Denk dat het ook een beetje op is, exceptioneel seizoen met de ene topprestatie na de andere. Dat systematisch lopen van toptijden gaat op een gegeven moment z'n tol eisen.quote:
Misschien gaat De Vet ook nog wel lollerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, denk dat speerwerpen dan ook wel zal tegenvallen (41.50 of zo).
Zie Visser en Vetter nog wel top 5 eindigen na dag 1 (tenzij de 200m tegenvalt en KJT gaat schroeien uit het niets).
Vetter zou nu voor het podium moeten gaan, maar word nog lastig zat met die LollerCubaanse (top 2 is al wel bekend nu).
Silke Spiegelburg nog welquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Is Martina Strutz nog een ding tegenwoordig?
Vetter wordt 5e, denk dat sluipmoordenares Rath er ook nog overheen gaat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:04 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Mwah, denk dat speerwerpen dan ook wel zal tegenvallen (41.50 of zo).
Zie Visser en Vetter nog wel top 5 eindigen na dag 1 (tenzij de 200m tegenvalt en KJT gaat schroeien uit het niets).
Vetter zou nu voor het podium moeten gaan, maar word nog lastig zat met die LollerCubaanse (top 2 is al wel bekend nu).
Nou ja, tot de kwalificatie voorbij was dan.quote:
Rath heeft vrij matig geworpen net.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vetter wordt 5e, denk dat sluipmoordenares Rath er ook nog overheen gaat.
Rath is een beetje de Zubeldia van de meerkamp (wel met iets hogere uitslagen dan Haimar in latere jaren).quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vetter wordt 5e, denk dat sluipmoordenares Rath er ook nog overheen gaat.
Zonde, dat vind ik altijd wel een leuke troll.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rath heeft vrij matig geworpen net.
Was ze zwanger dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:08 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Rath heeft vrij matig geworpen net.
Rode vlag voor jouw grap.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
goeie sprong maar niet goed
als je snapt wat ik bedoel
Naar de NOS kijkenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas op dat de NOS het stadiongeluid nogal zacht heeft staan, dat is toch jammer
Doen ze altijdquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:10 schreef heywoodu het volgende:
Valt me nu pas op dat de NOS het stadiongeluid nogal zacht heeft staan, dat is toch jammer
Niet constant heen en weer schakelenquote:
Uilskuijken.quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dibaba liep net al de 1500 meter en nu de 10 km, die is wel druk zeg.
Als Ledecky het kan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dibaba liep net al de 1500 meter en nu de 10 km, die is wel druk zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |