twitter:Marseille_NL twitterde op zondag 27-08-2017 om 21:25:16Onze excuses voor het uitblijven van eerder commentaar. We waren te gefrustreerd door de vroege 2 - 0 voorsprong voor Monaco na 20 minuten. reageer retweet
Tering wat een voorhoedequote:Op vrijdag 8 september 2017 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Areola; Meunier, Marquinhos, Kimpembe, Yuri; Motta, Rabiot; Draxler, Mbappé, Neymar; Cavani
20:45 FC Metz v PSG
Gaat dat zien.
Zo slecht is de Franse competitie nou ook weer niet, maar het klasseverschil is wel echt lachwekkend groot inderdaad.quote:Op vrijdag 8 september 2017 22:31 schreef PSVCL het volgende:
In de CL weer kansloos onderuit omdat ze elk week tegen clubs van het niveau Heerenveen spelen
Schijt club.
Wie dan?quote:Op vrijdag 8 september 2017 20:27 schreef hhh38 het volgende:
Een van je beste spelers van de laatste 2 jaar gezellig naar de bank verwijzen
Excuus, die bedoelde ik inderdaad. Al sluit ik niet uit dat Draxler vaker zal spelen dan hij, zeker als ze ook denken aan de seizoenen hierna.quote:Op zaterdag 9 september 2017 00:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wie dan?
Di Maria is niet fit.
Ze hebben gewoon vijf aanvallende spelers die je altijd moet opstellen.quote:Op zaterdag 9 september 2017 01:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Excuus, die bedoelde ik inderdaad. Al sluit ik niet uit dat Draxler vaker zal spelen dan hij, zeker als ze ook denken aan de seizoenen hierna.
Ik tel er maar drie.quote:Op zaterdag 9 september 2017 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon vijf aanvallende spelers die je altijd moet opstellen.
Klopt.quote:Op zaterdag 9 september 2017 12:39 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Di Maria en Draxler niet? Of wie?
Lique 1 is echt shit ja. Enige 2 goede clubs hebben allebei geen ziel. Leuk zegquote:Op vrijdag 8 september 2017 22:31 schreef PSVCL het volgende:
In de CL weer kansloos onderuit omdat ze elk week tegen clubs van het niveau Heerenveen spelen
Schijt club.
Over di Maria twijfel ik ook wel ja, maar draxler vind ik wel echt heel goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |