abonnement Unibet Coolblue
pi_173013984
Bloody Beetroots _O_
pi_173014222
Ik zit nog een beetje met de Tove Lo <--> Sampha clash. Wie helpt me verder? Vindt Tove Lo echt supertof en al een aantal keren gezien, maar Sampha is echt een talent dat binnenkort te groot voor Lowlands is, ook wel graag een keer nog zien eigenlijk..
pi_173014331
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:33 schreef mgbss het volgende:
Ik zit nog een beetje met de Tove Lo <--> Sampha clash. Wie helpt me verder? Vindt Tove Lo echt supertof en al een aantal keren gezien, maar Sampha is echt een talent dat binnenkort te groot voor Lowlands is, ook wel graag een keer nog zien eigenlijk..
Lijkt me toch niet zo'n moeilijke keuze dan? Sampha gaan kijken en als het niet bevalt, loop je door naar Tove Lo voor het laatste stukje.

ik heb eigenlijk nooit zo veel met clashes... komt waarschijnlijk ook omdat ik hele sets kijken tijdsverspilling vind... plus ik hoef niet zo nodig vooraan te staan... en ik vind het tegenwoordig allemaal wel best... is het een dagje hangen bij de Alpha... prima... is het een paar uurtjes over het veld slenteren... ook goed....

zolang je maar je zonnebrand meeneemt.
pi_173014561
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:40 schreef WpuntNL het volgende:

zolang je maar je zonnebrand meeneemt.
Voor welke zon :'(
pi_173014742
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:54 schreef Lenbas87 het volgende:

[..]

Voor welke zon :'(
iets met soep en niet zo heet gegeten en nog meer dan een week en we zien wel.

daarnaast is regen een mindset... probeer ik mijzelf iedere Lowlands weer wijs te maken... :Y
  woensdag 9 augustus 2017 @ 11:46:42 #131
157465 kciR
Heeft geen ondertitel
pi_173015639
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:33 schreef mgbss het volgende:
Ik zit nog een beetje met de Tove Lo <--> Sampha clash. Wie helpt me verder? Vindt Tove Lo echt supertof en al een aantal keren gezien, maar Sampha is echt een talent dat binnenkort te groot voor Lowlands is, ook wel graag een keer nog zien eigenlijk..
Daar ben ik ook nog niet uit. Al neig ik nu meer naar Sampha..
pi_173015815
quote:
Lowlands bestaat dit jaar 25 jaar en de NRC-redactie gaat hier veel aandacht aan besteden met een grote online productie, opgezet als een soort digitaal popfestivalterrein. Via dit online popfestivalterrein kan de lezer op verschillende manieren, naar eigen keuze, de geschiedenis van het popfestival online beleven, met video’s, teksten, muziekfragmenten, grafieken en beeld. De centrale vraag is hoe Lowlands de Nederlandse festivalcultuur heeft veranderd. Tevens wordt, vlak voor aanvang van het festival, uitgebreid aandacht gegeven in het Cultureel Supplement, het culturele katern bij NRC Handelsblad en nrc.next.
Als het goed is vanaf morgen helemaal te bekijken op https://www.nrc.nl/25jaarlowlands
Fabeltastic
pi_173015858
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:40 schreef WpuntNL het volgende:
komt waarschijnlijk ook omdat ik hele sets kijken tijdsverspilling vind.
Oei, nee, ik kijk het liefst wel een hele set. Net als dat ik altijd een heel album luister. Toch een beetje het verhaal dat een artiest wil vertellen.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 11:46 schreef kciR het volgende:

[..]

Daar ben ik ook nog niet uit. Al neig ik nu meer naar Sampha..
Ja, ik dus ook, maar kom er nu achter dat Jeangu Macrooy beter op Tove Lo aansluit en een kloppende planning (lees: niet te veel gaten of echt sprintjes trekken) is mij ook wat waard.
pi_173015942
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:15 schreef sjaak_trekbek het volgende:

[..]

Haha, een van hun optredens zit toch echt bij mijn top 10
Blij dat het bij jou zo'n impact maakte, de enige keer dat ik ze zag klonk alles als hetzelfde gestamp.
pi_173015967
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 10:33 schreef mgbss het volgende:
Ik zit nog een beetje met de Tove Lo <--> Sampha clash. Wie helpt me verder? Vindt Tove Lo echt supertof en al een aantal keren gezien, maar Sampha is echt een talent dat binnenkort te groot voor Lowlands is, ook wel graag een keer nog zien eigenlijk..
Heb je Tove Lo al gezien in het kader van haar nieuwe album? Zo ja, kan je haar gerust skippen. Ik hoop iig dat de Bravo schermen zal hebben zodat iedereen haar blote tieten tijdens Talking Body in goede grote kwaliteit zal kunnen zien.

En voor Sampha zou ik zo vroeg mogelijk arriveren, want dat lijkt me echt zo'n act met teveel zogenaamd hip volk dat hun bek niet zal houden tijdens de show.
pi_173016204
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:02 schreef buckets_of_lube het volgende:
Heb je Tove Lo al gezien in het kader van haar nieuwe album? Zo ja, kan je haar gerust skippen. Ik hoop iig dat de Bravo schermen zal hebben zodat iedereen haar blote tieten tijdens Talking Body in goede grote kwaliteit zal kunnen zien.
Inderdaad ja. bla bla bla TITTIES! next...
Fabeltastic
pi_173016703
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:02 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

Heb je Tove Lo al gezien in het kader van haar nieuwe album? Zo ja, kan je haar gerust skippen. Ik hoop iig dat de Bravo schermen zal hebben zodat iedereen haar blote tieten tijdens Talking Body in goede grote kwaliteit zal kunnen zien.

Aaah... come on, Tove Lo is toch veel meer dan die flash. Overigens heeft ze dat er ook deels uitgehaald, gezien haar optreden op Glastonbury. Is nu bodypaint geworden.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 12:39:15 #138
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173016735
Ik ga denk ik voor Sampha, maar Tove Lo vind ik ook tof. Ik zie daar wel
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173016924
Oh, to love gaat dus op mn lijstje.

Tot nu toe hebben we yoga en to love op de agenda staan.
pi_173017097
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:37 schreef mgbss het volgende:

[..]

Aaah... come on, Tove Lo is toch veel meer dan die flash. Overigens heeft ze dat er ook deels uitgehaald, gezien haar optreden op Glastonbury. Is nu bodypaint geworden.
Nee man, check de Lollapalooza 2017 opname van afgelopen weekend. Die tieten zie je daar meer dan ooit.
En ze is zeker veel meer dan die flash. Zoals haar teksten over hoe graag ze wel niet wilt worden afgepaald.
pi_173017468
een eerste artikel van het Lowlands-NRC-museum, over Lowlands 1993, staat al online;
https://www.nrc.nl/nieuws/2017/08/08/lowlands-1993-a1569235

heel cool trouwens, dat Iggy Pop er bij de eerste editie ook bij was!
pi_173017507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 12:58 schreef buckets_of_lube het volgende:

[..]

Nee man, check de Lollapalooza 2017 opname van afgelopen weekend. Die tieten zie je daar meer dan ooit.
En ze is zeker veel meer dan die flash. Zoals haar teksten over hoe graag ze wel niet wilt worden afgepaald.
Net even dat nr in de LL playlist geluisterd, maar dat is precies de radiobagger die ik wil ontwijken.
Maar leuk hoor, die tetten.
Het weer zat niet mee
pi_173017678
In Sampha kan ik ook niet helemaal komen, maar ga er toch even kijken denk ik.
pi_173017847
Heeft iedereen dit jaar trouwens wel minimaal twee moeilijke petjes mee met de hoeveelheid hiphop die er is?


Het ene moment sta je als een blije nerd rond te springen op vrolijke gitaren, het andere moment kun je niet snel genoeg je hoodie en petje pakken, je not-amused blik, armen over elkaar, only bobbing your head.
/80%vandemannenbijdieoptredens
Het weer zat niet mee
pi_173017976
Otter, wat vind je van Car Seat Headrest? Een van mijn favorieten wel voor dit jaar.
pi_173018028
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:34 schreef Verregende_Otter het volgende:
Heeft iedereen dit jaar trouwens wel minimaal twee moeilijke petjes mee met de hoeveelheid hiphop die er is?


Het ene moment sta je als een blije nerd rond te springen op vrolijke gitaren, het andere moment kun je niet snel genoeg je hoodie en petje pakken, je not-amused blik, armen over elkaar, only bobbing your head.
/80%vandemannenbijdieoptredens
Generaliseren :o

quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Otter, wat vind je van Car Seat Headrest? Een van mijn favorieten wel voor dit jaar.
Ik vind fucking cool. Ook al vraag je mij niet ;(
pi_173018105
Car Seat Headrest moet ik echt nog op inkomen. Die stem van die dude is niet zo boeiend. Eerste helft meepikken gaat desondanks wel lukken.
  woensdag 9 augustus 2017 @ 13:47:30 #148
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_173018160
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:34 schreef Verregende_Otter het volgende:
Heeft iedereen dit jaar trouwens wel minimaal twee moeilijke petjes mee met de hoeveelheid hiphop die er is?


Het ene moment sta je als een blije nerd rond te springen op vrolijke gitaren, het andere moment kun je niet snel genoeg je hoodie en petje pakken, je not-amused blik, armen over elkaar, only bobbing your head.
/80%vandemannenbijdieoptredens
Niets mis mee :7 Lekker hiphop pitje in, best leuk

Skepta en Vince Staples heb ik beide live gezien en dat was best tof
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_173018167
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Otter, wat vind je van Car Seat Headrest? Een van mijn favorieten wel voor dit jaar.
Zal ik zeker te vinden zijn, al wil ik ook Songhoy Blues een stukje meepakken!
Het weer zat niet mee
pi_173018212
quote:
10s.gif Op woensdag 9 augustus 2017 13:34 schreef Verregende_Otter het volgende:
Heeft iedereen dit jaar trouwens wel minimaal twee moeilijke petjes mee met de hoeveelheid hiphop die er is?


Het ene moment sta je als een blije nerd rond te springen op vrolijke gitaren, het andere moment kun je niet snel genoeg je hoodie en petje pakken, je not-amused blik, armen over elkaar, only bobbing your head.
/80%vandemannenbijdieoptredens
Meer hiphop is altijd goed, maar dan moeten ze de Nederhop onzin zoals Jonna Fraser en shit weglaten.

MHD als afsluiter Heineken op vrijdag is wel opvallend. Zijn er zoveel mensen in NL fan van die Franstalige rap?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')