Ik ben ook een expert als ik elke keer zeg dat het misgaatquote:
Ik ben bezig met een boek over Noord Korea, ik ben ook expert.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik ben ook een expert als ik elke keer zeg dat het misgaat
Als het 1 keer misgaat kan ik ook ''zie je wel , zie je wel'' krijsen
Zou wel kopen voor een tientjequote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een boek over Noord Korea, ik ben ook expert.
Dat is Casper ook. Misschien moeten jullie de krachten bundelen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een boek over Noord Korea, ik ben ook expert.
Remco willen ze niet meer omdat ie te eng is. Durven ze niet aan kinderen te serveren. Daarom is Casper daar ook al een paar keer voorbij gekomen.quote:
Indoctrinatie van paranoïde Jinek moet je aan niemand serverenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:37 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Remco willen ze niet meer omdat ie te eng is. Durven ze niet aan kinderen te serveren. Daarom is Casper daar ook al een paar keer voorbij gekomen.
Jinek is een cupcake.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:37 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Indoctrinatie van paranoïde Jinek moet je aan niemand serveren
Ik wist niet dat het bestond, ik kom eigenlijk nooit in NWSquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:36 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zit je niet in dat topic?
Dan gaat er een wereld voor je open.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:39 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het bestond, ik kom eigenlijk nooit in NWS
Dan gaat China Amerika aanvallen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:40 schreef Zipportal het volgende:
Verwarring? Je moet er gewoon een bom op flikkeren.
Dan ga ik naar de lokale Chinees.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan gaat China Amerika aanvallen.
Oh, dan is het opgelost.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dan ga ik naar de lokale Chinees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |