abonnement Unibet Coolblue
pi_172944776
Totaal verdwenen lijkt het wel, behalve een week met Linda de Mol in een tuin ouwehoeren en Zomergasten, maar waar zijn toch die zomeravond televisieprogramma's, waar we het land in gingen en een keur van nederlandse artiesten optraden? Het zijn alleen nog maar herhalingen deze zomer.

Vroegâh hadden we

De KRO Zomeravondshow, waar de de Playbackshow leerde kennen

Harry Vermeegen met een soort Ren je rot XL

Sterrenslag met kroepoekje, meneer van Heumen en eerst André van Duin en later leerden we Paul de Leeuw kennen

Brandsteders show, ook in de Efteling

en natuurlijk:


[ Bericht 0% gewijzigd door n00biedoobiedoo op 06-08-2017 13:21:22 ]
pi_172945144
Kijkgedrag is verandert door internet, door de gigantische toename van zenders.
pi_172945177
Jamaar, jamaar, op internet heb je ook geen zomeravond shows
pi_173445330
quote:
Mooie shows, maar Ruis was altijd op zomerstop, Hooguit nog een paar Vijf tegen vijfs.
pi_173484381
voor jaren terug was er ook altijd zo'n spel show waarin een 8 tal landen per keer tegen elkaar streden, met allerlei spelletjes, waarbij ze vaak van die uitvergrote atributen nodig hadden, vaak was het ook op of rond een zwembad.
ben nu alleen even de naam kwijt :@
in nederland gepresenteerd door onder andere beertje van beers, en volgens mij ook Ron Boshardt
en voice over van volgens mij jack van gelder.
en elke keer kwamen de teams uit andere woonplaatsen in de verschillende landen die mee deden.
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
pi_173484490
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
voor jaren terug was er ook altijd zo'n spel show waarin een 8 tal landen per keer tegen elkaar streden, met allerlei spelletjes, waarbij ze vaak van die uitvergrote atributen nodig hadden, vaak was het ook op of rond een zwembad.
ben nu alleen even de naam kwijt :@
in nederland gepresenteerd door onder andere beertje van beers, en volgens mij ook Ron Boshardt
en voice over van volgens mij jack van gelder.
en elke keer kwamen de teams uit andere woonplaatsen in de verschillende landen die mee deden.
"Spel zonder grenzen" heette het.
pi_173495554
quote:
0s.gif Op woensdag 30 augustus 2017 17:01 schreef sjoemie1985 het volgende:
voor jaren terug was er ook altijd zo'n spel show waarin een 8 tal landen per keer tegen elkaar streden, met allerlei spelletjes, waarbij ze vaak van die uitvergrote atributen nodig hadden, vaak was het ook op of rond een zwembad.
ben nu alleen even de naam kwijt :@
in nederland gepresenteerd door onder andere beertje van beers, en volgens mij ook Ron Boshardt
en voice over van volgens mij jack van gelder.
en elke keer kwamen de teams uit andere woonplaatsen in de verschillende landen die mee deden.
Dick Passchier en volgens mij Barend Servet?

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_173497794
dat programma inderdaad _O_ _O_
I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')