Leg de steentjes maar op tafelquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
MAAR LATEN WE HET LEUK HOUDEN...
Iemand zin in rummikup?
Mwah nee vanavond niet.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 02:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
hoekje? Of zeg je, nah laat maar is al zo laat en die troep en zo en ik moet nog afwassen en de droger dit dat...
Jawel, rook jointje nog even op en dan duik ik erin.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
hebben jullie geen slaap of zo??
heb teveel redbull opquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
hebben jullie geen slaap of zo??
ja klopt maar zit tandarts naast mequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
man man man, let op je tandglazuur
Heb even alleen maar zin in slapen atmquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
pijn doet gekke dingen met iemand
tevens zin in Prof
Van wiequote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoorde dat je viespeuk was
quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt maar zit tandarts naast me
Er bestaat geen tandarts die je glazuur kan fixen hoor grapjasquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja klopt maar zit tandarts naast me
weg is weg inderdaad...quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Er bestaat geen tandarts die je glazuur kan fixen hoor grapjas
nee, viespeukquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vertel eens meer want hier kan ik geen zier mee
hehe typischquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:15 schreef Remqo het volgende:
Al is die prof een pervert, laat hem lekker, mag hem wel
Maar je maakt hem wel uit voor viespeuk, is het omdat hij in Abers grotje wil duiken of toch iets anders?quote:
ja aber is al van mij snsp je tochquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 03:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Maar je maakt hem wel uit voor viespeuk, is het omdat hij in Abers grotje wil duiken of toch iets anders?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |