bedankt ovor de tipquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:04 schreef Jinkx het volgende:
Tip: zet ook een linkje in het SP-topic in TV
Bedankt, nu zitten we daar met spam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 12:04 schreef Jinkx het volgende:
Tip: zet ook een linkje in het SP-topic in TV
Duh, en dit is geen spam? Wat een onzin opmerkingen....quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bedankt, nu zitten we daar met spam.
Daarnaast vind ik het altijd wat jammer dat gewonnen artikelen verkocht worden. Had dan niet meegedaan met de prijsvraag.
Dit dus.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 15:41 schreef PetervdK het volgende:
[..]
Overigens, wat moet ie dan doen? Gratis weggeven? Weggooien? Bewaren tot in de eeuwigheid omdat jij anders boos wordt?
Kan je komen ophalen in Drachten? Want verzenden is niet echt een optie. Toen de zitzak bij mij bezorgd werd was de doos zo groot als een deurquote:
Ikke wel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:00 schreef Drakedoge3 het volgende:
Kan je komen ophalen in Drachten? Want verzenden is niet echt een optie. Toen de zitzak bij mij bezorgd werd was de doos zo groot als een deurof je moet voor de verzendkosten + kosten voor bij mij thuis laten ophalen willen betalen.
Ja moet zeker kunnen!quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 18:02 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ikke wel.
Er op gokkend dat dat ding in een Nissan Micra past.![]()
Kan je mij een mailtje sturen naarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. waarna ik daar vervolgens op reageer ? Ik kan niet DM/PM omdat mijn account nog niet 7 dagen oud is
[ Bericht 5% gewijzigd door Drakedoge3 op 05-08-2017 19:24:15 ]
Niet gedacht dat je helemaal van andere kant van het land moest komenquote:Op zondag 6 augustus 2017 18:56 schreef Treinhomo het volgende:
Zitzak is vanmiddag opgehaald.
Ben zo trots als een aap met zeven lullen.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2017 19:37 schreef Drakedoge3 het volgende:
Niet gedacht dat je helemaal van andere kant van het land moest komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |