SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Duplo treinbaan: check! Met elektrische trein en extra baandelen. Dikke hit hier! Ik wissel het af met de houten treinbaan van Ikea die hij ook heeft (heel fijn, zoveel grootouders) en ondanks dat het allebei treinbanen zijn, speelt Twix met de ene baan wezenlijk anders dan met de andere.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ja, moeders staan in de keuken. Serieus, als hij honger heeft zegt hij mama, en wijst naar de keuken. Dat gaat goed met dat genderneutraal opvoeden....
Heeft iemand hier de duplo treinbaan? We zijn aan het overwegen die T voor z'n 2e verjaardag te geven. Is het leuk?
Jep, dat blijft wel een dingetje ja. Maar gelukkig zijn we de tijd dat hij met iedere verkoudheid in het ziekenhuis belandde wel voorbij.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 21:37 schreef LeSage het volgende:
Ach arme Twixhij blijft dus toch last houden van zijn luchtwegen? Hoewel het geloof ik ook wel heerst.
Vosje, echte broer-zus-liefde! Wel sneu, maar vaak vergeten ze het verdriet ook weer snel hè?
Vieve, moe ook misschien van de verandering in het leven na de komst van haar zusje? Pittig is dat, zeker omdat vermoeidheid meestal ook wel wat doet met het humeur...
Ik ben aan het opknappen, maar blijf veel misselijk en slapjes. Herstel gaat zo hoogzwanger een stuk minder lekker en ik heb zoveel maagzuur.
Vannacht wel een echt goede nacht gehad doordat S. doorsliep. En ook vanavond zonder moppers naar bed gegaan. Zoveel leuker voor iedereen, een tevreden kindje dat gewoon lekker gaat slapen![]()
Ja, dat ziekenhuis inderdaad. Ben er ook bevallen. En de kinderafdeling is super daar.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:07 schreef LeSage het volgende:
Fijn dat het niet meer zo vaak is als eerst, Malteser. Wel prettig dat je snel terecht kan in het ziekenhuis als je het niet helemaal vertrouwd. Gaan jullie trouwens naar het ziekenhuis in jullie dorp? Ik ga daar weer bevallen, fijn ziekenhuis!
Rennies werken maar heel even inderdaad. Die neem ik vooral ook net voor het slapen, zodat ik in slaap kan vallen. En hoger liggen ja. Ons nieuwe (elektrisch verstelbare) bed heeft helaas vertragingwas nu zeker welkom geweest. Als het goed is wel in de kraamweek hier
Lief dat je het vraagt. De nacht was opvallend goed, hij sliep probleemloos tot 5.15 uur en werd toen wakker van het hoesten. Bij/op mij nog verder gedoezeld tot de wekker ging.quote:Op donderdag 17 augustus 2017 10:09 schreef LeSage het volgende:
Hoe gaat het nu met Twix? Goede nacht gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |