abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7359030
Van het weekend ben ik met een aantal vrienden naar Frankrijk geweest. Allemaal erg leuk en gezellig, en vanavond toen we terugkwamen natuurlijk even naar het stamcafé. Toen ik zojuist terugkwam bij m'n auto bleek er een ruit ingegooid te zijn en m'n rugtas, slaapzak, kleren en paspoort waren gestolen.

Nooit spullen in je auto laten liggen, en al helemaal niet in het zicht, ik weet het. Stom, stom, stom. Maar wat ik me dus afvroeg is: 'Wat krijg je nu wel of niet van de verzekering terug in zo'n situatie als deze'.

Ik heb een W.A. met autoruitschade dus ik neem aan dat ik dat ruitje gewoon vergoed krijg. Maar de gestolen spullen... krijg je daar nog wat voor terug? Of is dat gewoon eigen schuld dikke bult..?

Zowieso morgen even de polisvoorwaarden en alles doorlezen, daar heb ik nu echt geen zin meer in.

pi_7359576
owwww da's kut

ik weet niet, ik denk dat het aan de verzekering ligt

´prut·ser (de ~ (m.)): iem. die erg onhandig en knoeierig werkt => broddelaar, knoeier
pi_7359686
aww das klote, het ruitje krijg je nog wel vergoed denk ik, maar de spullen, tjah ik weet het niet, ligt eraan hoe ze bij de verzekering gaan zeiken over dat je niet genoeg gedaan hebt om zoiets te voorkomen (idd je zooi uit het zicht leggen e.d.)
quote:
Op maandag 16 december 2002 00:05 schreef Roellio het volgende:
en vanavond toen we terugkwamen natuurlijk even naar het stamcafé
Kooltuin?
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_7359735
in dit geval krijg je duidelijk niks terug met alleen een W.A.

Blijft kut voor je.

Maar hoort dit niet thuis in de klaagbank

[Dit bericht is gewijzigd door dfr0st op 16-12-2002 00:48]

x
  maandag 16 december 2002 @ 15:38:10 #5
11254 honesty
lekkere neus!!!!!
pi_7368192
heb je thuis geen diefstal/brandverzekering? Je kan namelijk een bepaald bedrag claimen bij je thuisverzekering(bij Amev was het 225 ¤)
Voor de rest is het kut dat het gebeurt en is het misschien een troost maar ze hebben mijn ruitje er al 2 keer uitgetikt zonder dat er iets van waarde in mijn auto lag, dat is pas
Liefde, leven , geven!!!!
  maandag 16 december 2002 @ 15:39:37 #6
41223 Wile_E_Coyote
Thank God I'm an atheist
pi_7368234
Reisverzekering?
Art is long and time is fleeting
And our hearts, though stout and brave
Still, like muffled drums are beating
Funeral marches to the grave
pi_7370379
quote:
Op maandag 16 december 2002 15:39 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Reisverzekering?
Ik was al in mijn woonplaats, dan telt dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')