Naja, als we tot 2100 nog flink wat (klein)zonen uit de Trump familie aan de macht krijgen...quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:01 schreef Elan het volgende:
In de voorspellingen is er vanuit gegaan dat de uitstoot van broeikasgassen niet wordt bestreden.
Doodsoorzaak #1 gewoon verbieden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:00 schreef Resistor het volgende:
Er is altijd een doodsoorzaak #1.
Ziekten worden steeds beter bestreden, verkeer wordt steeds veiliger, en dan gaan de mensen van ouderdom dood, en krijgen ze door wat hogere of lagere temperaturen het laatste zetje.
'Omelet du fromage'quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Doodsoorzaak #1 gewoon verbieden.
Wordt het er beter op dan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:01 schreef Elan het volgende:
In de voorspellingen is er vanuit gegaan dat de uitstoot van broeikasgassen niet wordt bestreden.
Lijkt me wel hé , anders kunnen alle klimaatmaatregelen per direct de prullenbak in.quote:
Jep, roep ik ook al jaren.. Even een tikje van moeder aarde aan de mens, even een natuurrampje of pandemie eroverheen om bevolking met 50% af te laten nemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:24 schreef Donnie-Brasco het volgende:
En dat is een slecht ding? Een mooie ijstijd zou ook wel weer eens goed zijn, of iets als de pest. Gewoon weer ff terug naar een wereldbevolking van een miljard ofzo.
Kijk een gelijkgestemdequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:29 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Jep, roep ik ook al jaren.. Even een tikje van moeder aarde aan de mens, even een natuurrampje of pandemie eroverheen om bevolking met 50% af te laten nemen.
Misschien is een eruptie van Yellowstone daar ook wel een goed scenario voor, geen super zware anders leven we allemaal niet meer, maar laat de boel maar even opschudden
Wat ik er over hoor is dat het proces toch niet meer valt te stoppen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Lijkt me wel hé , anders kunnen alle klimaatmaatregelen per direct de prullenbak in.
Momenteel is de uitstoot al gestabiliseerd na jarenlange stijging.
Van Al Gore zeker?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Wat ik er over hoor is dat het proces toch niet meer valt te stoppen.
Dat het gestabiliseerd is is goed, maar te laat.
Hypocriete lulquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:30 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Kijk een gelijkgestemde
Moeten we er wel even bijzeggen dat wij bij de overlevenden willen horen natuurlijk.
Hey, ik ben nog jong! Laat het oude maar eerst kapot gaan. Die villa en een huisspook klinken trouwens wel gaaf. Ben je tenminste nooit alleenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Hypocriete lul![]()
Kan je verdomme in je eigen hollywood blockbuster spelen, wil je gelijk weer de hoofdrol..
Nee hoor, zeg 2 á 3 miljard slachtoffers, dan offer ik mij wel op als aarde straks weer wat ruimtelijker en beter is om op te leven. En als Donnie Brasco dan een villa heeft opge-eist aan de westkust van Amerika, dan kom ik zijn villa wel weer vergezellen als huisspook
Pot, ketel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:03 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, als we tot 2100 nog flink wat (klein)zonen uit de Trump familie aan de macht krijgen...
De USA had ook nogal wat schade in te halen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Pot, ketel.
USA 3% minder uitstoot vorig jaar, EU stabiel. Terecht dat Trump stopt met die bullshit in Parijs.
Al Gorequote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Van Al Gore zeker?
Als je in die hele klimaathoax wilt geloven moet je dat zelf weten, de aarde heeft altijd een variété aan klimaten gekend. Van een subtropisch vulkaanlandschap tot ijstijden.
Zitten meer in schaliegas en minder in de kolen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:44 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
De USA had ook nogal wat schade in te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |