Die uit de op hebben zo een hendel waarmee je ze gewoon open kan duwen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 08:32 schreef Claude_Viole het volgende:
Die handboeien uit de TS heb ik nog niet
Maar hebben die ook een noodontgrendeling? Iemand die dat weet?
Ja. Maar je kan ze ook zo kapot trekken. Zijn meer speelgoeddingen eigenlijk.quote:Op maandag 14 augustus 2017 08:32 schreef Claude_Viole het volgende:
Die handboeien uit de TS heb ik nog niet
Maar hebben die ook een noodontgrendeling? Iemand die dat weet?
Dat slot heeft dus geen nut, en maak je met die hendel dus weer openquote:Op maandag 14 augustus 2017 08:35 schreef oganesson het volgende:
[..]
Die uit de op hebben zo een hendel waarmee je ze gewoon open kan duwen.
Klopt, slot is voor de vorm. Een harde ruk opent ze ook.quote:Op maandag 14 augustus 2017 12:33 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Dat slot heeft dus geen nut, en maak je met die hendel dus weer open?
Of met bont, nog lieflijkerquote:Op maandag 14 augustus 2017 17:54 schreef Vinniiee het volgende:
Lederen handboeien is de uitkomst voor zere polsen.
Bont zit om ijzer heen maar de kern blijft zeer hard en is daardoor oncomfortabeler dan een leren handschoen.quote:Op maandag 14 augustus 2017 22:15 schreef Claude_Viole het volgende:
[..]
Of met bont, nog lieflijker
Leder is ook leuk, maar meer als je écht van BDSM houdt.
Dat is toch ook de bedoeling?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 11:07 schreef oganesson het volgende:
[..]
Bont zit om ijzer heen maar de kern blijft zeer hard en is daardoor oncomfortabeler dan een leren handschoen.
Inderdaad een beter idee, en dat ga ik ook doenquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:22 schreef LovelyLady het volgende:
Die dingen in de OP trek je toch zo stuk![]()
Neem dan 'echte'
Van leder of van staal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |