abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_173127567
Hoe betaal je op een camperplaats op een camping als de camping gesloten is?
Bv in januari feb maart.

Ik zie dat je in Valkenburg een leuke camping hebt Den Driesch.
Hier kun je met de camper het hele jaar door staan.
Maar ik vraag me af hoe je hier moet betalen als de camping dicht is. Neem aan dat de eigenaar niet dagelijks zijn centen komt halen.
pi_173128661
Zal per camping verschillen. Bij de één een envelopje in de bus, bij de ander overmaken en bij de volgende komt de eigenaar wel even langs.
pi_173129108
Ik heb dan wel geen camper maar slaap in de winter wel eens op gesloten campings. Als er helemaal geen voorzieningen zijn dan maak ik geen slapende honden wakker. Zijn de voorzieningen open dan betaal ik gewoon, b.v. contant door een brievenbus of zo iets. Onder voorzieningen versta ik minimaal drinkwater, vuilnisbak en wc. Een douche erbij en wat beschutting maakt het beter.

Helaas zijn er maar weinig campings open in de winter.
pi_173335172
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 08:47 schreef Tja..1986 het volgende:
Zal per camping verschillen. Bij de één een envelopje in de bus, bij de ander overmaken en bij de volgende komt de eigenaar wel even langs.
Dat envelopje in de bus .... kan dat in Nederland nog?
Je zou zeggen dat dan 9 van de 10 mensen weg rijden zonder te betalen.

Automaat voor een slagboom, ticket trekken en bij vertrek ticket afrekenen lijkt mij de meest veilige optie voor de beheerder..
pi_173335221
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 01:44 schreef Zoev het volgende:

[..]

Dat envelopje in de bus .... kan dat in Nederland nog?
Je zou zeggen dat dan 9 van de 10 mensen weg rijden zonder te betalen.

Automaat voor een slagboom, ticket trekken en bij vertrek ticket afrekenen lijkt mij de meest veilige optie voor de beheerder..
Gezien het volk dat gaat kamperen denk ik wel, 't zijn geen kampers :+.
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_173360231
quote:
0s.gif Op woensdag 23 augustus 2017 01:44 schreef Zoev het volgende:

[..]

Dat envelopje in de bus .... kan dat in Nederland nog?
Je zou zeggen dat dan 9 van de 10 mensen weg rijden zonder te betalen.

Automaat voor een slagboom, ticket trekken en bij vertrek ticket afrekenen lijkt mij de meest veilige optie voor de beheerder..
Maar waarschijnlijk duurder dan af en toe iemand die niet betaalt.
pi_173438560
Zal per camping verschillen, en ook afhangen of de beheerder/eigenaar bij de camping woont. Bij het merendeel van de campings die ik bezocht heb woonde de eigenaar gewoon bij de camping, en dan merkt ie het wel als er opeens iemand komt ;)

Dat systeem met zelfregistratie en geld in een brievenbus heb ik in de VS trouwens wel heel veel gezien in state parks. Kwamen ze 1x per dag die bus legen, en gelijk een controle doen. Boetes waren niet mals :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_173440370
Staatsbosbeheer heeft inschrijfcomputers die tevens een stikker uitprinten die je op de tent kan plakken. De kosten kan je dan gewoon pinnen. In het seizoen loopt er ook regelmatig een boswachter rond dus werkt dat systeem best wel goed.

In de winter en mogelijk ook met vochtig weer werken de aanraakschermen slecht. Dan moet je maar ff naar kantoor bellen of uit frustratie er maar gratis gaan staan en de gok nemen op controle.

Ik kom ook graag op paalkampeerplaatsen, dan betaal je nix maar er zijn meestal ook geen voorzieningen. Zelfs drinkwater moet je meenemen. Heerlijk om een nachtje door te brengen. Zelfs in de winter sta je er regelmatig niet alleen maar er is ruimte zat over het algemeen.
pi_173488046
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 01:37 schreef Zoev het volgende:
Hoe betaal je op een camperplaats op een camping als de camping gesloten is?
Bv in januari feb maart.

Ik zie dat je in Valkenburg een leuke camping hebt Den Driesch.
Hier kun je met de camper het hele jaar door staan.
Maar ik vraag me af hoe je hier moet betalen als de camping dicht is. Neem aan dat de eigenaar niet dagelijks zijn centen komt halen.
Als hij echt dicht is, kun je de camping ook niet op rijden. Is de receptie alleen gesloten, dan is het vaak betalen met contant geld of een overschrijving in een envelop. Als de camping wel open is, maar de receptie al vroeg op de dag gesloten, hangt er vaak een briefje bij dat je de ochtend er op kunt betalen.
Miata is always the answer
pi_173489076
camperplaats zijn toch van die parkeerplaatsen buiten het kampeerterrein? Met een slagboom of knakenautomaat voor de stroom/water?
.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')