abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:23:20 #101
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172982872
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Hoe denk je dat ze hier in Polen over denken? Ze lachen je in je gezicht uit.
Nou en?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172982902
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:21 schreef Perrin het volgende:

[..]

Jij vindt dat kippenboeren best fipronil mogen spuiten?
Jij vindt van alles van Nederlandse boeren, maar je vreet zelf Pools vlees wat ontzettend slecht behandelt is. Waar heb je het over gozer? Waar haal je uberhaupt het lef vandaan?
Nederland staat in de top wat betreft agricultuur. Zowel gewassen als vee.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172982930
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:18 schreef probeer het volgende:

[..]

De ene stal wel ja. De andere stal niet, die is besproeid. En op het ei is niet te zien uit welke stal het komt.

Het zal ze achteraf vast wel heel veel boeien, want flinke schade. Maar dat hadden ze zich dus moeten bedenken voordat ze een onbekend goedje rond lieten sproeien.

En dat taalgebruik waarin je iemand aanspreekt met een geslachtsdeel hoeft ook niet. Dat doe je thuis maar, waar ze dat blijkbaar normaal vinden.
Och gut :')

Je hebt lekker je oordeel klaar over die boeren dat 't ze niet boeide voor er gesproeid werd. Heb je ze persoonlijk gesproken? Die paar boeren die het daadwerkelijk niet boeide staan voor de hele industrie? Lekker makkelijk joh.
Nait Soezn Moar Broezn
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:24:50 #104
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172982947
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:23 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jij vindt van alles van Nederlandse boeren, maar je vreet zelf Pools vlees wat ontzettend slecht behandelt is. Waar heb je het over gozer? Waar haal je uberhaupt het lef vandaan?
Fipronil is verboden om te gebruiken in de agrarische sector, agressief gekkie.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172982992
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:24 schreef Perrin het volgende:

[..]

Fiprobil is verboden om te gebruiken in de agrarische sector, agressief gekkie.
Wat verboden is, wordt in elk land anders gehandhaafd. Ik zou het in Nederland niet doen nee. In Polen kan het prima hoor.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
  maandag 7 augustus 2017 @ 22:26:14 #106
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_172983024
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:25 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Wat verboden is, wordt in elk land anders gehandhaafd. Ik zou het in Nederland niet doen nee. In Polen kan het prima hoor.
In Noord Korea vast ook, om ook maar een kul-argument te roepen. Nogmaals: nou en?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_172983060
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:26 schreef Perrin het volgende:

[..]

In Noord Korea vast ook, om ook maar een kul-argument te roepen. Nogmaals: nou en?
Dat is oneerlijke concurrentie en daarmee help je de bedrijven van je medelandgenoten om zeep.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172983063
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:24 schreef Divje het volgende:

[..]

Och gut :')

Je hebt lekker je oordeel klaar over die boeren dat 't ze niet boeide voor er gesproeid werd. Heb je ze persoonlijk gesproken? Die paar boeren die het daadwerkelijk niet boeide staan voor de hele industrie? Lekker makkelijk joh.
Laat ik het dan zo zeggen. Het boeide ze niet genoeg om voor een ander middel te kiezen. Blijkbaar was de scherpe prijs en de langere werking belangrijker dan weten wat je over je enige manier van inkomsten sproeit.

En er zijn genoeg boeren die er om dezelfde reden niets van moesten hebben.

Daarbij zeg ik nergens dat ze voor de hele industrie staan. Ze staan voor het deel wat nu met de gebakken peren (of in dit geval, giftige eieren) zit.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172983096
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:27 schreef probeer het volgende:

[..]

Laat ik het dan zo zeggen. Het boeide ze niet genoeg om voor een ander middel te kiezen. Blijkbaar was de scherpe prijs en de langere werking belangrijker dan weten wat je over je enige manier van inkomsten sproeit.

En er zijn genoeg boeren die er om dezelfde reden niets van moesten hebben.

Daarbij zeg ik nergens dat ze voor de hele industrie staan. Ze staan voor het deel wat nu met de gebakken peren (of in dit geval, giftige eieren) zit.
Vertel mij eens hoe giftig ? Jij hebt het over giftig. Hoeveel eieren moet ik eten?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172983110
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:17 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Jij hebt zogenaamd de feiten, terwijl je nergens bij bent geweest. Experts zeggen dat je meer dan 6 eieren PER dag moet eten wil je er uberhaupt iets van merken. Waar heb je het over gozer?
De feiten? De feiten zijn dat er eieren in de winkel liggen waar meer dan de toegestane norm fipronil in zit.

De feiten zijn dat toxicologen zeggen dat er te weinig bekend is over de lange termijn effecten om te zeggen dat het onschadelijk is.

De feiten zijn dat de getroffen boeren in zee zijn gegaan met een bedrijf dat niet gecertificeerd is als ongefiertebestrijder.

De feiten zijn dat de boeren niet wisten wat er gesproeid werd, dat wilde het bedrijf namelijk niet zeggen.

quote:
Vergiftigde eieren? flikker op joh. Weet je hoe schadelijk dit is voor die bedrijven?
Zeer schadelijk. Dat maakt het des te onbegrijpelijker dat de boeren dit onverantwoorde risico hebben genomen.

quote:
Kunnen we mensen zoals jou ook aanklagen als het niet zo blijkt te zijn ? Vast niet.
Natuurlijk kan dat. Je kan iedereen aanklagen. Ik geef het alleen weinig kans.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172983117
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:28 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Vertel mij eens hoe giftig ? Jij hebt het over giftig. Hoeveel eieren moet ik eten?
Probeer het uit en laat het ons weten. Jij bent hier degene die stelt dat het wel meevalt. Voeg daad bij woord zou ik zeggen.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172983144
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:28 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Vertel mij eens hoe giftig ? Jij hebt het over giftig. Hoeveel eieren moet ik eten?
Dat is het hele punt: dat weet men niet.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172983178
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:28 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De feiten? De feiten zijn dat er eieren in de winkel liggen waar meer dan de toegestane norm fipronil in zit.

De feiten zijn dat toxicologen zeggen dat er te weinig bekend is over de lange termijn effecten om te zeggen dat het onschadelijk is.

De feiten zijn dat de getroffen boeren in zee zijn gegaan met een bedrijf dat niet gecertificeerd is als ongefiertebestrijder.

De feiten zijn dat de boeren niet wisten wat er gesproeid werd, dat wilde het bedrijf namelijk niet zeggen.

[..]

Zeer schadelijk. Dat maakt het des te onbegrijpelijker dat de boeren dit onverantwoorde risico hebben genomen.

[..]

Natuurlijk kan dat. Je kan iedereen aanklagen. Ik geef het alleen weinig kans.
Dus enerzijds kan je mensen helemaal kapot maken, maar anderzijds valt er niets te halen? Vandaar dat je zo hapt..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172983201
Zo lust ik er ook wel een..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172983221
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:25 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Wat verboden is, wordt in elk land anders gehandhaafd. Ik zou het in Nederland niet doen nee. In Polen kan het prima hoor.
Prima. Dan gaan ze lekker in Polen boeren. In Nederland gelden de Nederlandse regels, niet de Poolse.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172983260
Ik vind het bijzonder hoe jullie zo gemakkelijk over lijken gaan van landgenoten die keihard werken. Blijkbaar kennen jullie geen boeren ofzo..
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172983270
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:29 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Dus enerzijds kan je mensen helemaal kapot maken, maar anderzijds valt er niets te halen? Vandaar dat je zo hapt..
Ik maak niemand kapot. Stop met dat slachtoffergedrag.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172983278
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Prima. Dan gaan ze lekker in Polen boeren. In Nederland gelden de Nederlandse regels, niet de Poolse.
Ja lekker makkelijk xD Jezus christus.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172983314
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:31 schreef DoubleUU het volgende:
Ik vind het bijzonder hoe jullie zo gemakkelijk over lijken gaan van landgenoten die keihard werken. Blijkbaar kennen jullie geen boeren ofzo..
Ik vind mijn gezondheid belangrijker dan het voortbestaan van boeren die maar wat aanprutsen en nu het deksel op de neus krijgen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172983360
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:31 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk xD Jezus christus.
Ja zo moeilijk is het echt niet. In Nederland mag je het niet gebruiken. Wat ze in Polen doen moeten ze in Polen weten.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_172983375
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:31 schreef DoubleUU het volgende:
Ik vind het bijzonder hoe jullie zo gemakkelijk over lijken gaan van landgenoten die keihard werken. Blijkbaar kennen jullie geen boeren ofzo..
Ik kom zelfs uit een kippen-boeren-familie.

Maar mijn grootvader liet dan ook geen onbekend spul in zijn stal spuiten.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172983423
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik maak niemand kapot. Stop met dat slachtoffergedrag.
Ik ben niet degene die jankt over "vergiftigde eieren". Je water wordt al jaren vervuild, staat gewoon in de krant, hoor ik je niet over? Gaat ver over grenzen heen wat betreft gezondheid. Ik kan je met rapporten om de oren klapperen als je wilt.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172983470
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:35 schreef DoubleUU het volgende:

[..]

Ik ben niet degene die jankt over "vergiftigde eieren". Je water wordt al jaren vervuild, staat gewoon in de krant, hoor ik je niet over? Gaat ver over grenzen heen wat betreft gezondheid. Ik kan je met rapporten om de oren klapperen als je wilt.
Drogreden, zoek het op.
"Pools are perfect for holding water"
pi_172983495
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ik vind mijn gezondheid belangrijker dan het voortbestaan van boeren die maar wat aanprutsen en nu het deksel op de neus krijgen.
Jij bent echt niet goed bij je hoofd als je denkt dat boeren maar wat aanprutsen. De meesten die ik ken hebben al een "wagenpark" van meer dan een miljoen. Gaat ook veelal digitaal. Zijn geen boeren meer zoals vroegah.
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
pi_172983533
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 22:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja zo moeilijk is het echt niet. In Nederland mag je het niet gebruiken. Wat ze in Polen doen moeten ze in Polen weten.
Door europese regels concurreer je wel met elkaar. En dan verlies je keihard. Wat zeg je dan tegen je vrouw?
"magis quam dimidium convertit in omni tempore."
"In praeteritum fuerit, discere est. In posterum venturus est: compararim in ea. In praesens adest, frui."
"Acuto homine nobis opus est, qui pervestiget quid sui cives cogitent."
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')