abonnement Unibet Coolblue
pi_173035297
Mini, mag hier jouw toffe boom in?




[ Bericht 76% gewijzigd door minilot op 10-08-2017 11:48:39 (Yep!) ]
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173035302
In de herhaling:

Die tulpenboom is mooi.
Ik moet nog bomen kiezen voor in de tuin, volgens mij is dit wel een kanshebber. Ruikt ie? Troep? Beesten?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_173035313
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:16 schreef Vanyel het volgende:
Mini, mag hier jouw toffe boom in?
Joe
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:17:50 #4
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_173035319
Wij hebben wat fruitbomen, een tulpenboom, een kas en een pompoen op de composthoop. En een hele grote rozemarijn struik die goddelijk ruikt maar erg lelijk is. Verder is de gehele tuin gras (denk zeker 100 vierkante meter gras) want de honden willen kunnen spelen.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_173035352
Bij mij gaat alles dood. ;(
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173035356
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:13 schreef Vanyel het volgende:
Die tulpenboom is mooi.
Ik moet nog bomen kiezen voor in de tuin, volgens mij is dit wel een kanshebber. Ruikt ie? Troep? Beesten?
Nope, geurloos. Qua beesten: zit vaak vol vogels. Ik denk op dit moment +30 mussen en vijf duiven.
Troep: verliest in de herfst in een week tijd ofzo al z'n blad. Structuur van de boom vind ik ook zonder blad erg fraai. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173035372
En ik vind de vorm van het blad erg mooi. Hier de mijnes begin april, een paar jaar geleden:
Let me see you stripped down to the bone
pi_173035378
Mensen met tuinen of balkonnen :{w

Pure jaloezie.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_173035392
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:18 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij gaat alles dood. ;(
Idem. Behalve onkruid. Dat gaat als een malle.
Zevenblad in de voortuin... Wat een ramp is dat. Van ellende maar alles eruit gehaald en bestraat. Wel een plantenbak erop, dat dan weer wel...
pi_173035401
De tulpenboom gaat op mijn verlanglijstje voor als ik ooit eens een grote tuin (en tuinman?) heb O+
pi_173035409
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:20 schreef PrincessToadstool het volgende:

[..]

Idem. Behalve onkruid. Dat gaat als een malle.
Zevenblad in de voortuin... Wat een ramp is dat. Van ellende maar alles eruit gehaald en bestraat. Wel een plantenbak erop, dat dan weer wel...
Ha, als ik 'zevenblad' tegen mijn dude zeg gaat er zo'n nijdig spiertje onder zijn oog trillen. :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_173035473
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, als ik 'zevenblad' tegen mijn dude zeg gaat er zo'n nijdig spiertje onder zijn oog trillen. :7
En terecht....
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:27:45 #13
63722 z80
I fink you freaky
pi_173035512
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:16 schreef Vanyel het volgende:
In de herhaling:

Die tulpenboom is mooi.
Ik moet nog bomen kiezen voor in de tuin, volgens mij is dit wel een kanshebber. Ruikt ie? Troep? Beesten?

Fruitbomen planten. Alleen pruimen vermijden als je geen wespen in grote getale in de tuin wil hebben.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:29:09 #14
63722 z80
I fink you freaky
pi_173035542
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:18 schreef Lonaa het volgende:
Bij mij gaat alles dood. ;(
Hier hebben de planten ook de keuze . Zelf zorgen dat je overleeft of zoek een andere plek.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:29:50 #15
63722 z80
I fink you freaky
pi_173035565
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:22 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, als ik 'zevenblad' tegen mijn dude zeg gaat er zo'n nijdig spiertje onder zijn oog trillen. :7
En bij paardenstaart/heermoes?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173035569
Oh ja, ons perzikboompje nog vergeten, in de opsomming. Bijna drie meter hoog, schat ik.
En een stel bessenstruiken (kruis en twee rode).
Let me see you stripped down to the bone
pi_173035585
quote:
6s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:29 schreef z80 het volgende:

[..]

En bij paardenstaart/heermoes?
Onze tuin is tot dusver zonder moeite heermoesvrij. Fingers crossed.
Let me see you stripped down to the bone
pi_173035604
Hier een balkon van ca 8 m2. Prima zon balkon met wat groene planten (niet te veel want ik wil er ook nog kunnen lopen) en een klein balkon van ca 2 m2 waar ik kruiden heb staan en momenteel een bak met roze bloemen. Een krijgertje en die staat zo laag dat ik 'm niet kan zien (laatste week heeft die ook geen water gehad oeps >:) dus kan ik 'm dit weekend met goed fatsoen wegdoen)
We have far more in common than that which devides us..
pi_173035696
Ik denk in elk geval niet dat ik me zorgen hoef te maken over de tuintegeltaks. :) Als het in dit tempo doorgaat hebben we over een jaar of twee in de achtertuin alleen nog een klein stukje bestraat zodat we een tafel, stoelen en een barbecue kwijt kunnen, plus een paadje naar de uitgang van de tuin achterin. Verder helemaal propvol beplanting en geboomte.
De border aan één kant is al zo diep en volgegroeid dat je helemaal geen schutting meer ziet en dat begint aan de andere kant nu ook te komen. Jungletuin ahoi!
Let me see you stripped down to the bone
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:37:19 #20
63722 z80
I fink you freaky
pi_173035703
Bij mij staan nu 2 appelbomen (vol met appels), 2 perenbomen, 2 perzikbomen en 1 kersenboom.
Verder 1 blauwe kruisbes, 1 zwarte bes en 1 rode bes. Die elk jaar ook meer fruit dragen dan ik op kan.
De rest van de meuk die er staat is niet eetbaar. En het voetbalveld wordt langzaamaan overgenomen door onkruid.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_173035734
Oh, en we moeten eigenlijk ook nog zo'n kekke miniatuur wildlife pond, die we laatst in Gardeners' World op de BBC zagen. :9

Geen vissen erin, wel stenen en waterplanten en dus een manier om extra vogels, insekten, kikkertjes en ander gespuis je tuin in te krijgen O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_173035858
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:37 schreef minilot het volgende:
Ik denk in elk geval niet dat ik me zorgen hoef te maken over de tuintegeltaks. :) Als het in dit tempo doorgaat hebben we over een jaar of twee in de achtertuin alleen nog een klein stukje bestraat zodat we een tafel, stoelen en een barbecue kwijt kunnen, plus een paadje naar de uitgang van de tuin achterin. Verder helemaal propvol beplanting en geboomte.
De border aan één kant is al zo diep en volgegroeid dat je helemaal geen schutting meer ziet en dat begint aan de andere kant nu ook te komen. Jungletuin ahoi!
mijn voorspelling:

Over 2 jaar staat er zo'n plastiken glijbaan en een schommel. En een mini-zwembad, in de zomer.
pi_173035863
Zevenblad heb ik wel ja. :')

Mijn rozemarijnplant is bijv. overleden. En ik heb een vetplant dood laten gaan.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_173035887
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:43 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

mijn voorspelling:

Over 2 jaar staat er zo'n plastiken glijbaan en een schommel. En een mini-zwembad, in de zomer.
De eerste twee: nah. Bergen speeltuintjes hier vlakbij.

Een mini-zwembad: uiteraard! Zodra zomer kom ik het opblaaszwembad niet uit met koter hoor. ^O^
Let me see you stripped down to the bone
pi_173035896
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Zevenblad heb ik wel ja. :')

Mijn rozemarijnplant is bijv. overleden. En ik heb een vetplant dood laten gaan.
Ik ga NU even op de foto zetten wat een vetplant momenteel in een vergeten hoekje van de voortuin aan het doen is, wacht..
Let me see you stripped down to the bone
pi_173035973
Oh, helaas al uitgebloeid.

Maar dit steekt dus zowat een halve meter boven het vetplantje uit:



Een keiharde, stevige dikke staaf. Ik wist helemaal niet dat ze dat deden. :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_173036015
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:49 schreef minilot het volgende:
Oh, helaas al uitgebloeid.

Maar dit steekt dus zowat een halve meter boven het vetplantje uit:

[ afbeelding ]

Een keiharde, stevige dikke staaf. Ik wist helemaal niet dat ze dat deden. :')
Oh wel gaaf!

Staaf :D
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 10 augustus 2017 @ 10:56:31 #28
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_173036133
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:49 schreef minilot het volgende:
Oh, helaas al uitgebloeid.

Maar dit steekt dus zowat een halve meter boven het vetplantje uit:

[ afbeelding ]

Een keiharde, stevige dikke staaf. Ik wist helemaal niet dat ze dat deden. :')
Waarom elimineer je die niet? Lelijke piemel.
pi_173036201
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:37 schreef minilot het volgende:
Ik denk in elk geval niet dat ik me zorgen hoef te maken over de tuintegeltaks. :) Als het in dit tempo doorgaat hebben we over een jaar of twee in de achtertuin alleen nog een klein stukje bestraat zodat we een tafel, stoelen en een barbecue kwijt kunnen, plus een paadje naar de uitgang van de tuin achterin. Verder helemaal propvol beplanting en geboomte.
De border aan één kant is al zo diep en volgegroeid dat je helemaal geen schutting meer ziet en dat begint aan de andere kant nu ook te komen. Jungletuin ahoi!
Enneh, die wederhelft van jou. Leen je die ook uit qua tuinmansdiensten? :7
pi_173036216
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 10:43 schreef Lonaa het volgende:
Zevenblad heb ik wel ja. :')

Mijn rozemarijnplant is bijv. overleden. En ik heb een vetplant dood laten gaan.
Mijn buurman werd érg nerveus van mijn zevenblad. Wat was hij blij toen de graafmachine kwam om alles eruit te graven :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')