Komt ook bij, dat hij Chantal weer gaat zien. Zal wel buiten Utopia zijn en die kans had hij vergooid als hij Floor in bed had laten liggenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:22 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze al gewipt. Janussen en prikkie wijzen daarop. En hadden ze de afspraak dat het niet verder ging dan dat. Volgens Floor kon dat allemaal, want open relatie. Maar toen kwam het bezoek, de reactie van de vriend en het idee van Jeroen dat zij toch meer gevoelens heeft. Ik kan me voorstellen dat een Jeroen dan toch niet meer wil.
Dat van Chantal heb ik dan weer niet goed meegekregen. Ik voelde nogal een afstand op dat evenement. Ze verweet hem allerlei dingen. Opmerkelijk dan dat hij haar weer gaat zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Komt ook bij, dat hij Chantal weer gaat zien. Zal wel buiten Utopia zijn en die kans had hij vergooid als hij Floor in bed had laten liggen
ja deswegenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:23 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Is niet te zien, want ze ligt helemaal onder de dekens.
Nou, dat is echt een gemiste kans.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:24 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Komt ook bij, dat hij Chantal weer gaat zien. Zal wel buiten Utopia zijn en die kans had hij vergooid als hij Floor in bed had laten liggen
Hij heeft haar leidingen weer even ontstopt...quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Zij is niet knetter op hem.
En op welke manier is zij misbruikt?
In het begin was er idd een grote afstand. Is op het einde van het evenement helemaal goedgekomenquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:25 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat van Chantal heb ik dan weer niet goed meegekregen. Ik voelde nogal een afstand op dat evenement. Ze verweet hem allerlei dingen. Opmerkelijk dan dat hij haar weer gaat zien.
Maar als hij vorige week al geneukt heeft klopt dat half jaar droog ook niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:27 schreef Bblurker2 het volgende:
Het argument dat hij al een half jaar droog staat en nu zijn kans heeft slaat ook nergens op, als hij volgende week toch weer thuis is. Wat maakt die week dan uit.
Dat zijn we ook niet oneens. De verdere interpretatie van het geheel zullen we van mening blijven verschillen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Hij heeft haar leidingen weer even ontstopt...
Wat is dat toch hier dat iedereen denkt dat alles daar braaf gaat? Het neukt zich daar te pletter in die bosjes ... vandaar ook dat Ruud steeds bewoners op zijn lul had
Nou ik hoop voor Jeroen dat hij ver bij haar vandaan blijft eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:27 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
In het begin was er idd een grote afstand. Is op het einde van het evenement helemaal goedgekomen
Nee iddquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:27 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar als hij vorige week al geneukt heeft klopt dat half jaar droog ook niet.
Van zowel Chantal als Floorquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:28 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Nou ik hoop voor Jeroen dat hij ver bij haar vandaan blijft eerlijk gezegd
Had Floor veel gedronken vanavond? Ik heb er niet zo op gelet?quote:
Je kan beter thuis blijven zitten ..het eten laten verpieteren ..en om 21.00 maar zelf alleen gaan eten omdat hij toch weer eens niet komt ..quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Want een vrouw die volgens andere normen en waarden leeft is meteen een psychiatrisch geval?
Volgens mij niet. Maar de vooraankondiging was in feite al het gesprekje tussen Madi en Floor in de boot, waar Floor zegt alles te kunnen doen wat ze wil. Toen wist ik het al wel. En al eerder btw. Want zondag voelde ik ook wel aankomen dat ze die vriend een belofte deed en dan toch bij Jeroen in bed zou kruipen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Had Floor veel gedronken vanavond? Ik heb er niet zo op gelet?
ik heb ook niet gekijktquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Had Floor veel gedronken vanavond? Ik heb er niet zo op gelet?
Ja. Oké. Maar het gedrag er om heen vanavond/vannachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:30 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Maar de vooraankondiging was in feite al het gesprekje tussen Madi en Floor in de boot, waar Floor zegt alles te kunnen doen wat ze wil. Toen wist ik het al wel. En al eerder btw. Want zondag voelde ik ook wel aankomen dat ze die vriend een belofte deed en dan toch bij Jeroen in bed zou kruipen.
Ik weet het niet. Denk niet dat ze veel heeft gedronken. Ze is gewoon knettergek.quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 02:31 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Oké. Maar het gedrag er om heen vanavond/vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |