abonnement Unibet Coolblue
pi_173056745
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:40 schreef Cookings het volgende:

[..]

Ik haat mannen daarom.. iknow tegenstrijdig met voorgaande wat ik schreef maar ja. Soms zijn er uitzonderigen en ik vind het niet erg om meteen in relatie te storten. Ik wil gewoon de soort van ware vinden net zolang ik in goede rwlatie zit en dat lukt toch niet zonder uitproberen

@edit ik wilde buurtzwaan quoten
Misschien dat je huidige vriend bruikbare tips heeft?
Godsamme, hij mag blij zijn als hij van je af is als je er zo over denkt.
Ik heb niet het hele topic gelezen dus wellicht is deze opmerking al voorbij gekomen maar dat maakt mij niet uit.
Jij maakt je tenslotte ook nergens druk om.

Ik vind dit echt een bijzonder laag niveau, je hebt een vriend en je opent een topic over hoe je aan een andere kunt komen.
Ik wens je geen ziekte maar de kans dat je iets oploopt als je je gedachten in praktijk brengt is aardig groot.
En even in reverse: Hoe zou jij je voelen als je er achter zou komen dat je vriend op zoek is naar een ander maar voor het gemak maar even bij jou blijft?
Gatver. :{w :r
pi_173056759
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 06:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Misschien dat je huidige vriend bruikbare tips heeft?
Godsamme, hij mag blij zijn als hij van je af is als je er zo over denkt.
Ik heb niet het hele topic gelezen dus wellicht is deze opmerking al voorbij gekomen maar dat maakt mij niet uit.
Jij maakt je tenslotte ook nergens druk om.

Ik vind dit echt een bijzonder laag niveau, je hebt een vriend en je opent een topic over hoe je aan een andere kunt komen.
Ik wens je geen ziekte maar de kans dat je iets oploopt als je je gedachten in praktijk brengt is aardig groot.
En even in reverse: Hoe zou jij je voelen als je er achter zou komen dat je vriend op zoek is naar een ander maar voor het gemak maar even bij jou blijft?
Gatver. :{w :r
ze heeft wel 'n laag niveau misschien, maar beginnen we allemaal niet laag? Ze komt in ieder geval wel hier om hulp vragen wat betekent dat ze wil groeien.

Dat vind ik positief.
pi_173060279
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 06:42 schreef Evienne het volgende:

[..]

499 kwijlende, hijgende, antisociale, respectloze, onopgeleide, luie, werkloze, bezopen, doorgesnoven, kettingrokende, karakterloze, oversekste, perverse, onervaren, veel te jonge, veel te oude, dikke, magere, onverzorgde, ronduit vieze, domme, boerse, slecht geklede, slecht spellende, vreemdgaande, soa-dragende, pua, of anderszins onaantrekkelijke mannen en één die heel misschien een passende match is. Zo klopt het plaatje beter. Wat 'n zegening, nietwaar?

Geloof me, als jij je standaarden zó ver wil verlagen zijn er ook voor jou meer opties.
Nou vertel, welke opties zijn er nog meer dan? Ik sta namelijk ook in die rij, maar heb gelukkig niet die kenmerken in jou samengestelde lijstje. Nouja, ik mag dan misschien ouder overkomen op sommige terwijl ik dat niet ben. En er gaat echt niemand op mij afstappen hoor. Ik zal toch echt zelf actief achter de vrouwen aan moeten gaan.

Ik zie alleen wat er om mij heen gebeurd met uitgaan etc. En daarom wordt er ook zoveel afgewezen denk ik :') Teveel jongens voldoen niet aan de basis dingetjes en geven niks om uiterlijk/kleding of slecht karakter.
pi_173063056
Het zou me niet zoveel uitmaken, maar ik zou het verhaal dat je nu al na loopt te denken over hoe je je volgende stumper in de vallokt terwijl je nog met je ouwe stumper bezig bent maar even voor je vriendinnen bewaren.
pi_173063122
Dat mensen serieus ingaan op deze troll :')
pi_173063180
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:26 schreef SebbeSwensje het volgende:
Dat mensen serieus ingaan op deze troll :')
ik vind haar wel lekker, trouwens. :9 :9~
pi_173065047
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 06:42 schreef Evienne het volgende:

[..]

499 kwijlende, hijgende, antisociale, respectloze, onopgeleide, luie, werkloze, bezopen, doorgesnoven, kettingrokende, karakterloze, oversekste, perverse, onervaren, veel te jonge, veel te oude, dikke, magere, onverzorgde, ronduit vieze, domme, boerse, slecht geklede, slecht spellende, vreemdgaande, soa-dragende, pua, of anderszins onaantrekkelijke mannen en één die heel misschien een passende match is. Zo klopt het plaatje beter. Wat 'n zegening, nietwaar?

Geloof me, als jij je standaarden zó ver wil verlagen zijn er ook voor jou meer opties.
Best een kleurrijke horde minnaars die je daar achter je aan hebt
pi_173065129
Geen reactie van TS meer.. Of haar vriend is een fokker en erachter gekomen. Of ze heeft hem al ingeruild voor een ander en is haar vraag IRL beantwoordt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_173065159
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:53 schreef Godshand het volgende:
Geen reactie van TS meer.. Of haar vriend is een fokker en erachter gekomen. Of ze heeft hem al ingeruild voor een ander en is haar vraag IRL beantwoordt.
of ze vind onze adviezen vreemd & langdradig. :@
pi_173067460
quote:
6s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 13:29 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

ik vind haar wel lekker, trouwens. :9 :9~
Op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 07:05:01 #61
285174 Evienne
never odd or even
pi_173080486
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 14:49 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]

Best een kleurrijke horde minnaars die je daar achter je aan hebt
Minnaars? Rejects bedoel je. En dat zegt meer over mannen dan over mij, maar typisch des FOK's om dat te proberen om te draaien. Overigens ook een enorme afknapper.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_173080489
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 14:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad.

Verder, waarom zou je niet gewoon op een man afstappen? News flash, het zijn net mensen :o.
Leugens :{w
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
pi_173082658
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2017 16:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Op ieder potje past een dekseltje zullen we maar zeggen.
ieder dekseltje past wel op 'n potje, zeg maar. ;)
  Redactie Frontpage zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:23:32 #64
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_173082714
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 11:59 schreef zarGon het volgende:

[..]

Dat je momenteel een relatie hebt, je daar niet helemaal op je gemak voelt, twijfelt om het uit te maken, meteen weer een nieuwe relatie wil, zodat je je lekker kan voelen en om je zo te voelen zelfs op mannen wil afstappen.
_O- ^O^
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 11:32:49 #65
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173082921
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2017 15:41 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Vrouwen zijn echt wel beter af dan mannen😂😂 Ze hoeft maar te winken en er staan 500 kwijlende hijgende mannen in de rij om haar te neuken. Een man hoeft dat niet te proberen, er gaan geen 500 kwijlende vrouwen in de rij staan.
Volgens mij wordt dat echt overdreven. Zal wel voor heel aantrekkelijke vrouwen gelden, maar als je doorsnee bent valt het wel allemaal mee.
pi_173083480
quote:
11s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:32 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Volgens mij wordt dat echt overdreven. Zal wel voor heel aantrekkelijke vrouwen gelden, maar als je doorsnee bent valt het wel allemaal mee.
Ga eens een keer de grap als "doorsnee" vrouw op een datingsite kijken. Maak een nepaccount aan en je gaat jezelf kapot lachen hoeveel kansloze gasten er in haar broekje willen. Een middelmatige vrouw heeft ook gewoon opties. Meer dan genoeg. Omgekeerd zie ik dit niet terug bij gasten die ongeveer dezelfde aantrekkelijkheid hebben.

Er zijn zoveel kansloze gasten. Niet normaal gwn.
pi_173083511
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:59 schreef KipRijstBroccoli het volgende:

[..]

Ga eens een keer de grap als "doorsnee" vrouw op een datingsite kijken.
Ik weet niet of een datingsite waar je anoniem berichtjes kan sturen echt heel erg te vergelijken is met een real-life situatie, zoals bijvoorbeeld in de kroeg...
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_173083655
quote:
13s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 11:19 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

ieder dekseltje past wel op 'n potje, zeg maar. ;)
Vakkundig de situatie omgedraaid, mijn complimenten.
  zaterdag 12 augustus 2017 @ 12:19:12 #69
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173083886
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:01 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

Ik weet niet of een datingsite waar je anoniem berichtjes kan sturen echt heel erg te vergelijken is met een real-life situatie, zoals bijvoorbeeld in de kroeg...
Dat bedoel ik dus. Datingssites zijn niet representatief voor het echte leven.
pi_173085418
fokken is ook niet echt representatief, lijkt me.
pi_173495765
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 14:56 schreef Samzz het volgende:

[..]

Inderdaad.

Verder, waarom zou je niet gewoon op een man afstappen? News flash, het zijn net mensen :o.
Mannen zijn mensen en begrijpbaar ja. Maar vrouwen zelf... Mischien is ze bang over hoe ze zelf zou reageren naar mannen toe En kan ze de afwijzing niet aan. Newsflash. Elke fucking keer dat een man zijn moed bijelkaar raapt om naar je toe tekomen. En je zegt gewoon nee... Gelijkwaardigheid in 2017 enzo.
pi_173495768
quote:
14s.gif Op zaterdag 12 augustus 2017 12:19 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Datingssites zijn niet representatief voor het echte leven.
Mwa.. als een meid bijv. op een datinsite vraagt hoe lang je bent. En dat het daar voor haar vanaf hangt. Is toch wel represenattief voor hoe zij irl tegen mannen aankijkt?
pi_173495941
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 02:58 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Mannen zijn mensen en begrijpbaar ja. Maar vrouwen zelf... Mischien is ze bang over hoe ze zelf zou reageren naar mannen toe En kan ze de afwijzing niet aan. Newsflash. Elke fucking keer dat een man zijn moed bijelkaar raapt om naar je toe tekomen. En je zegt gewoon nee... Gelijkwaardigheid in 2017 enzo.
newsflash: ook in 2017 is een man geen vrouw & vrouw geen man :{

[ Bericht 19% gewijzigd door Martin_marvellous op 31-08-2017 04:41:33 ]
pi_173495943
dat gedoe altijd over 'gelijkwaardigheid' is ook zo'n kul

[ Bericht 83% gewijzigd door Martin_marvellous op 31-08-2017 05:04:31 ]
pi_173496620
Gelijkwaardigheid is top, maar moet men niet verwarren met gelijkheid.
1 + 1 = blauw
  donderdag 31 augustus 2017 @ 15:49:44 #76
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173504464
quote:
1s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 02:59 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Mwa.. als een meid bijv. op een datinsite vraagt hoe lang je bent. En dat het daar voor haar vanaf hangt. Is toch wel represenattief voor hoe zij irl tegen mannen aankijkt?
De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend op datingswebsites. Zie zat vaak stelletjes door de stad lopen waarvan de man niet zo heel veel verschilt qua lengte van de vrouw. De verhoudingen op datingssites zijn niet in balans en dan krijg je dat soort kieskeurigheid. In het echt zijn mensen toch een stuk milder naar elkaar toe is mijn ervaring.
pi_173506300
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 15:49 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

De soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend op datingswebsites. Zie zat vaak stelletjes door de stad lopen waarvan de man niet zo heel veel verschilt qua lengte van de vrouw. De verhoudingen op datingssites zijn niet in balans en dan krijg je dat soort kieskeurigheid. In het echt zijn mensen toch een stuk milder naar elkaar toe is mijn ervaring.
bedoel je dat de stelletjes die je zag elkaar in reallife hebben ontmoet, en als vanzelf iemand kozen van eigen lengte?
  donderdag 31 augustus 2017 @ 17:31:59 #78
463917 Buurtzwaan
Houdt van de polder
pi_173506624
quote:
15s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:19 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

bedoel je dat de stelletjes die je zag elkaar in reallife hebben ontmoet, en als vanzelf iemand kozen van eigen lengte?
Ja, in reallife. Ik denk dat eisenlijstjes een fenomeen is wat je vooral op het internet ziet. Gewoon omdat je bij reallife ontmoetingen geen ideaalplaatje in je hoofd kunt creëeren en kennismaking met de ander wat geleidelijker aan verloopt.
pi_173507473
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:31 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ja, in reallife. Ik denk dat eisenlijstjes een fenomeen is wat je vooral op het internet ziet. Gewoon omdat je bij reallife ontmoetingen geen ideaalplaatje in je hoofd kunt creëeren en kennismaking met de ander wat geleidelijker aan verloopt.
in reallife 'n partner uitzoeken is makkelijker dan op internet, in tegenstelling wat vaak beweerd wordt.
pi_173509264
quote:
1s.gif Op zondag 6 augustus 2017 20:40 schreef Cookings het volgende:

[..]

Ik haat mannen daarom
Je weet dat het tegenwoordig ook sociaal geaccepteerd is in de meeste kringen om met een vrouw samen te wonen hé. Uit de kast komen is lang zo gek niet meer als dat het in de Middeleeuwen was.

En ondanks dat ik er niet over mee kan praten, schijnen ook die dames wel aan hun trekken ( :') ) te komen tussen de lakens.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 11:43:43 #81
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173540644
quote:
0s.gif Op donderdag 31 augustus 2017 17:31 schreef Buurtzwaan het volgende:

[..]

Ja, in reallife. Ik denk dat eisenlijstjes een fenomeen is wat je vooral op het internet ziet. Gewoon omdat je bij reallife ontmoetingen geen ideaalplaatje in je hoofd kunt creëeren en kennismaking met de ander wat geleidelijker aan verloopt.
Ik begrijp die eisenlijstjes sowieso niet. Vaak zijn ze gewoon super onrealistisch
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173540743
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:43 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Ik begrijp die eisenlijstjes sowieso niet. Vaak zijn ze gewoon super onrealistisch
zou jij zomaar op een man afstappen? :{
pi_173540824
Ik word een beetje verdrietig van TS
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 11:59:06 #84
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173540852
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:52 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

zou jij zomaar op een man afstappen? :{
Dat heb ik zeker wel eens gedaan ja :D
Zo raar is dat toch niet? :{
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 2 september 2017 @ 11:59:43 #85
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173540868
quote:
1s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:57 schreef kurva het volgende:
Ik word een beetje verdrietig van TS
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173548930
Ik zou het raar vinden als een vrouw verliefd is en afwacht. Ik heb dan altijd het idee dat ze niet serieus is.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_173555759
quote:
14s.gif Op zaterdag 2 september 2017 11:59 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Dat heb ik zeker wel eens gedaan ja :D
Zo raar is dat toch niet? :{
ligt er ook aan hoe je dat doet, hoe je overkomt.
meestal heeft de vrouw de afwachtende positie zodat de man gemakkelijker de leiding kan nemen.

dat wil niet zeggen dat ze niets doet, want ze kan hem hints geven en met haar houding laten blijken dat ze beschikbaar is, maar ik denk dat het respectvoller naar hem toe is als ze hem de ruimte geeft te beslissen wanneer & hoe hij haar wil aanspreken.

in jou geval zal er wel 'n aanleiding geweest zijn waarom jij hem eerder aansprak. ;)
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 3 september 2017 @ 07:47:33 #88
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173556225
quote:
6s.gif Op zondag 3 september 2017 05:47 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

ligt er ook aan hoe je dat doet, hoe je overkomt.
meestal heeft de vrouw de afwachtende positie zodat de man gemakkelijker de leiding kan nemen.

dat wil niet zeggen dat ze niets doet, want ze kan hem hints geven en met haar houding laten blijken dat ze beschikbaar is, maar ik denk dat het respectvoller naar hem toe is als ze hem de ruimte geeft te beslissen wanneer & hoe hij haar wil aanspreken.

in jou geval zal er wel 'n aanleiding geweest zijn waarom jij hem eerder aansprak. ;)
Wat voor nut heeft het om te wachten tot mensen jou aanspreken?
Die afwachtende houding is zo zonde vind ik :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173556331
quote:
17s.gif Op zondag 3 september 2017 07:47 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wat voor nut heeft het om te wachten tot mensen jou aanspreken?
Die afwachtende houding is zo zonde vind ik :)
ik bedoel met afwachtende houding dus ook niet je tijd verdoen, natuurlijk. :')

misschien is het beter te omschrijven als 'beschikbaar zijn'.

wat het je biedt? kansen om hem beter in te schatten voordat je je emotioneel aan hem bindt.verder biedt het je de ruimte om te zien waar hij toe in staat is.& of hij karakter heeft

maar nog belangrijker misschien is dat hij voelt dat het initiatief bij hem vandaan kwam. Dit zorgt dat hij jullie contact serieuzer neemt en voor evt. relatie wil vechten omdat het zijn eigen keus was.

Als jij zijn rol inneemt, dan zal hij die rol later alsnog moeten opeisen anders is de relatie gedoemd te mislukken.

[ Bericht 2% gewijzigd door Martin_marvellous op 03-09-2017 08:19:32 ]
pi_173556344
goedemorgen, trouwens.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 3 september 2017 @ 08:21:57 #91
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173556396
quote:
1s.gif Op zondag 3 september 2017 08:13 schreef Martin_marvellous het volgende:
goedemorgen, trouwens. [ afbeelding ]
Goedemorgen :)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173560279
quote:
12s.gif Op zondag 3 september 2017 08:10 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

ik bedoel met afwachtende houding dus ook niet je tijd verdoen, natuurlijk. :')

misschien is het beter te omschrijven als 'beschikbaar zijn'.

wat het je biedt? kansen om hem beter in te schatten voordat je je emotioneel aan hem bindt.verder biedt het je de ruimte om te zien waar hij toe in staat is.& of hij karakter heeft

maar nog belangrijker misschien is dat hij voelt dat het initiatief bij hem vandaan kwam. Dit zorgt dat hij jullie contact serieuzer neemt en voor evt. relatie wil vechten omdat het zijn eigen keus was.

Als jij zijn rol inneemt, dan zal hij die rol later alsnog moeten opeisen anders is de relatie gedoemd te mislukken.
Mannen die vrouwenpsychologie komen uitleggen. Vooral buitenlanders hebben last van die waanideeen..

Overigens namen in mijn kringen naar horen zeggen, bij vrouwen, zowel mannen als de vrouwen zelf het initiatief.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 3 september 2017 @ 21:21:01 #93
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173572438
quote:
12s.gif Op zondag 3 september 2017 08:10 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

ik bedoel met afwachtende houding dus ook niet je tijd verdoen, natuurlijk. :')

misschien is het beter te omschrijven als 'beschikbaar zijn'.

wat het je biedt? kansen om hem beter in te schatten voordat je je emotioneel aan hem bindt.verder biedt het je de ruimte om te zien waar hij toe in staat is.& of hij karakter heeft

maar nog belangrijker misschien is dat hij voelt dat het initiatief bij hem vandaan kwam. Dit zorgt dat hij jullie contact serieuzer neemt en voor evt. relatie wil vechten omdat het dan leek alsof zijn eigen keus was.

Als jij zijn rol inneemt, dan zal hij die rol later alsnog moeten opeisen anders is de relatie gedoemd te mislukken.
Wow!
Dus als ik zorg dat ik te alle tijden 'beschikbaar' ben
dan biedt dit mij de kans om hem beter in te schatten
voordat ik mij emotioneel aan hem bind
en waardoor hij ons contact serieuzer neemt
en 'misschien zelfs wel' voor de relatie wil vechten O+

Hoe laat ik zien dat ik beschikbaar ben voor een man?
Moet ik eerst emotioneel met hem binden ?
Wanneer gaat die man zich emotioneel aan mij binden dan?
Waarom is het belangrijk om te zien of hij karakter heeft?

En doet mijn karakter er ook nog toe? :{

Weer moet de vrouw rekening houden met het ego van de man.
het is fakking 2017
Maar ik heb nu heel even het gevoel heb in de jaren 50 beland te zijn :{w
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173572990
Meestal ben ik degene die initiatief neemt. Geen zin om te wachten of iemand me beschikbaar genoeg vindt.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 4 september 2017 @ 00:10:45 #95
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173575932
quote:
0s.gif Op zondag 3 september 2017 21:39 schreef Koettie het volgende:
Meestal ben ik degene die initiatief neemt. Geen zin om te wachten of iemand me beschikbaar genoeg vindt.
Dit dus :Y O+
Meisjes wachten uren op een berichtje , Vrouwen nemen zelf het initiatief
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_173576025
quote:
9s.gif Op zondag 3 september 2017 21:21 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Wow!
Dus als ik zorg dat ik te alle tijden 'beschikbaar' ben
dan biedt dit mij de kans om hem beter in te schatten
voordat ik mij emotioneel aan hem bind
en waardoor hij ons contact serieuzer neemt
en 'misschien zelfs wel' voor de relatie wil vechten O+

Hoe laat ik zien dat ik beschikbaar ben voor een man?
Moet ik eerst emotioneel met hem binden ?
Wanneer gaat die man zich emotioneel aan mij binden dan?
Waarom is het belangrijk om te zien of hij karakter heeft?

En doet mijn karakter er ook nog toe? :{

Weer moet de vrouw rekening houden met het ego van de man.
het is fakking 2017
Maar ik heb nu heel even het gevoel heb in de jaren 50 beland te zijn :{w
wat heeft 'n willekeurige tijdsperiode van 67 jaar (1950-2017) te maken met wat ik schrijf?

ik heb het over de natuurlijke verhouding tussen man & vrouw, de principes die een relatie in stand kunnen houden en zowel vrouw als man gelukkiger maken.


relatie is 'n dans, met 'n vrouwelijke deelneemster & 'n mannelijke deelnemer, 'n leider en 'n volgster. Als beiden leiden gaat het mis, en als beide volgen ook.

het getuigd van weinig karakter de man als egoïst te bestempelen, wanneer hij doet wat de natuur hem geeft te doen, en hij daarmee de vrouw gelukkig maken kan.
pi_173576034
quote:
1s.gif Op maandag 4 september 2017 00:31 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

wat heeft 'n willekeurige tijdsperiode van 67 jaar (1950-2017) te maken met wat ik schrijf?

ik heb het over de natuurlijke verhouding tussen man & vrouw, de principes die een relatie in stand kunnen houden en zowel vrouw als man gelukkiger maken.

relatie is 'n dans, met 'n vrouwelijke deelneemster & 'n mannelijke deelnemer, 'n leider en 'n volger. Als beiden leiden gaat het mis, en als beide volgen ook.

het getuigd van weinig karakter de man als egoïst te bestempelen, wanneer hij doet wat de natuur hem geeft te doen, en hij daarmee de vrouw gelukkig maken kan.
En een vrouw kan de dans niet leiden?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_173576039
quote:
0s.gif Op maandag 4 september 2017 00:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

En een vrouw kan de dans niet leiden?
dat is niet de natuurlijke gang van zaken, nee.
pi_173576044
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 00:37 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

dat is niet de natuurlijke gang van zaken, nee.
Oké.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 4 september 2017 @ 11:36:46 #100
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_173579624
quote:
2s.gif Op maandag 4 september 2017 00:31 schreef Martin_marvellous het volgende:

[..]

wat heeft 'n willekeurige tijdsperiode van 67 jaar (1950-2017) te maken met wat ik schrijf?
ik heb het over de natuurlijke verhouding tussen man & vrouw, de principes die een relatie in stand kunnen houden en zowel vrouw als man gelukkiger maken.
Welke principes?

quote:
relatie is 'n dans, met 'n vrouwelijke deelneemster & 'n mannelijke deelnemer, 'n leider en 'n volgster. Als beiden leiden gaat het mis, en als beide volgen ook.
Daar geloof ik dus niet in. Beide partijen dansen die dans samen en soms leidt hij en soms leidt zij zij
Ik geloof niet in het feit dat hij moet leiden en zij de volger is :)
Beide partijen zijn verantwoordelijk om wat van die dans te maken.

quote:
het getuigd van weinig karakter de man als egoïst te bestempelen, wanneer hij doet wat de natuur hem geeft te doen, en hij daarmee de vrouw gelukkig maken kan.
Ik vind dit allemaal wat ouderwets , traditioneel klinken. maar dat is mijn mening.
Wss ben ik dan te modern en loop ik voor ;)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')