abonnement Unibet Coolblue
pi_173047321
Onderweg naar huis...
http://imgur.com/a/vY4Mu
pi_173048156
quote:
18s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Geralt, vanwaar je fascinatie?
Doe niet zo nut. }:|

Het valt me op en ik vraag het me af. Dat is alles. Het lijkt op een circuit. Dus ik vroeg me af of op die plekke ook wel eens races gehouden worden, of dat het een andere reden heeft om die rood/wit te maken. :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173050081
quote:
10s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 14:02 schreef Montelly het volgende:
Zargon kan je licht werpen op bovenstaande materie?
Eerst jij.
pi_173050143
Lekker hoereren @ Nieuwersluis brug.

http://imgur.com/a/JZKxw
pi_173050168
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:40 schreef Maghrebijnse het volgende:
Dan kan je prachtige foto's verwachten.
oh, ga je een fotocursusje volgen? Leuk.
pi_173071373
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 21:24 schreef SebbeSwensje het volgende:
Lekker hoereren @ Nieuwersluis brug.

http://imgur.com/a/JZKxw
Weer dat rood-wit. Ik zie een verband. :D
pi_173071709
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gisteren zaten we aan strand. Mijn date en ik. Kwam politie ineens naar ons toe en vroeg om de trouwakte. Ik deed gelijk zijn pet op en draaide m'n hoofd weg. Hij heeft het verander afgehandeld, maar jeetje dacht echt wat is dit nou. Grap is we deden niks. Zaten gewoon naast mekaar en hadden elkaars handen vast.
Dacht de popo dat je aan het hoereren was dan?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173072394
Flipping, neeee. Maar je mag als niet getrouwd stel ( vooral avond) niet samen zijn. Mijn nicht was een keer met haar verloofde ( al wel op papier getrouwd) en nicht en vriend. Ze werden door gendarmie aan kant gezet. Ze mocht weg want had trouwakte en haar vriendin en diens vriend moesten naar bureau want niet getrouwd en samen.
pi_173072468
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Maar je mag als niet getrouwd stel ( vooral avond) niet samen zijn.
Wat vind je daar zelf van? Goede regel? Of juist niet?

Persoonlijk vind ik het een kutregel als ik eerlijk ben. Ik bedoel je kan toch niet zomaar ff trouwen, je moet eerst weten wat voor vlees je in de kuip hebt toch :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173072533
Geralt, tja... moet eerlijk zeggen dat ik nooit aangehouden ven door politie. Terwijl ik regelmatig in se auto heb gezeten met mannen in Marokko. Dit is de tweede keer. Al met al komt het weinig voor. Beetje symbolische regel dus.
pi_173072574
Druk op de weg...onderweg naar een van mijn vijftig tantes..
http://imgur.com/a/cHQki
pi_173072680
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:51 schreef Maghrebijnse het volgende:
Flipping, neeee. Maar je mag als niet getrouwd stel ( vooral avond) niet samen zijn. Mijn nicht was een keer met haar verloofde ( al wel op papier getrouwd) en nicht en vriend. Ze werden door gendarmie aan kant gezet. Ze mocht weg want had trouwakte en haar vriendin en diens vriend moesten naar bureau want niet getrouwd en samen.
Man man man man wat een land.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173072700
Wijk waar ik de eerste tien jaar van m'n leven altijd kwam...

http://imgur.com/a/tzoxU
  vrijdag 11 augustus 2017 @ 22:03:58 #166
372149 VarkensHart
Het geweten van fokkend Nederl
pi_173074753
Wat een aftandse takkezooi daar
pi_173074990
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:03 schreef VarkensHart het volgende:
Wat een aftandse takkezooi daar
Dat gebouw links ziet er best tof uit toch?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173075656
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 20:56 schreef Maghrebijnse het volgende:
Druk op de weg...onderweg naar een van mijn vijftig tantes..
http://imgur.com/a/cHQki
Al die autoritjes, zijn die gratis gescoord met hoereren? Of hebben jullie zelf vervoer aldaar? :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173076646
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 22:35 schreef Geralt het volgende:

[..]

Al die autoritjes, zijn die gratis gescoord met hoereren? Of hebben jullie zelf vervoer aldaar? :)
Door het hoereren en als ze benzine op is moet ze ook even hoereren bij het tankstation.
pi_173077644
Geralt, heb gewoon eigen auto daar hoor.
pi_173114946
Onderweg... eerste grote familiefeest. Chaos alom.


http://imgur.com/a/HIX9Q
  Moderator zondag 13 augustus 2017 @ 17:41:43 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_173115057
hoereren met 50 tantes is wel wat hoor
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_173115197
Sp3c, ik hoereer niet meer. Heb een leuke man gevonden die aan al mijn wensen voldoet en serieuze intenties heeft. Hij is de enige met wie ik contact heb. :)
  zondag 13 augustus 2017 @ 17:50:26 #175
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_173115278
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:47 schreef Maghrebijnse het volgende:
Sp3c, ik hoereer niet meer. Heb een leuke man gevonden die aan al mijn wensen voldoet en serieuze intenties heeft. Hij is de enige met wie ik contact heb. :)
wat valt bij jou eigenlijk onder hoereren?
pi_173115399
Hugecooll, verschillende mannen leren kennen en daten.
pi_173115571
Zaal waar ons familiefeest gehouden gaat worden


http://imgur.com/a/LXBNj
pi_173116230
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 18:00 schreef Maghrebijnse het volgende:
Zaal waar ons familiefeest gehouden gaat worden


http://imgur.com/a/LXBNj
dit is alleen voor de vrouwen?
pi_173116369
quote:
1s.gif Op zondag 13 augustus 2017 17:54 schreef Maghrebijnse het volgende:
Hugecooll, verschillende mannen leren kennen en daten.
De definitie van hoereren is je kut verkopen voor keiharde pecunia.
Ergo: een kerel blaft jouw doos vol met warme mannenpap en in ruil daarvoor krijg jij 20 of 30 euro (of wat jouw tarief dan ook mag zijn).

Dat je het even weet. Jij doelt op flirten en/of daten. Dat is heel wat anders. Maakt niet uit verder, maar het is wel zo.
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_173116780
Havermout, ja vrouwen only. Mannen gaan in cafe zitten. Wij gaan dansen, eten en feesten!!! Hebben een band en catering.
pi_173116808
Geralt, ooooh, nee dat doe ik niet. Bedoel inderdaad gewoon flirten. En zelfs dat doe ik niet meer nu ik verliefd ben. Date enkel hem en heb alleen contact met hem.


Wachten bij kapper en visagiste is saaaaai. Ben moe en moet nog tot 4 uur in de nacht door. Wordt een lange dag.
pi_173168122
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 19:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Gisteren zaten we aan strand. Mijn date en ik. Kwam politie ineens naar ons toe en vroeg om de trouwakte. Ik deed gelijk zijn pet op en draaide m'n hoofd weg. Hij heeft het verander afgehandeld, maar jeetje dacht echt wat is dit nou. Grap is we deden niks. Zaten gewoon naast mekaar en hadden elkaars handen vast.
Dit is nu "vrijheid" in een moslimland ^O^
pi_173181208
Homijn, dat noemen we regels. Net zoals je in Nederland ook niet bepaalde dinge mag doen vanwege openbare orde. En regels en norme en waarden zijn nou eenmaal dynamisch en subjectief en dus is er geen goed of kwaad. Wat jj ziet als beperking van vrijheid ziet anders als een goede regel. En een ander kan bepaalde Europese regels weer als een beperking zien.
pi_173181417
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:44 schreef Maghrebijnse het volgende:
Homijn, dat noemen we regels. Net zoals je in Nederland ook niet bepaalde dinge mag doen vanwege openbare orde. En regels en norme en waarden zijn nou eenmaal dynamisch en subjectief en dus is er geen goed of kwaad. Wat jj ziet als beperking van vrijheid ziet anders als een goede regel. En een ander kan bepaalde Europese regels weer als een beperking zien.
Maar jij ziet het klaarblijkelijk wel als een beperking?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173181447
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:53 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Maar jij ziet het klaarblijkelijk wel als een beperking?
Noem eens een regel die geen beperking is?
pi_173181576
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:54 schreef zovty het volgende:

[..]

Noem eens een regel die geen beperking is?
Een beperking voor Maghreb schreef ik hè, wel lezen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173181598
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 12:59 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Een beperking voor Magrheb schreef ik hè, wel lezen.
Mijn vraag blijft staan.

Of bedoel je misschien belemmering?
pi_173181649
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:00 schreef zovty het volgende:

[..]

Mijn vraag blijft staan.

Of bedoel je misschien belemmering?
Potato potato.

Het beperkt Maghreb in het hoereren lijkt mij.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173181858
quote:
1s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:02 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Potato potato.

Het beperkt Maghreb in het hoereren lijkt mij.
Llijkt me niet, je kunt gewoon op het strand doen en "hoereren" in de privacy van je eigen omgeving. Maar tis misschien wel even wennen als je anders gewend bent.

Maar laat ik niet voor de dame zelf spreken, dat kan ze zelf uitstekend.
pi_173181877
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:12 schreef zovty het volgende:

[..]

Llijkt me niet, je kunt gewoon op het strand doen en "hoereren" in de privacy van je eigen omgeving. Maar tis misschien wel even wennen als je anders gewend bent.

Maar laat ik niet voor de dame zelf spreken, dat kan ze zelf uitstekend.
Ze is aangesproken door de politie, en had het geluk dat haar coole vriend dit kon oplossen niet waar?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173181897
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:13 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ze is aangesproken door de politie, en had het geluk dat haar coole vriend dit kon oplossen niet waar?
Ik neem even aan dat haar vriend is aangesproken en dat hij dat heeft opgelost. Dat soort dingen kun je vrouwen niet kwalijk nemen of op laten lossen, het zijn van de tomeloze losbolletjes.
pi_173181942
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:14 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik neem even aan dat haar vriend is aangesproken en dat hij dat heeft opgelost. Dat soort dingen kun je vrouwen niet kwalijk nemen of op laten lossen, het zijn van de tomeloze losbolletjes.
quote:
Gisteren zaten we aan strand. Mijn date en ik. Kwam politie ineens naar ons toe en vroeg om de trouwakte. Ik deed gelijk zijn pet op en draaide m'n hoofd weg. Hij heeft het verander afgehandeld, maar jeetje dacht echt wat is dit nou. Grap is we deden niks. Zaten gewoon naast mekaar en hadden elkaars handen vast.
Dit lijkt mij er op alsof er last van ondervonden is.

Maar goed misschien kan je er nog meer rare dingen bij halen. :Y
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173181976
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

[..]

Dit lijkt mij er op alsof er last van ondervonden is.

Maar goed misschien kan je er nog meer rare dingen bij halen. :Y
Als ik door het rood rijd en word aangesproken dan heb ik daar wel last van en ik heb de regels gebroken. Ik was natuurlijk het liefste onbetrapt verder gesjeesd.
pi_173182018
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:17 schreef zovty het volgende:

[..]

Als ik door het rood rijd en word aangesproken dan heb ik daar wel last van en ik heb de regels gebroken. Ik was natuurlijk het liefste onbetrapt verder gesjeesd.
Oké, dus jij hebt last van de regel dat je niet door rood mag rijden, en dit is dus een beperking voor jou. Maghreb zit graag met haar vriend op het strand zonder getrouwd te zijn, en de hierboven beschreven regel is dus een beperking voor haar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173182050
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:19 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Oké, dus jij hebt last van de regel dat je niet door rood mag rijden, en dit is dus een beperking voor jou. Maghreb zit graag met haar vriend op het strand zonder getrouwd te zijn, en de hierboven beschreven regel is dus een beperking voor haar.
Ik krijg niet de indruk dat Maghrebje nou zo graag ongetrouwd op het strand zit te zitten, het lijkt me meer dat die regel haar even ontschoten was en dat ze er in het vervolg gewoon rekening mee houdt. Dat ze zich zeg maar aanpast aan de lokale cultuur en gebruiken.
pi_173182079
Nee, soms vergeet je dat je in totaal ander land bent en je bepaalde dingen dus niet kan doen. Zie het niet echt als beperking. Ben gelukkig zeer flexibel en kan me prima aanpassen. Het is gewoon dat je het soms vergeet omdat ik een totaal ander wereld ben geboren en grootgebracht.

En hij had het opgelost. Uit respect spreekt de politie noot de vrouw in kwestie aan, maar de man. Is gewoon fatsoen hier in Marokko. Ook in Marokko worden vrouwen voorgetrokken ten opzichte van mannen met bepaalde zaken.

Anyway, een vriendin wou gisteren drinken. Thuis. Ze kon geen winkel vinden waar ze het verkopen. Dat soort dingen zijn hier gewoon anders.

Verder, ben er bijna een maand nu. Bevalt super. Nu op naar de 3 maanden... 6 maanden en meer.
pi_173182090
quote:
0s.gif Op woensdag 16 augustus 2017 13:20 schreef zovty het volgende:

[..]

Ik krijg niet de indruk dat Maghrebje nou zo graag ongetrouwd op het strand zit te zitten, het lijkt me meer dat die regel haar even ontschoten was en dat ze er in het vervolg gewoon rekening mee houdt. Dat ze zich zeg maar aanpast aan de lokale cultuur en gebruiken.
Haha oké man, dus ze zat daar tegen haar zin.

Misschien kan Maghreb zelf antwoord geven zonder dat jij er hele verhalen bij verzint. :*
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')