abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 13 augustus 2017 @ 01:52:31 #1
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_173102415
Een 40+ forum wordt doorgaans met nostalgie en melancholie naar het verleden overstelp.
Als wij 20 jaar jonger waren zouden we de 40+ ers op z'n minst een beetje zielig vinden.

Nu hou ik wel van melancholie maar we zijn niet slechts verleden, maar ook nog steeds deel van de toekomst.

Wat willen we nog, hebben we nog dromen (voor ons zelf)? En kunnen we nog op een leuke manier de jeugd te kijk zetten (bijvoorbeeld?). Kortom, wat hebben wij voor de toekomst nog in petto!?!
  zondag 13 augustus 2017 @ 02:24:31 #2
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_173102778
Okay, dan begin ik zelf wel!

Mijn droom is om over een jaar of 20 nog te leven en geld genoeg te hebben om via stamcellen mezelf weer te verjongen. Volgens de wetenschap is er een redelijke kans dat dit met een jaar of 20 tot 25 mogelijk is.

Dan wil ik eerst een paar jaar weer 20 zijn, en een goede voetballer worden (iets dat ik gemist heb omdat ik jeugd epilepsie had. Pas met 18 was ik er echt vanaf). Dat wil ik inhalen. Lijkt nu nog SF, maar dat is mijn droom voor later. Zowel mijn vader als ik zelf zijn een sport carrière misgelopen door onvoorziene omstandigheden. En ik wil wel eens weten hoe ver ik in dit leven had kunnen komen. Met Jupiler League (zoals het nu nog heet) zou ik wel tevreden zijn.
pi_173153258
mijn droom én streven is dat mijn kind zijn leven kan leiden zoals hij dat wil :)

wat mijzelf betreft geen dromen maar doelen, gezond blijven, mijzelf blijven en mijn leven op een zo aangenaam mogelijke manier uitfietsen
*O*
...
  dinsdag 15 augustus 2017 @ 17:26:06 #4
428319 Treehut362
Brought to you by+TRht+
pi_173163221
Twitch (voorheen bekend als Twitch.tv) is een videosite gericht op het streamen van computerspellen. De website werd op 6 juni 2011 geopend als een spin-off van Justin.tv met een focus op computerspellen, waar gebruikers onder andere speelsessies van spellen en e-sports kunnen uitzenden. Uitzendingen bevatten een livechat en zijn naderhand nog als video on demand te bekijken.

Kijk, dat vind ik nou leuk dat doe ik als ik 90 ben nog.
🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
  Trouwste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 19:30:35 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_173215548
quote:
0s.gif Op zondag 13 augustus 2017 01:52 schreef Also-von-Oder het volgende:
Een 40+ forum wordt doorgaans met nostalgie en melancholie naar het verleden overstelp.
Als wij 20 jaar jonger waren zouden we de 40+ ers op z'n minst een beetje zielig vinden.

Nu hou ik wel van melancholie maar we zijn niet slechts verleden, maar ook nog steeds deel van de toekomst.

Wat willen we nog, hebben we nog dromen (voor ons zelf)? En kunnen we nog op een leuke manier de jeugd te kijk zetten (bijvoorbeeld?). Kortom, wat hebben wij voor de toekomst nog in petto!?!
Ze hebben het vaak over "in onze tijd" Dat begrijp ik nooit. Grijp regelmatig terug naar het verleden. Maar het is altijd mijn tijd.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 donderdag 17 augustus 2017 @ 19:31:47 #6
7889 tong80
Spleenheup
pi_173215581
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 augustus 2017 09:46 schreef sacha het volgende:
mijn droom én streven is dat mijn kind zijn leven kan leiden zoals hij dat wil :)

Ik droom het niet, maar hoop op een gelukkig leven voor familie vrienden en bekenden. Dan ben ik ook tevreden.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:02:37 #7
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_173246912
quote:
0s.gif Op donderdag 17 augustus 2017 19:30 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ze hebben het vaak over "in onze tijd" Dat begrijp ik nooit. Grijp regelmatig terug naar het verleden. Maar het is altijd mijn tijd.

:P
Precies! En ik snap het wel hoor dat van "onze tijd" ... de tijd dat we vooral voor ons zelf leefden, konden doen wat we wilden en met wie we wilden, zonder rekening te moeten houden met partner en kinderen. Anderzijds hebben we nu zelf de touwtjes in handen; ons eigen huis, wij beslissen waar we op vakantie gaan, op welke zender de TV staat (en met wat geluk hoeven we niet op de centen te letten). :Y
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:04:43 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_173246999
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:02 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Precies! En ik snap het wel hoor dat van "onze tijd" ... de tijd dat we vooral voor ons zelf leefden, konden doen wat we wilden en met wie we wilden, zonder rekening te moeten houden met partner en kinderen. Anderzijds hebben we nu zelf de touwtjes in handen; ons eigen huis, wij beslissen waar we op vakantie gaan, op welke zender de TV staat (en met wat geluk hoeven we niet op de centen te letten). :Y
Ik begrijp het ook wel. Je denkt dan al snel aan je adolescentie. de vrijheid nog een beetje jeugd te zijn als volwassene zonder te veel verantwoordelijkheid. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:20:23 #9
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_173247448
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:04 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik begrijp het ook wel. Je denkt dan al snel aan je adolescentie. de vrijheid nog een beetje jeugd te zijn als volwassene zonder te veel verantwoordelijkheid. :)

:P
Ik probeer het nog een beetje vast te houden. Geen mobiele telefoon bezitten is daarin de beste stap die ik zo rücksichtlos gemaakt heb, niet overal en altijd bereikbaar zijn. Net als vroegâh!
pi_173247457
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:04 schreef tong80 het volgende:
de vrijheid nog een beetje jeugd te zijn als volwassene zonder te veel verantwoordelijkheid. :)
Mooie tijd was dat. Op zeker.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Trouwste user 2022 zaterdag 19 augustus 2017 @ 00:51:07 #11
7889 tong80
Spleenheup
pi_173248117
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:20 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Ik probeer het nog een beetje vast te houden. Geen mobiele telefoon bezitten is daarin de beste stap die ik zo rücksichtlos gemaakt heb, niet overal en altijd bereikbaar zijn. Net als vroegâh!
Ik er ooit één gehad. 20 jaar geleden. Twee keer gebruikt. Nu heb ik op aandringen van mijn broer een IPhone. Ik kan er mee bellen en opnemen. Vaak ook niet. Geen idee hoe ie werkt.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 24 augustus 2017 @ 01:18:45 #12
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_173354387
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik er ooit één gehad. 20 jaar geleden. Twee keer gebruikt. Nu heb ik op aandringen van mijn broer een IPhone. Ik kan er mee bellen en opnemen. Vaak ook niet. Geen idee hoe ie werkt.

:P
Hahaha, een beetje herkenbaar. Als ik een IPhone of zoiets neem, dan moet het vooral heel makkelijk zijn om mee te werken. Een super makkelijke handleiding hebben (zoals mijn digi spiegelreflex camera van Canon EOS 350D). Pure gebruiksgemak!

Maar goed, ik neem pas zo'n IPhone tegen de tijd dat ik een eigen bedrijf start.
pi_173811339
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 augustus 2017 00:20 schreef Also-von-Oder het volgende:

[..]

Ik probeer het nog een beetje vast te houden. Geen mobiele telefoon bezitten is daarin de beste stap die ik zo rücksichtlos gemaakt heb, niet overal en altijd bereikbaar zijn. Net als vroegâh!
Ik vind het bezit niet zo erg want je hebt er een hoop gemak van, ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  zondag 17 september 2017 @ 01:23:10 #14
469979 Also-von-Oder
Last man standing.
pi_173821127
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 september 2017 16:19 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik vind het bezit niet zo erg want je hebt er een hoop gemak van, ik neem gewoon niet op als ik geen zin heb
Dat kan natuurlijk ook, maar dan verwacht men wel dat je wel terugbelt.
Hoe dan ook, heel af en toe mis ik wel een mobieltje... als ik een afspraak heb en ik wat later ben, of wanneer ik iemand zoek in een andere stad, dan is een mobiel wel handig.
Maar voor die 2 of 3 keer per jaar... mwah!
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 17 september 2017 @ 14:04:23 #15
78918 SeLang
Black swans matter
pi_173828703
Ik wil nog een zooi lange trektochten maken en op toffe plaatsen in de natuur in een klein tentje kamperen voordat ik het niet meer kan (of geen energie/ zin meer in heb). Het lijkt mij echt vreselijk om op mijn (bijvoorbeeld) 70-ste half kreupel te zijn en dan terugkijkend constateren dat ik toen ik nog gezond en fit was was daar niets leuks mee heb gedaan.

Daarnaast hoop ik in de toekomst weer tegen nieuwe dingen op te lopen. Nieuwe interesses en hobby's waar ik me in kan verdiepen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')