abonnement Unibet Coolblue
pi_7372822
quote:
Op maandag 16 december 2002 18:17 schreef micha het volgende:
Aan de ene kant weet ik dat ik op de goede weg ben, persoonlijk een flinke stap vooruit ben gegaan maar aan de andere kant wil ik niet afgaan en doe ik stomme dingen om dat te verbergen. Ik wil wel iets van mezelf laten zien maar op een of andere manier wil dat niet en voel ik me weer niet belangrijk genoeg om dat ook te doen. Ik ben bang om beslissingen te nemen en wil er voor weglopen.

Ik voel nu echt de behoefte om mezelf te slopen, om te bewijzen dat ik niets meer ben dat een stukje mens wat niet ter zake doet, waarvan men zegt dat ik aardig en lief ben maar waarvan men tegelijk vindt dat ik alles sloop en verkeerd aanpak.


lieverd toch.........
ik ben er voor je, van 00.00 tot 24.00, 7 dagen per week, 52 weken per jaar....

Je bent lief, net zo onzeker als ik, maar dat maakt niet dat je nietig en klein bent..

Je bent jezelf... en dat is waarom ik zo afgrijselijk verliefd op je bent..
Je bent jezelf, en neemt anderen zoals ze zijn....

Don't wanna loose you....

Doei.
pi_7373094
quote:
En laat niemand het wagen om nu een kots-opwekkend kusje te gaan posten of welke andere achterlijke reactie dan ook want mijn tolerantiegrens is inmiddels wel bereikt voor vandaag
En nu nog steeds? Want ik reageer toch. Komop, laat je niet gek maken. En als je kwaad op mij wilt worden omdat ik niet weet waarover ik lul; ik heb een brede rug..
beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  maandag 16 december 2002 @ 19:08:27 #78
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7373191
Ik heb zin om lekker opgerold onder de deken te liggen..

Conclusie : klote .

pi_7373227
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb zin om lekker opgerold onder de deken te liggen..

Conclusie : klote .


Lief schaapje
*Heel lief doet voor Blaatschaapje*

Wolkje

  maandag 16 december 2002 @ 19:10:40 #80
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7373243
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:09 schreef Wolkje het volgende:

[..]

Lief schaapje
*Heel lief doet voor Blaatschaapje*

Wolkje


Liev.. heel liev, maar ik ga me er even niet beter van voelen.. volgens mij kan niemand me nu beter laten voelen.. maarja..

voor jou..

pi_7373304
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:10 schreef BlaatschaaP het volgende:

[..]

Liev.. heel liev, maar ik ga me er even niet beter van voelen.. volgens mij kan niemand me nu beter laten voelen.. maarja..

voor jou..


Jammer.. , maar kan het me wel voorstellen hoor

Nogmaals voor jou.

Wolkje

  maandag 16 december 2002 @ 19:13:10 #82
25458 Wieke
BloW The MinD
pi_7373318
Ik ben chagarijnig, omdat die klote NS weer eens dikke vetragingen had vandaag en ik twee uur later daardoor thuis kwam dan normaal

Maar begin alweer vrolijker te worden

A friend might well be reckoned the masterpiece of nature
  maandag 16 december 2002 @ 19:14:12 #83
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7373338
BAH en nu voel ik me NOG kloteriger.. ik bedenk me opeens dat ik godverdomme morgen ook nog 2 gaten mag laten boren.. ARGH

Ik heb gewoon zin om het hele huis kapot te slaan .

  maandag 16 december 2002 @ 19:19:00 #84
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7373441
leeg...
moedeloos...
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7373474
Vandaag te lang doorgewerkt. Moet ik niet doen

Nu even lekker een kop erwtensoep naar binnen werken, na een lange koude rit in de regen

pi_7373573
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:19 schreef MrTorture het volgende:
leeg...
moedeloos...
nu is het mijn beurt om te knuffelen

voor jou lieverd

Doei.
  maandag 16 december 2002 @ 19:30:29 #87
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_7373703
quote:
Op maandag 16 december 2002 19:24 schreef Faithy het volgende:

[..]

nu is het mijn beurt om te knuffelen

voor jou lieverd


Dank je
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_7373721
Geil
FTW!
  maandag 16 december 2002 @ 19:55:06 #89
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_7374201
Verdrietig, hongerig.. en hoopvol tegelijk..

voor jullie..

pi_7374701
redelijk, nog herstellende van een longontsteking
Everybody should have a friend like me
  maandag 16 december 2002 @ 20:29:21 #91
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7375006
quote:
Op maandag 16 december 2002 17:55 schreef Fogerty het volgende:
En laat niemand het wagen om nu een kots-opwekkend kusje te gaan posten of welke andere achterlijke reactie dan ook want mijn tolerantiegrens is inmiddels wel bereikt voor vandaag
Ff dimmen bitte.
Voor anderen is het misschien een troost, kan er niet zo goed tegen dat je dat gebaar zo af moet zeiken.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7375185
Between Happy and Confused...
pi_7375192
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ff dimmen bitte.
Voor anderen is het misschien een troost, kan er niet zo goed tegen dat je dat gebaar zo af moet zeiken.
Ik snap de reactie wel een beetje. Voel me zelf ook wel eens zo; om hoe dan ook om je heen te meppen. Is ook een manier van afreageren.

En ik las dat je het vandaag druk had? Mag ik bij deze jou en je collega's hartelijk bedanken voor al het extra werk dat jullie in deze dagen voor ons verzetten?

..en yep, ben weer een beetje vrolijk, want ik kreeg (onder andere) dankzij jouw collega 2 onverwachte Kerstkaarten. Dacht dat het me niks zou doen, maar toch...

beter is ook de overtreffende trap van slecht, op een bepaalde manier
  maandag 16 december 2002 @ 20:41:55 #94
29275 BlaBlub
Voormalige Slowchatslet 8-)
pi_7375271
Pijn in mn hoofd en in me keel van het schreeuwen tegen mn broertje van wie ik niet ff 5minuten een meel mag sturen

Verder gekwetst (oud leed) en flieft en gelukkig Ik voel me dus een beetje apart nu

O+ neggix O+ | "Ik zeg niet veel, maar als ik iets zeg is het onzin!!" PIPPI!! | Embrace the Penny
  maandag 16 december 2002 @ 20:45:08 #95
22259 Fogerty
slapende account
pi_7375336
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:29 schreef SEMTEX het volgende:
Ff dimmen bitte.
Voor anderen is het misschien een troost, kan er niet zo goed tegen dat je dat gebaar zo af moet zeiken.
Je moest eens weten tegen hoeveel dingen IK niet zo goed kan hier, en zie je mij zo emmeren?

Ontopic maar weer en proberen het te negeren: na een paar uur in bed is het grote drama wel weer voorbij Het kwam er wsch in 1 explosie uit omdat ik het de hele dag heb lopen tegenhouden.
Nu baal ik alleen nog maar enorm

Hieperdepiep hoera!
  maandag 16 december 2002 @ 20:45:40 #96
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7375345
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:38 schreef jacko het volgende:

[..]

Ik snap de reactie wel een beetje. Voel me zelf ook wel eens zo; om hoe dan ook om je heen te meppen. Is ook een manier van afreageren.


En daar kun je net zo heftige reacties op verwachten. Bovendien betrekt ze hier naar mijn idee anderen in.
quote:
En ik las dat je het vandaag druk had? Mag ik bij deze jou en je collega's hartelijk bedanken voor al het extra werk dat jullie in deze dagen voor ons verzetten?

..en yep, ben weer een beetje vrolijk, want ik kreeg (onder andere) dankzij jouw collega 2 onverwachte Kerstkaarten. Dacht dat het me niks zou doen, maar toch...


In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 16 december 2002 @ 20:47:15 #97
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7375383
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:45 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Je moest eens weten tegen hoeveel dingen IK niet zo goed kan hier, en zie je mij zo emmeren?


Wie emmert er hier nu? Echt, ik vind het prima als je je frustratie over een dag wilt uitleven, maar laat andere fokkers daarbij ook een beetje in hun waarde. Ik vond dat je hier gewoon te ver ging en daarom zeg ik er nu wat van.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 16 december 2002 @ 20:50:16 #98
22259 Fogerty
slapende account
pi_7375442
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:47 schreef SEMTEX het volgende:
Wie emmert er hier nu? Echt, ik vind het prima als je je frustratie over een dag wilt uitleven, maar laat andere fokkers daarbij ook een beetje in hun waarde. Ik vond dat je hier gewoon te ver ging en daarom zeg ik er nu wat van.
Je stond te trappelen
Hieperdepiep hoera!
  maandag 16 december 2002 @ 20:53:45 #99
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_7375506
quote:
Op maandag 16 december 2002 20:50 schreef Fogerty het volgende:

[..]

Je stond te trappelen


Idd, ik vind dat je de laatste tijd nogal ver gaat in je uitspraken en daarbij nogal wat mensen op hun tenen trapt. En hiermee ben je MIJN grens overschreden en zul je dat merken ook.
Stamp eens wat minder als een olifant door de porceleinkast, please
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_7375547
Je kan niet eens meer een grapje maken of mensen worden al boos
Disposable like a diaper, but doesn't take any crap!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')