Het is zomertijd he, zoveel mensen met schulden, ik gok dat ze met de aanmeldingen wel drie seizoenen kunnen vullen.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 12:37 schreef Wereldgozer het volgende:
Komt er ooit nog een nieuw seizoen?
die denkt dat iedereen op fotolijsten zit te wachten.......en verder zelf geen ambitie heeftquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:14 schreef Wereldgozer het volgende:
Zometeen die man met zn hobby winkel
hij weet het toch beter dan de tandartsquote:
Het heeft tijd nodig!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:35 schreef franklop het volgende:
Als ik aan lijsten denk, denk ik aan wol!
Geen idee, maar dat zouden Lavenderr en ik erg leuk vinden.quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:48 schreef Cat-astrophe het volgende:
Is dit niet het echtpaar wat tijdens de opnames over ging op kussentjes met spreuken
Gevolgd door 'dit is "der Rudy" 'quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:57 schreef Ivo1985 het volgende:
"Je zult wel verrast zijn dat ik je een mail stuur" Wat? Serieus?
incl. de XL-game administratie?quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:58 schreef franklop het volgende:
Hij stuurt 1 mail in de tijd dat ik mijn hele dagmail erdoorheen jast
Daar zit veel meer tijd in. Zeker in de originaliteit aan PM'squote:Op dinsdag 15 augustus 2017 20:59 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
incl. de XL-game administratie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |