abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_173908120
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:09 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Een Hymer 574 geloof ik uit 2000 dus groter dan jullie bus maar geen enorm gevaarte. Prima voor 2 personen en 3 honden. Ben er ook mee aar Lowlands geweest dus ook prima voor festivals. :+
O wat leuk. Zoiets?
escc_hymer-b574_5950336.jpgGa je hem ook verhuren?

Ik denk niet dat wij ooit een camper(bus) kopen, maar ik heb me wel afgevraagd of ik hem dan zou verhuren. Je verdient er wel lekker mee. Anderzijds: GEDOE.

[ Bericht 8% gewijzigd door Duderinnetje op 21-09-2017 12:17:49 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173908122
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:01 schreef Duderinnetje het volgende:

Medeneming van fietsen hebben wij, eerlijk gezegd, niet gemist. Ik had er niet aan moeten denken vanaf de camperplaatsen kilometers heuvel op (en ok, af) te moeten klauteren om naar een supermarkt of restaurant te komen. Ja of je moet fervent fietser zijn natuurlijk en, als je camper op een plek staat, een hele dag op de pedalen willen staan voor je plezier.
Als je een paar dagen op een plek staat is een fiets voor een snelle boodschap of omgeving te verkennen wel fijn is mijn ervaring. Al is het een vouwfiets.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
pi_173908145
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:11 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Als je een paar dagen op een plek staat is een fiets voor een snelle boodschap of omgeving te verkennen wel fijn is mijn ervaring. Al is het een vouwfiets.
Ja, vouwfietsen zijn een goede optie! Om achter de hand te hebben. Die stop je ook zo weg in de bagageruimte in de camper.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173908152
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O wat leuk, klinkt dat. Ga je hem ook verhuren?

Ik denk niet dat wij ooit een camper(bus) kopen, maar ik heb me wel afgevraagd of ik hem dan zou verhuren. Je verdient er wel lekker mee. Anderzijds: GEDOE.
Daar heb ik over nagedacht natuurlijk maar dat gaat weer ten koste van je eigen vrijheid. Nu kunnen we hem pakken wanneer we willen en dat vind ik juist het fijne.
Al zijn er wel wat mensen die hem mee mogen als ze dat zouden willen.

En idd! zo eentje als op de foto die je postte! Fijn onderkomen en cruist heerlijk O+

[ Bericht 9% gewijzigd door ondeugend op 21-09-2017 12:19:39 ]
pi_173908250
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:14 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Daar heb ik over nagedacht natuurlijk maar dat gaat weer ten koste van je eigen vrijheid. Nu kunnen we hem pakken wanneer we willen en dat vind ik juist het fijne.
Al zijn er wel wat mensen die hem mee mogen als ze dat zouden willen.
Groot gelijk.

Het is trouwens best wel een echte camper vind ik. Heb je er nog wel het zwervers-gevoel mee, of is dat toch anders?
Kijk, onze bus was natuurlijk ook een luxepeerd, maar hij rammeldebammelde wel constant en we konden ermee door smalle straatjes en namen nooit veel plek in, in een stadje. En we moesten intern toch wel echt kamperen om het een beetje handig in te richten in de bus. Hoe vind jij dat in een camper?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173908450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Groot gelijk.

Het is trouwens best wel een echte camper vind ik. Heb je er nog wel het zwervers-gevoel mee, of is dat toch anders?
Kijk, onze bus was natuurlijk ook een luxepeerd, maar hij rammeldebammelde wel constant en we konden ermee door smalle straatjes en namen nooit veel plek in, in een stadje. En we moesten intern toch wel echt kamperen om het een beetje handig in te richten in de bus. Hoe vind jij dat in een camper?
Het is een echte idd maar hij is vrij compact.. 6 meter geloof ik. En ook in deze is het wat behelpen in eerste instantie maar dat went heel snel. Hij wordt naar mijn gevoel elke keer groter. Douchen doen we er niet in dat is veel te krap. Wij komen niet snel in stadjes omdat we graag de natuur opzoeken en de meest rustige kampeerplekken. Minicampings zeg maar of bij de boer. Met 3 honden pak je ook niet snel een terras of restaurant. Dat is maar heel af en toe.

Juist omdat we niet de grote campings pakken maar de wat rustige hebben we zeker het gevoel van kamperen en vrijheid. Verder rammelt en kraakt hij gezellig, het blijft een beestje op leeftijd.
pi_173914021
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 12:36 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Het is een echte idd maar hij is vrij compact.. 6 meter geloof ik. En ook in deze is het wat behelpen in eerste instantie maar dat went heel snel. Hij wordt naar mijn gevoel elke keer groter. Douchen doen we er niet in dat is veel te krap. Wij komen niet snel in stadjes omdat we graag de natuur opzoeken en de meest rustige kampeerplekken. Minicampings zeg maar of bij de boer. Met 3 honden pak je ook niet snel een terras of restaurant. Dat is maar heel af en toe.

Juist omdat we niet de grote campings pakken maar de wat rustige hebben we zeker het gevoel van kamperen en vrijheid. Verder rammelt en kraakt hij gezellig, het blijft een beestje op leeftijd.
6 meter *O* _O_
De heilige graal onder de camperbegrippen.

Dan kun je in elk geval overal parkeren en val je nergens onder ingewikkeld campergedoe. :) Als je sowieso steden vermijdt, is het al helemaal geen issue. Leuk hoor, met de honden weg. Wij zagen verdomd veel camperaars met hondjes. Het is een ideale vakantie met hen. Ik zou wel alle eventuele meelezers met honden aanraden om een camperbusje met minimaal dakvensters te nemen. Ik vond het wel eens een beetje spannend hoe mensen hun hond achterlieten in een camperbus op een parkeerplaats. :X We zijn er wel eens bijgebleven tot de eigenaar terugkwam.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator donderdag 21 september 2017 @ 18:04:42 #283
144336 crew  Leonos
AFCA
pi_173914486
Leuk topic! Nu wil ik ook :)
Some things should be simple; even an end has a start
  was: Cat22 donderdag 21 september 2017 @ 19:30:30 #284
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_173916103
Dagverslag _O_ _O_ _O_ _O_

Camper. Ik wil het. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173916262
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
Dagverslag _O_ _O_ _O_ _O_

Camper. Ik wil het. O+
Oh gelukkig dat dit een beetje was wat je bedoelde!

Nog vragen?
Snobs have more fun!
KLIK!
  was: Cat22 donderdag 21 september 2017 @ 19:48:07 #286
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_173916560
quote:
17s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Oh gelukkig dat dit een beetje was wat je bedoelde!

Nog vragen?
Wie ledigde De Pot? :@
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_173917137
Ik heb her en der in voormalige posts nog even wat foto's toegevoegd. Voor de liefhebbers. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173917406
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 18:04 schreef Leonos het volgende:
Leuk topic! Nu wil ik ook :)
Huren, huren, huren... en dan pas kopen (eventueel).

Zou mij n advies zijn. Het huurgeld is welbesteed leergeld.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173917642
quote:
1s.gif Op donderdag 21 september 2017 19:48 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wie ledigde De Pot? :@
Moi.

Het schijnt dat mannen dat doorgaans doen. Klopt ook. Ik stond meermaals tezamen met mannen den Pot te ledigen. Ik ben altijd haantje je voorste qua mannendingen, dus de mijne had geen schijn van kans in dat opzicht.

Ik moet wel zeggen: den Pot gebruik je zo min mogelijk. Een ochtendplasje is ok, maar de rest tracht je toch elders te doen. Je leert de vrijmoedigheid qua toiletteren wel f, zodra je Pot-dienst hebt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_173921657
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Dat inderdaad!
  vrijdag 22 september 2017 @ 00:06:43 #291
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_173922578
Heerlijk herkenbare verslagen en wat zien die moderne Hymers er alweer anders uit dan dat geval van mijn ouders waarmee ik een aantal keren ben rondgetrokken.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Poef.....gone! golfer
  was: Cat22 vrijdag 22 september 2017 @ 09:00:18 #292
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_173924841
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Moi.

Het schijnt dat mannen dat doorgaans doen. Klopt ook. Ik stond meermaals tezamen met mannen den Pot te ledigen. Ik ben altijd haantje je voorste qua mannendingen, dus de mijne had geen schijn van kans in dat opzicht.

Ik moet wel zeggen: den Pot gebruik je zo min mogelijk. Een ochtendplasje is ok, maar de rest tracht je toch elders te doen. Je leert de vrijmoedigheid qua toiletteren wel f, zodra je Pot-dienst hebt.
Waardevol aanvullend stukje informatie, dit ^O^
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 09:11:55 #293
144336 crew  Leonos
AFCA
pi_173924949
quote:
0s.gif Op donderdag 21 september 2017 20:29 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Sowieso huren inderdaad. Niet genoeg vrije dagen voor zo'n ding.
Some things should be simple; even an end has a start
pi_173925120
Ik zit wel eens na te denken over zo,n camperbusje op basis van een Fiat Ducato ofzo.
Zelf een busje verbouwen of een zelfgebouwde van Marktplaats of mobile.de afplukken.

Maar inderdaad, eerst maar eens huren denk ik....

Ik ben onlangs 5 weken door Australie getrokken met een camperbusje, dus ik ken het gevoel van vrijheid wel een beetje.
Auto s,avonds parkeren op een vlak stuk land naast de weg in de outback en s'morgens wakker worden als de dingo,s rond je busje scharrelen :P
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:14:13 #295
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173926042
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:00 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Waardevol aanvullend stukje informatie, dit ^O^
Ja dat dacht ik wel. :7
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 22 september 2017 @ 10:37:08 #296
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173926518
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 september 2017 09:26 schreef bluemoon23 het volgende:
Ik zit wel eens na te denken over zo,n camperbusje op basis van een Fiat Ducato ofzo.
Zelf een busje verbouwen of een zelfgebouwde van Marktplaats of mobile.de afplukken.

Maar inderdaad, eerst maar eens huren denk ik....

Ik ben onlangs 5 weken door Australie getrokken met een camperbusje, dus ik ken het gevoel van vrijheid wel een beetje.
Auto s,avonds parkeren op een vlak stuk land naast de weg in de outback en s'morgens wakker worden als de dingo,s rond je busje scharrelen :P
oh wauw! O+ Dat is pas echt camperen natuurlijk. Lijkt me fantastisch!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator vrijdag 22 september 2017 @ 15:58:41 #297
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_173931659
Ben bijna om na je dagverslag. Potdienst / geen eigen toilet vormen nog een mentale belemmering.
Op mijn fietstocht langs de Franse Maas zag ik ook in bijna elk dorpje wel een camperplaats aan het water. Ziet er toch best leuk uit.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 23 september 2017 @ 13:13:18 #298
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173945333
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Ben bijna om na je dagverslag. Potdienst / geen eigen toilet vormen nog een mentale belemmering.
Op mijn fietstocht langs de Franse Maas zag ik ook in bijna elk dorpje wel een camperplaats aan het water. Ziet er toch best leuk uit.
Dan ga je gewoon lekker op plekken staan met een vaste pl. Als je zo'n gids hebt, of de app, dan kun je op voorzieningen selecteren.
Wij deden dat ook bij voorkeur.
Snobs have more fun!
KLIK!
  was: Cat22 zaterdag 23 september 2017 @ 13:16:16 #299
161975 Cat-astrophe
wild wief
pi_173945380
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 september 2017 15:58 schreef UIO_AMS het volgende:
Heb jij een toilet op je fiets dan? :+
  zaterdag 23 september 2017 @ 13:23:09 #300
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_173945518
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2017 13:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Heb jij een toilet op je fiets dan? :+
Volgens mij laten fietsers gewoon alles lopen. 8-)
Snobs have more fun!
KLIK!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')