abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:55:32 #101
3878 Vork
Manisch creatief
pi_172921865
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Sowieso een net bedrag. Minder dan ¤7 per fiets per dag. Duurder dan ovfiets, maar bij de fietsverhuur voor toeristen op het station ben je fors meer kwijt.
En hij is de enige in de omgeving die er zoveel heeft staan in een drukke periode. Hij kan dus eigenlijk vragen wat ie wil.
pi_172921982
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 10:39 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Daar budgetteer ik wel op, maar de woekerprijzen die door VVE's gevraagd wordt.. Tja sorry, nee. Ik heb er gewoon helemaal niks mee en heb het onderhoud liever zelf in de hand. En daarbij heb ik dan nog zelf in de hand hoe ik met alles om ga, in tegenstelling tot de 460 andere bewoners van een flat.
Je hebt echt geen idee waar je over praat he? :D
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_172922601
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:00 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee waar je over praat he? :D
Ik heb er +/- 5 jaar mee te maken gehad, verdeeld over Rotterdam en Breda (en nu nog steeds indirect). Dat heeft mij er toe doen besluiten dat ik niet in een appartement/flat/whatever wil wonen waar een VVE bij komt kijken.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 augustus 2017 @ 12:31:49 #104
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172922740
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik heb er +/- 5 jaar mee te maken gehad, verdeeld over Rotterdam en Breda (en nu nog steeds indirect). Dat heeft mij er toe doen besluiten dat ik niet in een appartement/flat/whatever wil wonen waar een VVE bij komt kijken.
Bij mijn broertje en mijn oom heb je VVE's waar het heel goed geregeld is. Met fatsoenlijk financieel beleid en renovatieplannen tm 2025 danwel 2030.

Het is maar net hoe het geregeld is. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_172922807
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:48 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da's minder. Wij hebben hier in het reglement staan dat dat in het weekend pas mag vanaf 10 uur tot 17.00. En door de weeks van 8-17. Nieuwe bewoners zijn het er soms niet mee eens als ze gaan klussen maar wel als ze er wonen.
Lijkt me lastig, ik van de week een zaag machine gehuurd voor de tegels..... echt al om 10 uur s morgens begonnen, maar voor we klaar waren was de laatste zaagsnede echt wel rond 9 s avonds..... en ding maar voor 24 uur gehuurd.... voel me er niet tof bij, maar vind ook dat het moet kunnen ofzo
pi_172923443
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 11:00 schreef Anthraxx het volgende:

[..]

Ik zie het wel om eerlijk te zijn. Het is niet dat het dak van stel op sprong ineens vervangen moet worden (tenzij brand ofzo :+). Dak gaat op zijn minst 50 jaar mee in huidige vorm. Veel dingen bespreken we nu ook al met de buren en dat werkt prima.
zijn 2 panden...gewoon 2 onder een kap en geen splitsing van woningen dus verantwoordelijk voor je eigen deel....
pi_172923459
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:25 schreef FranticDJ het volgende:

[..]

Ik heb er +/- 5 jaar mee te maken gehad, verdeeld over Rotterdam en Breda (en nu nog steeds indirect). Dat heeft mij er toe doen besluiten dat ik niet in een appartement/flat/whatever wil wonen waar een VVE bij komt kijken.
Ik gok zo dat P niet doelt op je prima argumenten om niet in een appartement te willen wonen, maar op dat je geen flauw idee hebt van wat een VvE nou precies is. Want je hebt het over woekerprijzen, alsof je een abonnement afneemt en daar wat voor terug krijgt.

Terwijl het niets meer is dan dat je je verenigt met de buren, de andere eigenaars.


Een VvE hanteert geen woekerprijzen, je stelt samen met je buren vast wat er over 15 jaar aan onderhoud gedaan moet worden, wat voor kosten je hebt op een jaar (elektra in de berging bijvoorbeeld, of lift) doet daar een veiligheidsmarge op en je rekent je maandbijdrage uit.

En dan heb je onderburen die het een tof idee vinden om hun vuurwerk af te steken midden op de gallerij waardoor er voor ¤12.000 opnieuw gecoat moet worden :(


De meest simpele situatie is zoals Robin die zou moeten hebben; bovenburen, onderburen, samen een plan opstellen en een spaarpot aanleggen.

Het complex waar ik woon is 750 woningen en twee parkeergarages verdeeld over tien vve's:

- Hoofd VvE, de andere VvEs zijn lid van deze VvE. Onder andere de liften vallen hier onder.

- parkeergarage 1
- parkeergarage 2
- heliport 1 t/m 7

Zo heb ik vijftien buren die hun woning in heliport drie hebben maar hun berging in heliport twee. Die betalen bij ons +-¤5 per maand voor hun berging, en mogen daar ook voor 1/300e stem of zo mee stemmen.

Je bent in een appartement ook geen eigenaar van je woning naar van het gebouw als geheel. Dat maakt het misschien wat overzichtelijker.

Je hebt het gebruiksrecht op woning X - maar je bent eigenaar op het hele gebouw. Je buurman met een identiek appartement bezit net zoveel van je woning als jijzelf :) alleen heeft geen gebruiksrecht.
pi_172923601
Geen Pride vandaag maar kantoordag! :O Veel plezier in Amsterdam, FFT!
Let me see you stripped down to the bone
pi_172924120
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 12:34 schreef liedetector het volgende:

[..]

Lijkt me lastig, ik van de week een zaag machine gehuurd voor de tegels..... echt al om 10 uur s morgens begonnen, maar voor we klaar waren was de laatste zaagsnede echt wel rond 9 s avonds..... en ding maar voor 24 uur gehuurd.... voel me er niet tof bij, maar vind ook dat het moet kunnen ofzo
Maar dat kan hier ook wel, maar wel in overleg/aankondiging. Dan hang je hier beneden (bij de postvakjes, komt iedereen wel) een aankondiging op dat het gezaag deze dag misschien wat langer kan duren. Ook als er "mogelijk uit de handloop feestjes" zijn kondig je dat aan. Dit is gevraagd nadat ooit iemand (wel 20 jaar geleden) een feestje gaf waar giga ruzie werd gemaakt door haar ex en die uit woede alle banden van de auto's op de parkeerplaats lek stak :o omdat hij niet wist welke auto van haar nieuwe vriend was (dame was ook binnen 1 jaar vertrokken, na meerdere van dit soort akkefietjes)

Paar jaar geleden kreeg ik nieuwe buren, die kwamen uit een "normaal" huis en gingen 2 muren weghalen (nieuwe bewoners hebben ze weer opgetrokken) en die man ging tot 11 uur 's avonds door. Na 3-4 avonden is daar wel iets van gezegd want het bleek dat het nog zeker een week zou duren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_172924140
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:06 schreef minilot het volgende:
Geen Pride vandaag maar kantoordag! :O Veel plezier in Amsterdam, FFT!
Hoop dat het daar droger is als hier. Net naar de kapper geweest, zat leuk...geen regencape of zo bij me...ik DRIJF
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 augustus 2017 @ 13:31:14 #111
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_172924314
Straks biertjes drinken bij de leukste kerk van Nederland. Die van de heilige jopen ;). Bierfestival bij de Jopenkerk. :)
Oh en Haarlem Culinair, maar dat vind ik niet zo interessant. :s)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_172924366
Ik werk nog tot een uur of zes vanavond en dan met het OV naar de Efteling om me bij mijn schoonfamilie te voegen voor de rest van de avond :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_172924406
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:33 schreef minilot het volgende:
Ik werk nog tot een uur of zes vanavond en dan met het OV naar de Efteling om me bij mijn schoonfamilie te voegen voor de rest van de avond :)
is het laat open dan? Want je bent er toch niet in een half uur?
We have far more in common than that which devides us..
pi_172924417
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Hoop dat het daar droger is als hier. Net naar de kapper geweest, zat leuk...geen regencape of zo bij me...ik DRIJF
aan buienradar te zien komt er te Adam alleen ergens na 15 uur klein buitje.
Nu zonnig
pi_172924532
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:24 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Maar dat kan hier ook wel, maar wel in overleg/aankondiging. Dan hang je hier beneden (bij de postvakjes, komt iedereen wel) een aankondiging op dat het gezaag deze dag misschien wat langer kan duren. Ook als er "mogelijk uit de handloop feestjes" zijn kondig je dat aan. Dit is gevraagd nadat ooit iemand (wel 20 jaar geleden) een feestje gaf waar giga ruzie werd gemaakt door haar ex en die uit woede alle banden van de auto's op de parkeerplaats lek stak :o omdat hij niet wist welke auto van haar nieuwe vriend was (dame was ook binnen 1 jaar vertrokken, na meerdere van dit soort akkefietjes)

Paar jaar geleden kreeg ik nieuwe buren, die kwamen uit een "normaal" huis en gingen 2 muren weghalen (nieuwe bewoners hebben ze weer opgetrokken) en die man ging tot 11 uur 's avonds door. Na 3-4 avonden is daar wel iets van gezegd want het bleek dat het nog zeker een week zou duren.
ja okay, zou er ook geen gewoonte van maken, maar zo eens in de 5 jaar vind ik dat best kunnen...hier een kapper aan de ene kant, andere kant en buuf die bijna nooit thuis is...geen idee qua achter buren, het ene is een studentenhuis wat paar jaar terug soms herrie gaf, maar hoor nooit wat (geen idee wat strax de nieuwe lichting brengt....) vinde verder iedereen hier best chill en stil
pi_172925129
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 13:34 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

is het laat open dan? Want je bent er toch niet in een half uur?
Tot 23:00 :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_172925148
Hmm. J gaat ineens bij vrienden eten en slapen. Ik ben blij dat ik de slowcooker nog niet had aangezet. Wat zal ik eens gaan eten?
Spoilers!
pi_172925190
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. J gaat ineens bij vrienden eten en slapen. Ik ben blij dat ik de slowcooker nog niet had aangezet. Wat zal ik eens gaan eten?
Iets dat hij absoluut niet lust en jij wel?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:08:08 #119
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172925253
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hmm. J gaat ineens bij vrienden eten en slapen. Ik ben blij dat ik de slowcooker nog niet had aangezet. Wat zal ik eens gaan eten?
Iets van de BBQ in de categorie schunnig en lecker?
Kreeft!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172925401
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Iets dat hij absoluut niet lust en jij wel?
Hij lust alles :) Hij is geen fan van kaasfondue maar dat heb ik afgelopen week al op.

In mijn eentje barbecuen vind ik ook niet leuk. Ik overweeg Surinaams te gaan halen.
Spoilers!
pi_172925503
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:13 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Hij lust alles :) Hij is geen fan van kaasfondue maar dat heb ik afgelopen week al op.

In mijn eentje barbecuen vind ik ook niet leuk. Ik overweeg Surinaams te gaan halen.
:9~ Altijd lekker :Y
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 14:19:03 #122
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172925512
Hier kinder pizza bak sessie aan het voorbereiden
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:18:37 #123
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_172926581
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 14:19 schreef fietsie het volgende:
Hier kinder pizza bak sessie aan het voorbereiden
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:20:33 #124
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172926616
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Net iets oudere kinderen, daarom gebruik ik een grotere oven.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172926829
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Net iets oudere kinderen, daarom gebruik ik een grotere oven.
Het zal mijn preoccupatie met traditionele sprookjes zijn, maar nooit bang dat ze je erin duwen? :7
Let me see you stripped down to the bone
pi_172926900
Ik open npo.nl om een stukje Pride te kijken en zie heel groot staan: Homo ernstig mishandeld. Is het een reclame van het programma Flikken |:(
Spoilers!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 15:46:06 #127
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172927045
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Het zal mijn preoccupatie met traditionele sprookjes zijn, maar nooit bang dat ze je erin duwen? :7
Daarom val ik laatste maanden nog maar langzaam kleine beetjes af;voorlopig pas ik nog niet door de deur ;)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172927798
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Voor een jong exemplaar zorgen en eerst even frituren, zodat het speklaagje lekker knapperig wordt :9
pi_172927855
Zo even geen vrienden gemaakt. Syrier had gevraagd of ik thee kwam drinken. Prima, ik er heen (ik kende m niet, alleen via fb)
Klaagzangen van hier tot tokio (of damascus), klein huis (ik ken ze veel kleiner), nederlandse buren nodigen hem niet uit (doe dat dan zelf, wie weet), maar 6 uur school per week dan leer je niet genoeg. En toen kwam het..op mijn opmerking "maak je wel je huiswerk" (want daarop is het systeem opgezet), kwam het...nee daar heb ik geen tijd voor, want ik moet boodschappen doen, eten koken, huis schoonmaken en daarna ben ik moe.
En dan heb je aan mij een hele slechte, en dat had hij niet verwacht. Verteld dat bij die opleiding hij toch minstens 20 uur per week huiswerk moest maken. En dat ik 'm steeds verbeterde viel ook al niet in goede aarde :D
Geloof dat hij blij was dat ik vertrok. :P Ik wil met liefde iedereen helpen, maar als ik hier jongens op visite krijg die tijdens hun vakantie studie boeken bij de bieb halen om door te leren, dan is dat zinvol. Maar iemand die amechtig op de bank hangt...ik ben zo moe (van niets doen, knul is 25) dan ben ik er snel klaar mee
We have far more in common than that which devides us..
pi_172928403
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 16:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo even geen vrienden gemaakt. Syrier had gevraagd of ik thee kwam drinken. Prima, ik er heen (ik kende m niet, alleen via fb)
Klaagzangen van hier tot tokio (of damascus), klein huis (ik ken ze veel kleiner), nederlandse buren nodigen hem niet uit (doe dat dan zelf, wie weet), maar 6 uur school per week dan leer je niet genoeg. En toen kwam het..op mijn opmerking "maak je wel je huiswerk" (want daarop is het systeem opgezet), kwam het...nee daar heb ik geen tijd voor, want ik moet boodschappen doen, eten koken, huis schoonmaken en daarna ben ik moe.
En dan heb je aan mij een hele slechte, en dat had hij niet verwacht. Verteld dat bij die opleiding hij toch minstens 20 uur per week huiswerk moest maken. En dat ik 'm steeds verbeterde viel ook al niet in goede aarde :D
Geloof dat hij blij was dat ik vertrok. :P Ik wil met liefde iedereen helpen, maar als ik hier jongens op visite krijg die tijdens hun vakantie studie boeken bij de bieb halen om door te leren, dan is dat zinvol. Maar iemand die amechtig op de bank hangt...ik ben zo moe (van niets doen, knul is 25) dan ben ik er snel klaar mee
je had even zijn huis kunnen schoonmaken, daar ben je voor :7
pi_172928433
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je had even zijn huis kunnen schoonmaken, daar ben je voor :7
haha...dan zou ik 'm beter hier aan het werk kunnen zetten. ZIjn huis was een stuk schoner dan dat van mij. Dan heeft hij reden om moe te zijn
We have far more in common than that which devides us..
pi_172928537
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:04 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

haha...dan zou ik 'm beter hier aan het werk kunnen zetten. ZIjn huis was een stuk schoner dan dat van mij. Dan heeft hij reden om moe te zijn
Heeft hij niet aan je gevraagd of je wel de juiste Kaatje, die van de lovende verhalen, bent?

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 05-08-2017 17:16:28 ]
Spoilers!
pi_172928601
Ik ben moei. Mijn hele week liep anders dan gepland voor mijn gevoel dus ik liep wat achter de feiten aan met vooral kleine dingetjes. Ik had een heel lijstje en dat is nu af. Normaal blijft er altijd wel wat op staan maar vandaag lekker niet.

Wc, keuken en wastafel in het huis schoon. Caravan beetje schoon. Afgewassen. Was opgeruimd. Dekbed gewassen en gedroogd. Koelkast opgeruimd. Bessen ingevroren. Hor gerepareerd. Ventilator gerepareerd. Plantenvoeding uitgedeeld. Koelbox uitgesopt. Duitse schoonmaak- en drogisterijartikelen opgeruimd. Kat een nieuwe halsband. En ik geloof nog meer. Fijn hoor :s)
Spoilers!
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:17:17 #134
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172928629
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben moei. Mijn hele week liep anders dan gepland voor mijn gevoel dus ik liep wat achter de feiten aan met vooral kleine dingetjes. Ik had een heel lijstje en dat is nu af. Normaal blijft er altijd wel wat op staan maar vandaag lekker niet.

Wc, keuken en wastafel in het huis schoon. Caravan beetje schoon. Afgewassen. Was opgeruimd. Dekbed gewassen en gedroogd. Koelkast opgeruimd. Bessen ingevroren. Hor gerepareerd. Ventilator gerepareerd. Plantenvoeding uitgedeeld. Koelbox uitgesopt. Duitse schoonmaak- en drogisterijartikelen opgeruimd. Kat een nieuwe halsband. En ik geloof nog meer. Fijn hoor :s)
^O^

En qua foods?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172928633
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:10 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Heeft hij niet aan je gevraagd of je wel de juiste Kaatje, die van de lovende verhalen, bent?
;) Denk wel dat hij contact met anderen gaat opnemen..wat heb je me 9^$#( nu gezegd over haar

Maar verdorie, hij zat zo dom te koekeloeren toen ik zei dat ik iedere dag bijna 1 uur fiets heen en weer naar mij werk, dan ook nog werk, boodschappen doe, eten kook en daarnaast ook Syriers help. En hij gaat 6 uur per week naar school...Beetje ambitie mag wel hoor! Dat het in Syrie anders is snap en weet ik. Maar t is heel simpel, daar ben je niet en daar moet je mee dealen. Deze man zou anders misschien bij de gifaanval in april omgekomen zijn (zijn neef is die man met dode tweeling en 22 dode familieleden)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 05-08-2017 17:18:11 ]
We have far more in common than that which devides us..
pi_172928654
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:16 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben moei. Mijn hele week liep anders dan gepland voor mijn gevoel dus ik liep wat achter de feiten aan met vooral kleine dingetjes. Ik had een heel lijstje en dat is nu af. Normaal blijft er altijd wel wat op staan maar vandaag lekker niet.

Wc, keuken en wastafel in het huis schoon. Caravan beetje schoon. Afgewassen. Was opgeruimd. Dekbed gewassen en gedroogd. Koelkast opgeruimd. Bessen ingevroren. Hor gerepareerd. Ventilator gerepareerd. Plantenvoeding uitgedeeld. Koelbox uitgesopt. Duitse schoonmaak- en drogisterijartikelen opgeruimd. Kat een nieuwe halsband. En ik geloof nog meer. Fijn hoor :s)
Lekker hoor! Dan heb je echt ook in je hoofd zo'n opgeruimd gevoel (was ook een behoorlijk lange lijst zeg)
We have far more in common than that which devides us..
pi_172928692
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Lekker hoor! Dan heb je echt ook in je hoofd zo'n opgeruimd gevoel (was ook een behoorlijk lange lijst zeg)
Ja het was echt fijn om even door te pakken.
Spoilers!
pi_172928903
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja het was echt fijn om even door te pakken.
Modje, cul ikea toppers topic reeksen aub

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2017 17:37:00 ]
pi_172928975
Of is dat al, kan dat mobiel niet zien :(
pi_172928994
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:02 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

je had even zijn huis kunnen schoonmaken, daar ben je voor :7
Haha, grappig hmk
pi_172929002
Dit kwam hier net voorbij. Maar door het groen zag ik alleen die verklede figuur. Stond wel even raar te kijken, totdat iedereen doorliep ;)
http://www.ad.nl/arnhem/u(...)-in-arnhem~ab227c78/
We have far more in common than that which devides us..
pi_172929080
Ik wil iets maken met eieren. Maar de AH heeft geen eieren. Niks :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172929106
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil iets maken met eieren. Maar de AH heeft geen eieren. Niks :')
ik had woensdag nog doosje gekocht, ik heb nog 4 eieren in de aanbieding.
pi_172929117
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil iets maken met eieren. Maar de AH heeft geen eieren. Niks :')
Ik greep gisteren ook mis. Is het een idee om bij een hobbyboer in de buurt langs te gaan?
We have far more in common than that which devides us..
pi_172929126
Lidl had ze gisteren nog wel
pi_172929149
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:46 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil iets maken met eieren. Maar de AH heeft geen eieren. Niks :')
Ik zag gisteren ook een leeg schap. Zelfs geen kwarteleieren.

Ik heb gereekst MCH. Weer wat geleerd.
Spoilers!
pi_172929160
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:48 schreef Kaatje1 het volgende:

Ik greep gisteren ook mis. Is het een idee om bij een hobbyboer in de buurt langs te gaan?
Een verpleegkundige op het werk handelt in eieren. Hij was er gisteravond. Zag al twee doosjes staan voor mijn collega. Had hem moeten vragen _O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 17:51:14 #148
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_172929165
Ik heb eieren die aan huis worden bezorgd. Zonder nummers,met veertjes en poep.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_172929172
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik zag gisteren ook een leeg schap. Zelfs geen kwarteleieren.

Ik heb gereekst MCH. Weer wat geleerd.
*O*

Zelfs geen kwartel eieren :D :D "Schat, we hebben kwartelei voor de zondagochtend"
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_172929237
Ik heb heel even getwijfeld of ik mijn eieren net aan mijn vader zou geven met de lunch :') Toch gedaan natuurlijk.

Het plafond in de hal zit er in. Alle 36 spotjes doen het met dimmer en al :o Het gaat hard deze week, ineens komen er allemaal dingen af.
Spoilers!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')