Ja, iets van een inhoudsopgave of overzicht zou inderdaad misschien wel handig zijn voor de liefhebber. Al weet ik niet precies wat dan de handigste manier is.quote:Op donderdag 10 augustus 2017 09:16 schreef Greys het volgende:
En wederom weer een enórm compliment voor de OP![]()
![]()
Misschien kunnen we er Centrale Topics van maken later ofzo dat we ze ook volgend jaar nog makkelijk kunnen terugvinden.
Ik voel me gevleid na jullie complimentenquote:Op donderdag 10 augustus 2017 10:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad!Zeker omdat na Fred's ontzettend komische en boeiende verslag vaak de rest ook wel de meest opvallende bijdragen post. Wie weet geeft dat de komende jaren ook weer heel boeiende topics!
Misschien voelt Fred er niets voor om de volgende posts ook te doen, maar ik vind het echt te hilarisch! Ga vooral zo door zou ik zeggen.
quote:Op dinsdag 12 september 2017 13:23 schreef grazz het volgende:
EstlandEén van mn favoriete deelnemende landen. Prachtige taal hebben ze ook. Ik kan echt niet één lied kiezen. Enkele favo's zijn: Once in your lifetime, Eighties coming back, Rändajad, Kuula, Goodbye to yesterday, Play, Verona.
*noteert* voor als ik ooit in Estland beland.quote:Op dinsdag 12 september 2017 21:18 schreef Redefine het volgende:
[..]Moet je vooral tegen een Est(ische) zeggen, worden ze blij van
Dit blijft toch wel een van de betere songfestivalnummersquote:Op dinsdag 26 november 2019 11:26 schreef Eightyone het volgende:
Ze kleedden elkaar met hun ogen uit.
Beetje enge man, dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |