abonnement Unibet Coolblue
pi_172957231
Nederland was het 8ste gastland dat een Europees kampioenschap voor vrouwen heeft georganiseerd. Wat mij betreft was alles (op een paar kleine punten na) goed georganiseerd. De fanzones waren (vooral bij wedstrijden van Nederland) gezellig en de sfeer was goed. Ondanks dat het vrouwenvoetbal qua supportersaantallen nog wel mag en gaat groeien.

Wat vonden jullie plus- en minpunten qua organisatie en is Nederland klaar voor het hosten van grotere sportevenementen (zoals de OS of EK/WK's voor mannen, al zijn dat wel evenementen van een iets hoger niveau)?

Verbeterpunten vanaf mijn kant:
- Meer laten zien van Nederland en Nederlandse bedrijven (bv. technieken van Philips)
- Stadions laten opvullen met goedkopere / gratis tickets voor bijv. lokale jeugd / vrijwilligers / etc.
  zondag 6 augustus 2017 @ 21:44:02 #2
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172957404
EK voor mannen is hier al eens geweest natuurlijk.

Verder doet Nederland t altijd prima als gastland voor sportevenementen, zie ook bv de Tour en de Giro.
  Moderator / Redactie Sport zondag 6 augustus 2017 @ 21:51:19 #3
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_172957605
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 21:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
EK voor mannen is hier al eens geweest natuurlijk.

Verder doet Nederland t altijd prima als gastland voor sportevenementen, zie ook bv de Tour en de Giro.
En toch is er nog niet genoeg kennis om de Olympische Spelen te organiseren. Zeggen ze.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 7 augustus 2017 @ 01:39:31 #4
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_172962589
Ik hoorde tijdens de wedstrijd dat Duitsland al 6x heeft gewonnen? Dus er zijn al zo veel vrouwen EK's geweest?? Nu lees ik hier dat het in totaal voor de achtste keer was. Dus het bestaat al 32 jaar joh? Nooit geweten!
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  Trouwste user 2022 maandag 7 augustus 2017 @ 05:37:29 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_172963093
Nederland is goed in het organiseren van sportevenementen. Is nu weer gebleken. We zijn een geografisch klein land, dus komen niet altijd in aanmerking. Ligt het in onze mogelijkheden is er vrijwel nooit een wanklank. Nederland zelf is buiten de sport al goed gestructureerd, dat zet zich voort in de toernooien. De supporters en toeschouwers maken het dan af. Ook de tv-registratie is van niveau. Niet voor niets worden er vaak Nederlandse regisseurs of ervaringen gebruikt in het buitenland. Martijn Lindenberg bijvoorbeeld heeft internationale prijzen gewonnen met het in beeld brengen van De Elfstedentocht of de Ronde van Vlaanderen. Prince had een concert met registratie in Dortmund, eiste dat er alleen Nederlanders in de zaal waren en dat Nederlanders het concert zouden opnemen en regisseren. Is ook bij de Oscaruitreiking gebeurd. Laat een feestje bouwen maar aan Nederland over, dan is zelfs Koning Bier aanwezig.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 7 augustus 2017 @ 10:09:29 #6
67174 Dos37
Come on Twente
pi_172964941
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 01:39 schreef Villas__Rubin het volgende:
Ik hoorde tijdens de wedstrijd dat Duitsland al 6x heeft gewonnen? Dus er zijn al zo veel vrouwen EK's geweest?? Nu lees ik hier dat het in totaal voor de achtste keer was. Dus het bestaat al 32 jaar joh? Nooit geweten!
https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Women%27s_Championship
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')