quote:Als je wilt weten of het iets voor jou is is op deze vraag geen antwoord te geven. Ik kan je niet vertellen wat voor geluid je krijgt als je me niet vertelt wat voor drumstel je hebt. Ok de EMAD is een enkellaags vel met een extra plastic rand aan de buitenkant. Achter die rand kun je twee verschillende foamringen doen zodat je je bassdrum niet meer hoeft open te schroeven om hem te dempen. Je kunt hier dus een heel open geluid mee krijgen met een dikke bass maar ook veel thump, het hangt af van welke ringen je gebruikt en wat voor drum je hebt. Verder is het geen overbodige luxe om een patch erop te plakken als je hard speelt, of een harde klopper hebt want aangezien het een enkellaags vel is deukt hij best snel.
Op maandag 16 december 2002 01:57 schreef Ja_Roel het volgende:
Wie heeft er ervaring met de EMAD's van Evans? Hoe bevielen/bevallen ze en welke muziek stijlen gebruik je ze voor?
Maar ok, ik heeft een oude Pearl Export en heb er nu een Remo Pinstripe opzitten en vroeg mij af of ik met de Evans EMAD niet een veel beter geluid zo kunnen krijgen. Maar ja, enkelvels toch wat minder... Misschien is een evans hydrolic een leuke optie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |