abonnement Unibet Coolblue
  maandag 7 augustus 2017 @ 20:38:32 #176
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_172979380
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

#tootulliederaf _O-
Strap-on, strap-off
  maandag 7 augustus 2017 @ 21:31:55 #177
242879 Onnoman
The On And Only
pi_172980989
quote:
6s.gif Op maandag 7 augustus 2017 20:30 schreef Joezi het volgende:

[..]

6
box ouwe
1982 in de mix
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
  dinsdag 8 augustus 2017 @ 10:04:14 #178
462731 TheVoice4ever
Dilano de Kleijn superfan
pi_172990423
het was wel een leuke huldiging vond ik :D
Big Brother Favo: Ronahi, Jimmy, Sabeau, Tom
Verraders Favo: Ihsane, Tom
pi_172991175
Het was wel echt een verhaal met een hoop hypocriet gedoe zeg....
Die verhalen bij NOS en 1-vandaag. De afgelopen jaren was het dit en dat blah blah.
Mensenkinders, niemand heeft ooit naar het vrouwen voetbal gekeken, en omdat ze nu ineens kampioen zijn komen ze met dat soort kulverhalen aanzetten?
Ineens nemen de media het serieus? Terwijl ze het zelf ook van al die jaren niet kennen, net als dat 99% van de mensen hier het niet weten van de afgelopen jaren.

Gaan dan niet zo hypocriet hele stoere verhalen op TV laten houden over al die voorgaande jaren.

Zelfde voor al die fake supporters. Nationalistische gedoe. Ineens omdat Oranje kampioen wordt staat er een hele bende mensen daar? Gewoon even om een feestje te vieren.
Heeft helemaal niets met het vrouwen voetbal te maken. Gewoon weer dat nationalisme bah.
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:00:10 #180
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172991491
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:47 schreef bianconeri het volgende:
Het was wel echt een verhaal met een hoop hypocriet gedoe zeg....
Die verhalen bij NOS en 1-vandaag. De afgelopen jaren was het dit en dat blah blah.
Mensenkinders, niemand heeft ooit naar het vrouwen voetbal gekeken, en omdat ze nu ineens kampioen zijn komen ze met dat soort kulverhalen aanzetten?
Ineens nemen de media het serieus? Terwijl ze het zelf ook van al die jaren niet kennen, net als dat 99% van de mensen hier het niet weten van de afgelopen jaren.

Gaan dan niet zo hypocriet hele stoere verhalen op TV laten houden over al die voorgaande jaren.

Zelfde voor al die fake supporters. Nationalistische gedoe. Ineens omdat Oranje kampioen wordt staat er een hele bende mensen daar? Gewoon even om een feestje te vieren.
Heeft helemaal niets met het vrouwen voetbal te maken. Gewoon weer dat nationalisme bah.
Dus om het tournooi leuk te vinden moet je eerst al een aantal jaren heel veel om vrouwenvoetbal geven?

En als je het tournooi leuk vond maar nooit eerder hebt gekeken ben je hypocriet.

En om blij te zijn voor een nationaal team dat een tournooi wint moet je nationalistisch zijn.

Duidelijk :)
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  Moderator dinsdag 8 augustus 2017 @ 11:04:56 #181
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_172991572
Ik ben zo iemand die eigenlijk alleen maar EKs en WKs voetbal echt volgt, en dan maakt het me niet uit of het vrouwen of mannen zijn. Ik heb dan ook helemaal nul procent verstand van voetbal maar toch vind ik sommige wedstrijden leuk en andere niet zo. Daarvoor hoef ik geen kennis van voetbal te hebben. Ook vind ik het niet nep als mensen casual fan zijn van een sport. Je ziet mensen een prestatie leveren in een wedstrijdje van het één of ander en dat kan best leuk zijn.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_172991601
Vond het een geweldige huldiging, hadden ze ook echt verdiend, maar had wel op een groter plein gemogen.
Friso Dijkstra Emmeloord
pi_172991739
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:06 schreef emmeloord1983 het volgende:
Vond het een geweldige huldiging, hadden ze ook echt verdiend, maar had wel op een groter plein gemogen.
Friso Dijkstra Emmeloord
:')
U MAD?
pi_172992200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:06 schreef emmeloord1983 het volgende:
Vond het een geweldige huldiging, hadden ze ook echt verdiend, maar had wel op een groter plein gemogen.
Friso Dijkstra Emmeloord
Bedankt Friso.

Wanneer ga je weer op skivakantie?
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:57:40 #185
7889 tong80
Spleenheup
pi_172995337
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:47 schreef bianconeri het volgende:

Zelfde voor al die fake supporters. Nationalistische gedoe. Ineens omdat Oranje kampioen wordt staat er een hele bende mensen daar? Gewoon even om een feestje te vieren.
Heeft helemaal niets met het vrouwen voetbal te maken. Gewoon weer dat nationalisme bah.
De eerste wedstrijd was al uitverkocht.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 dinsdag 8 augustus 2017 @ 13:58:46 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_172995359
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 11:06 schreef emmeloord1983 het volgende:
Vond het een geweldige huldiging, hadden ze ook echt verdiend, maar had wel op een groter plein gemogen.
Friso Dijkstra Emmeloord
Friso Dijksma Plein. _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_173033101
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 10:47 schreef bianconeri het volgende:
Het was wel echt een verhaal met een hoop hypocriet gedoe zeg....
Die verhalen bij NOS en 1-vandaag. De afgelopen jaren was het dit en dat blah blah.
Mensenkinders, niemand heeft ooit naar het vrouwen voetbal gekeken, en omdat ze nu ineens kampioen zijn komen ze met dat soort kulverhalen aanzetten?
Ineens nemen de media het serieus? Terwijl ze het zelf ook van al die jaren niet kennen, net als dat 99% van de mensen hier het niet weten van de afgelopen jaren.

Gaan dan niet zo hypocriet hele stoere verhalen op TV laten houden over al die voorgaande jaren.

Zelfde voor al die fake supporters. Nationalistische gedoe. Ineens omdat Oranje kampioen wordt staat er een hele bende mensen daar? Gewoon even om een feestje te vieren.
Heeft helemaal niets met het vrouwen voetbal te maken. Gewoon weer dat nationalisme bah.
Misschien heb je ergens onder een steen gelegen ofzo, maar zo gaat het al decennia met elke sport die je kunt bedenken voor mannen of vrouwen over de hele wereld. Wielrennen heeft de Tour, alle andere rondes kan de kijker geen reet schelen, Voor elke amateursport geldt de Olympische Spelen, de rest kan ons geen reet schelen. Tennis geldt alleen een Grand Slam en dan met name Wimbledon. En Voetbal draait het vooral om het EK en WK want ook daar zit het allergrootste publiek. De rest is meer geschikt voor de hardcore fans en liefhebbers, dit is heel herkenbaar bij elke sport.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')