#viesdikquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:39 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik kijk nu ook mee
Ha NOS kijkt meequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom en Tim, wat een duo jongens.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
het wordt tijd voor een duo-attack van Tim en Tom.
Oh ja NOS zend dit ook uit.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:46 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Ha NOS kijkt mee
Hey daar ben je weer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Krek moet het daarachter doen, de rest is zo dood als wat.
Die kon Tom ook niet volgen, dus die is ook niet al te bestquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:48 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Krek moet het daarachter doen, de rest is zo dood als wat.
Ja ik leef nog.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:45 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tom en Tim, wat een duo jongens.
Wellens overschat zichzelf wel vaker.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Tim is gigantisch hard aan het schroeien. Daar heeft onze Tom dadelijk geen schijn van kans tegen.
Dat gaat nu sowieso gebeuren. Als ze een beetje doorrijden heeft ie dan morgen op iedereen behalve Wellens ook wel een redelijke marge.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:59 schreef TargaFlorio het volgende:
Mag Dumoulin de leiderstrui wel pakken?
Wellens is nog wel wat sneller denk ik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:00 schreef Columbiafan het volgende:
Tom heeft de snelste sprint lijkt me?
25 jaar ellende.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:03 schreef IbanMayo het volgende:
Waar hebben WIJ een wielergod als Tom eigenlijk aan verdiend
De Regengod.quote:
Remmert Wielinga, Theo Eltink, Thorwald Veneberg etc.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:03 schreef IbanMayo het volgende:
Waar hebben WIJ een wielergod als Tom eigenlijk aan verdiend
Welke van die 2 de Nederlander is.quote:
Zijn beide Limburgers.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke van die 2 de Nederlander is.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:07 schreef Sjoerd102 het volgende:
Boom straks weer een boete. Heeft niet de trui als leider van het algemeen klassement aan
Waarschijnlijk omdat er 300 motoren tussen hem en z'n ploegleider in de weg aan het rijden waren.quote:
Ok dan interesseert het mij geen reet eigenlijk.quote:
Nietes.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:08 schreef TheArt het volgende:
Dumoulin rijdt erg slim, maar toch gaat Wellens winnen.
HLN.bequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nu al zin in de reacties op Sporza FB.
MOet 'ie wel winnen (Tom), anders valt het nog tegen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Gingen 40 jaar terug al over de zeik van Zoetemelk als hij echt niet beter kon.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:11 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Vooral diequote:
Niet bijna.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:15 schreef TargaFlorio het volgende:
Afgesproken werk zou je bijna denken.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:12 schreef Ericr het volgende:
[..]
Gingen 40 jaar terug al over de zeik van Zoetemelk als hij echt niet beter kon.
Dit dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik snap ook niet zo goed waarom hij hier een deal maakt, hij kan toch gewoon kop over kop met Welles rijden dan sprinten om de overwinning? Het is niet alsof Welles al op 5 minuten staat ofzo.
Nee, daar missen weer wat namenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Klopt geen fuck van dat klassement?
Of course. Elke dag klopt er namelijk geen kut van,quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Iddquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:19 schreef Columbiafan het volgende:
Morgen mooi weerquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:17 schreef Marcoss het volgende:
Dumoulin houdt maar 4 seconden over, dan kan zo'n afgesproken zege hem morgen nog de eindwinst kosten.. (als het afgesproken was)
Dat doet tong toch elke dag?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:19 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Herman heeft ook een lange nacht gehad zo te zien
MVP kunnen we binnenkort weer spotten in Limousin.quote:
Helaas ja, want l'Avenir start maar drie dagen later.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
MVP kunnen we binnenkort weer spotten in Limousin.
Babykoersen doet Mathieu niet meer aan.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helaas ja, want l'Avenir start maar drie dagen later.
Angst voor Egan de Grote lijkt mij plausibeler.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Babykoersen doet Mathieu niet meer aan.
Lijkt me niet want Gaudu start in Limousin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Angst voor Egan de Grote lijkt mij plausibeler.
Le phénomène heeft voor niemand schrik.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaudu werd vandaag keihard gelost op de Grand Colombier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Lijkt me niet want Gaudu start in Limousin.
Hahaha.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:25 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je bent zelf een Grand Colombier.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaudu werd vandaag keihard gelost op de Grand Colombier.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Le phénomène heeft voor niemand schrik.
dumoulin had eerste deel van de etappe trui van lotto NL Jumbo aanz dus de Binck bank trui was niet zichtbaarquote:
Haha.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je bent zelf een Grand Colombier.
Boom bedoel je, maar was dat geen regenjasje?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:28 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
dumoulin had eerste deel van de etappe trui van lotto NL Jumbo aanz dus de Binck bank trui was niet zichtbaar
Die wilde hij sowieso niet rijden, vond die koers te lang in aanloop naar het veldritseizoen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:24 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Helaas ja, want l'Avenir start maar drie dagen later.
Ik verwacht niets minder dan dat hij WvA het hele seizoen aan gort rijdt, inclusief de koppenbergcrossquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:26 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Le phénomène heeft voor niemand schrik.
Waarna het WK weer in een tranendal eindigt. De nieuwe Sven Nys.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:31 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik verwacht niets minder dan dat hij WvA het hele seizoen aan gort rijdt, inclusief de koppenbergcross
Ja en nee. Is wel leuk maar ook saai.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:31 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik verwacht niets minder dan dat hij WvA het hele seizoen aan gort rijdt, inclusief de koppenbergcross
Dit is wel heel slecht hoor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Waarna het WK weer in een tranendal eindigt. De nieuwe Sven Nys.
Er is een verschil tussen wat mooi zou zijn en wat ik verwacht. Mathieu heeft voor het eerst een volledige zomer gedraaid dus hij zou een stuk sterker moeten zijn dan afgelopen seizoen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:32 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ja en nee. Is wel leuk maar ook saai.
Liever spannende crossen met als het kan ook nog Lars van der Haar die zich in de debatten mengt.
was inderdaad regenjack. Slagveld vandaag trouwens. Komt nu nog een groep binnen met oa tankink. Ruim 20min. Na Wellensquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:30 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Boom bedoel je, maar was dat geen regenjasje?
In tegenstelling tot afgelopen 2 jaar inderdaad goede zomer gehad.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:34 schreef komrad het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen wat mooi zou zijn en wat ik verwacht. Mathieu heeft voor het eerst een volledige zomer gedraaid dus hij zou een stuk sterker moeten zijn dan afgelopen seizoen.
Tineke v/d Velde dus.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 15:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon Hannelore, de opvolger van Andre?
Een echt belangrijke helper kan al helpen, Oss gaat het op dit soort dagen ook niet oplossen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:47 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen is het voor Sagan toch wel een enorm pechjaar aan het worden. In een jas gehaakt in De Ronde, paar keer lek in Roubaix, erg zwaar gestraft met uitsluiting uit de Tour en hier eindwinst door de neus geboord door een lekke band.
It's all good man.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:47 schreef wimderon het volgende:
Ondertussen is het voor Sagan toch wel een enorm pechjaar aan het worden. In een jas gehaakt in De Ronde, paar keer lek in Roubaix, erg zwaar gestraft met uitsluiting uit de Tour en hier eindwinst door de neus geboord door een lekke band.
Ik vind het wel raar dat ze niet iemand aantrekken die hem echt kan bijstaan in de absolute finale. En dan wel geld steken in Formolo en Kennaugh die lekker kopmannetje willen komen spelenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:51 schreef showtimer het volgende:
[..]
Een echt belangrijke helper kan al helpen, Oss gaat het op dit soort dagen ook niet oplossen.
Dat is juist 100% Bora.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat ze niet iemand aantrekken die hem echt kan bijstaan in de absolute finale. En dan wel geld steken in Formolo en Kennaugh die lekker kopmannetje willen komen spelen
Herklotz vandaag trouwens vijfde in Tsjechië, hij is weer bijna even goed als toen ie 18 was.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat is juist 100% Bora.
WAO-er Koning Leopold staat waarschijnlijk ook nog eens voor twee extra jaar tegen een hoofdprijs op de loonlijst.quote:
Vooral treurig dat Sagan het in al die jaren als prof met vrij belabberde ondersteuning heeft moeten doen. Selig is al een geluk bij een ongeluk aan het worden.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het wel raar dat ze niet iemand aantrekken die hem echt kan bijstaan in de absolute finale. En dan wel geld steken in Formolo en Kennaugh die lekker kopmannetje willen komen spelen
Hij moest knechten voor Pinot en kwam als vierde boven, maar dat geheel terzijde.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaudu werd vandaag keihard gelost op de Grand Colombier.
Je hebt ploegen die gericht 'inkopen' en een team proberen te formeren en je hebt ploegen die maar zoveel mogelijk pseudo-kopmannen binnen proberen te halen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is natuurlijk ook wel deels z'n eigen schuld omdat hij zo'n groot deel van het budget van toch niet de grootste ploegen in nam/neemt en een stuk of vijf vriendjes om zich heen verzamelt.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral treurig dat Sagan het in al die jaren als prof met vrij belabberde ondersteuning heeft moeten doen. Selig is al een geluk bij een ongeluk aan het worden.
Aan wie denk je die goed genoeg is en het ook wil doen?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 16:54 schreef wimderon het volgende:
[..]
Klassementen rijden Bora-style. Het is een kunst op zich.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:03 schreef OProg het volgende:
Ik vind de resultaten van Formolo in grote rondes wel knap trouwens. Alleen je hebt er verder als ploeg niet zo veel aan en ik moet nog maar zien dat hij ook echt in beeld gaat rijden.
Formolo en Louis Meintjes in 1 ploeg zou ook top zijn.
Iemand als Stybar heeft er nooit problemen mee gehad om met Boonen (en Terpstra) in de ploeg te rijden. Ben Hermans wil weg bij BMC omdat hij kopman in een grote ronde wil zijn, wat prima te combineren valt met knechten voor Sagan in dit soort rondjes. Trentin is nu naar Orica om onder meer in de sprinttrein van Ewan te gaan zitten.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:15 schreef komrad het volgende:
[..]
Aan wie denk je die goed genoeg is en het ook wil doen?
Daar kiest hij natuurlijk ook zelf voor.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
Vooral treurig dat Sagan het in al die jaren als prof met vrij belabberde ondersteuning heeft moeten doen. Selig is al een geluk bij een ongeluk aan het worden.
motivatie verloren na gisteren denk ik en ook wel een zwaar parcours. Morgen zullen we hem nog wel zien neem ik aan.quote:
Ik zat ook te denken aan een type Stybar, want je moet explosief zijn. Het probleem is dat Sagan iemand nodig heeft die hem vandaag kan volgen in de kopgroep en dat zijn er maar 7, zelfde in Vlaanderen en Roubaix. En dan moet je ook nog meekunnen in Polen, Binck Bank, California en in de zandbak. En als het even kan ook nog een col over kunnen in de Tour voor de groene trui.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:22 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand als Stybar heeft er nooit problemen mee gehad om met Boonen (en Terpstra) in de ploeg te rijden. Ben Hermans wil weg bij BMC omdat hij kopman in een grote ronde wil zijn, wat prima te combineren valt met knechten voor Sagan in dit soort rondjes. Trentin is nu naar Orica om onder meer in de sprinttrein van Ewan te gaan zitten.
Dat soort jongens.
En zijn ploeg moet diegene ook kunnen betalen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:11 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan een type Stybar, want je moet explosief zijn. Het probleem is dat Sagan iemand nodig heeft die hem vandaag kan volgen in de kopgroep en dat zijn er maar 7, zelfde in Vlaanderen en Roubaix. En dan moet je ook nog meekunnen in Polen, Binck Bank, California en in de zandbak. En als het even kan ook nog een col over kunnen in de Tour voor de groene trui.
Vandaag ging het vooral om een wiel, dan kun je van die 7 bijna een 27 maken voor het sneller wisselen dan wachten op de volgwagen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:11 schreef komrad het volgende:
[..]
Ik zat ook te denken aan een type Stybar, want je moet explosief zijn. Het probleem is dat Sagan iemand nodig heeft die hem vandaag kan volgen in de kopgroep en dat zijn er maar 7
bijna hele dag regen erop gehad. Toen ik aankwam in houffalize werd het net droog. En toen ik wegreed rond 18u begon het weer te regenen. Fotoverslag zal ik morgen plaatsenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:32 schreef de_boswachter het volgende:
Gelukkig droog gebleven in Houffalize vandaag.
Was niet zo druk als de vorige keren dat ik er was. Blijft een mooi evenement
Als je Kennaugh en Formolo kunt halen dan had je ook het geld om een meesterknecht voor Sagan te halen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 19:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
En zijn ploeg moet diegene ook kunnen betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag moet ik werken (Dus helaas geen Veenendaal-Veenendaal) Afhankelijk van oa het weer ben ik zondag wellicht naar de GP Jef Scherens. Ook dan een fotoverslag.Net efkes anges
Hij zit al klaarquote:Op zondag 13 augustus 2017 14:58 schreef Chiappucci het volgende:
Benieuwd of Boom weer eens gaat demonstreren op de Muur.
en nou eens kijken of ie het bij de tweede omloop ook kan ...quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:05 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn vrij voorspelbaar
Dat wordt lossen als een baksteen.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en nou eens kijken of ie het bij de tweede omloop ook kan ...
Dat is altijd de vraag inderdaad, maar ik heb hem lang niet meer zo sterk gezien dus heb er wel vertrouwen in. Bovendien is het geen klassieker-afstand.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
en nou eens kijken of ie het bij de tweede omloop ook kan ...
Hij gaat straks een allesverschroeiende demarrage plaatsen.quote:
Wanneer gaat Cano eens z'n best doen? Cala of all places als winnaar lijkt helemaal nergens op.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:24 schreef Koffieplanter het volgende:
Renaat is alle wielerkoersen aan het resumeren maar vergeet mooi even de Vuelta.
Rasmus Quaade is er ook zo een.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dibben kan er op tijdrijden na echt helemaal geen kloot van. Wat een eenzijdige renner.
Kan vanaf morgen wel weer picknicken met Abby Mae .quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dibben kan er op tijdrijden na echt helemaal geen kloot van. Wat een eenzijdige renner.
Dat is allang gespeeld en Cano heeft zijn beste mogelijkheid al gehad. In een bestek van vier dagen pakte hij vijf minuten terug, om vervolgens weer twee minuten te verliezen op Letras. Er staat vandaag alleen nog een omloop in Pereira op het programma, waar geen boeiende hindernis in zit.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wanneer gaat Cano eens z'n best doen? Cala of all places als winnaar lijkt helemaal nergens op.
Niets bijzonders.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Kan vanaf morgen wel weer picknicken met Abby Mae .
https://www.instagram.com/p/BWNSZrAFM40/?taken-by=aby_mae
Uitstel van executie.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:40 schreef marcodej het volgende:
Dumoulin heeft nog een mannetje. Die is goud waard.
Geen boni's op de streep?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:47 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonder pech is dit wel binnen voor Dumoulin
Yep, maar er zijn nog genoeg snelle mannen in de groep. Dumoulin hoeft zich eigenlijk alleen op het wiel van Wellens te richten.quote:
Is derde plaats vier seconden? Wie wint er dan?quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:48 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, maar er zijn nog genoeg snelle mannen in de groep. Dumoulin hoeft zich eigenlijk alleen op het wiel van Wellens te richten.
Inmiddels is het verschil 6 seconde; Wellens moet de etappe winnenquote:Op zondag 13 augustus 2017 15:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Is derde plaats vier seconden? Wie wint er dan?
Boom werd als 2e gegeven.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:51 schreef TheArt het volgende:
Die eerste sprint klopt dus al nietDat was Boom.
Nee dat was bij de 2e sprint. Bij de eerste sprint werd Pöstlberger-Viviani-Dumoulin gegeven, maar dat moet Pöstlberger-Viviani-Boom zijn.quote:
Volgens mij ook ja. Zou betekenen dat Wellens aan een 2e plaats genoeg heeft.quote:Op zondag 13 augustus 2017 15:55 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee dat was bij de 2e sprint. Bij de eerste sprint werd Pöstlberger-Viviani-Dumoulin gegeven, maar dat moet Pöstlberger-Viviani-Boom zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |