abonnement Unibet Coolblue
pi_173195776
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 21:32 schreef 42155 het volgende:
Komt de incomplete laptop wel met lader? Zo ja, 15 euro incl. geboden
Nogmaals de vraag, komt de incomplete laptop wel met lader?
pi_173197502
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 22:09 schreef 42155 het volgende:

[..]

Nogmaals de vraag, komt de incomplete laptop wel met lader?
Ik heb onderzoek gedaan en de incomplete laptop lijkt een defect moederbord te hebben. Ik weet niet of er dan nog interesse is, ik verkoop niet graag spullen waar een ander waarschijnlijk niks mee kan.

Hij os gratis af te halen of af te geven als men hun woonplaats opgeeft. Verzenden waarbij ik enkel verzendkosten zou krijgen is mij teveel moeite.
  donderdag 17 augustus 2017 @ 08:00:11 #53
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_173200684
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 21:45 schreef Silven het volgende:

[..]

MiniPC als je die laatste bedoelt en niet de USDT is nog beschikbaar. Zal een 4GB sodimmetje opzoeken. 50 is wel veel hoor gezien dat hij wat ouder is. Denk dat 40 meer op zn plek is. Waar in het land mag ie naartoe?
Ah, ik heb me vergist, excuses. Ik moet even nadenken of ik een nieuw bod doe op die mini-PC. Staat er nog iets qua specs aan de buitenkant waar we de CPU van kunnen afleiden?
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_173442324
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2017 15:58 schreef Silven het volgende:

Netgear Stora, Stora is het type. Iets anders staat er volgens mij niet op.
Okiedo. Ik heb er wat over gelezen op het internet en misschien wel een leuk projectje.
Je hebt het ding nog steeds? Ik zal ns overleggen met het thuisfront.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')