abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7360701
Volgens de search waren hier nog geen topics over, dan bij deze...

Ik vind het een zeer aangename kinderserie, die ook voor volwassenen vaak iets nieuws kan brengen.
Hoofdpersonages zijn:
  • Kabouter Plop ("Plopperdeplopperdeplop")
  • Kabouter Lui ("Ik wordt daar zo moe van...", volgens mij zit hier in een geheime link naar de tegenwoordige hangjongeren)
  • Kabouter Kwebbel (Deze verwijst dan weer duidelijk naar al het gepraat en gezeur, maar het feit dat niemand eigenlijk ook actie durft te ondernemen.)
  • Kabouter Klus (Deze vertegenwoordigt de domme arbeider uit de maatschappij, op wiens kosten leiders als Kabouter Plop leven.)

• De storylines spelen zich meestal af in een niet nader geografisch bepaald bos, in zogenaamde paddenstoelenhuisjes... weet iemand waar dit naar verwijst?

Ik raad iedereen aan toch nog eens dieper te kijken naar deze prachtserie!

Een auto en een man en een rivier
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
    pi_7362820
    Je vergeet te vermelden dat Lui de postbode is van het dorpje en dat er sporadisch andere kabouters komen
    pi_7362838
    Ik zag gisteren nog een stukje. Wel lachen ja. Uiteraard een product van het o zo succesvolle Studio100 uit België (Samson & Gert, en K3)
    123
    pi_7378346
    Wie is die vijfde persoon op die foto, die niet in mijn uitleg staat vermeldt?

Hij heeft in ieder geval een onopvallende prestatie gezet in de aflevering die ik heb gezien, waarop mijn deskundige commentaar is gebaseerd.

Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      maandag 16 december 2002 @ 23:29:31 #5
    14376 BlaatschaaP
    Elephant of joy.
    pi_7379063
    Wie heeft de film al gezien? .
    pi_7379100
    quote:
    Op maandag 16 december 2002 23:29 schreef BlaatschaaP het volgende:
    Wie heeft de film al gezien? .
    Daar is een apart topic voor... maar jij dus?
    Vanaf hier
    Is alles wat het lijkt.
      maandag 16 december 2002 @ 23:31:16 #7
    25153 MrLunk
    a journey thru cyberspace
    pi_7379110
    quote:
    Wie is die vijfde persoon op die foto, die niet in mijn uitleg staat vermeldt?
    Dat zal wel zo'n sporadische kabouter wezen...
    pi_7379123
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')