quote:Daar begon het mee..Skull-Splitter ging vervolgens verder over HL2.
Op dinsdag 15 april 2003 07:52 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Zo staat het er naar mijn mening net iets anders als dat het gister besproken werd imho... Gister ging het puur om HL 2 nar ik begrepen heb, en dat kan gewoon in een centraal PC topic, of in het centrale HL topic.
Het is op zich niet zo'n heel slecht idee eigenlijk... Maar er moet wel opgelet worden voor slowchat denk ik in zo'n topic. En hou je het alleen bij het vermelden van geruchten? Of mag er ook gereageerd worden?
Komt zoiets alleen in dat topic? Want het kan nl WEL gewoon in de afzonderlijke centrale topics gepost worden (dit omdat mij de Xbox niets boeit, en ik dan Xbox zou lezen).Het blijft wel even een lastige kwestie!
quote:Mij niet. Redenen kun je teruglezen.
Op dinsdag 15 april 2003 08:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nogmaals, het leek mij leuk en handig..
quote:En mij dus wel.
Op dinsdag 15 april 2003 09:36 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Mij niet. Redenen kun je teruglezen.
quote:Als al het nieuws (en slowchat en discussie) dat in de centrale topics wordt gepost in één topic terecht komt dan zal dit topic behoorlijk onoverzichtelijk worden.
Op dinsdag 15 april 2003 09:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
En mij dus wel..
Maar goed, iets 3 of 4 keer in de desbetreffende centrale topics posten is weer goed voor je postaantal..
Nu is er een centraal topic voor PC nieuws en een aantal topics voor de consoles. Ik zie het probleem niet.
Wil je al je nieuws netjes onder elkaar, dan kun je beter naar een site als www.gamers.nl gaan.
quote:Okay, hierna houd ik er echt over op..
Op dinsdag 15 april 2003 09:49 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Als al het nieuws (en slowchat en discussie) dat in de centrale topics wordt gepost in één topic terecht komt dan zal dit topic behoorlijk onoverzichtelijk worden.
Nu is er een centraal topic voor PC nieuws en een aantal topics voor de consoles. Ik zie het probleem niet.
Wil je al je nieuws netjes onder elkaar, dan kun je beter naar een site als www.gamers.nl gaan.
quote:Daarom heet het ook het nieuws en geruchtentopic. Sorry, ik zie weinig verchil tussen die 2.
Op dinsdag 15 april 2003 09:53 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik denk dat je de strekking van mijn topic niet echt begreep..
Het ging mij niet om NIEUWS maar om GERUCHTEN!!!
quote:Waar maak je je dan druk om?
En je hoeft echt geen linkjes te geven hoor, het grootste gedeelte van m'n favourites bestaat uit gamessites...
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 09:59 schreef Strolie75 het volgende:[q]
Daarom heet het ook het nieuws en geruchtentopic. Sorry, ik zie weinig verchil tussen die 2.
quote:Argh, heb je uberhaupt wel gelezen wat ik post?
Waar maak je je dan druk om?
quote:
Op dinsdag 15 april 2003 10:14 schreef Smots het volgende:
oeh gezellig
quote:'Wat een kenmerkende opmerking als professionele jankerd zijnde'.
Op dinsdag 15 april 2003 11:11 schreef Chocobo het volgende:[..]
Wat een fantastische opmerking als mod zijnde,.............
quote:Laat eens wat volwassen gedrag zien mod.
Op dinsdag 15 april 2003 12:58 schreef Smots het volgende:[..]
'Wat een kenmerkende opmerking als professionele jankerd zijnde'.
En laat dit topic eens ontopic cunt
quote:Sorry Strol
Op dinsdag 15 april 2003 13:09 schreef Strolie75 het volgende:*boos kijkt*
No offence Smots, ik vind je een prima gozer maar dit moest ik even kwijt
quote:Ik moet ook even iets kwijt. En daarom ga ik nu effe lekker uitgebreid schijten.
Op dinsdag 15 april 2003 13:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sorry Strol
maar dit is een feedback topic,..... een beetje de mod Smots op zijn nummer zetten moet kunnen toch ? Ik vind dat hij wat meer werk moet verrichten in GAM. Tis een beste kerel maar modden kan hij echt niet........ hij kan het wel,....maar heeft er duidelijk geen tijd voor. Het werd tijd dat hij gewoon weer aan de slag ging als gebruiker en modden aan mensen overlaat die het willen. (Notorious bv.)
No offence Smots, ik vind je een prima gozer maar dit moest ik even kwijt
quote:He wat fantastisch dat je zo serieus en volwassen naar feedback kijkt joh.
Op dinsdag 15 april 2003 13:17 schreef Smots het volgende:[..]
Ik moet ook even iets kwijt. En daarom ga ik nu effe lekker uitgebreid schijten.
quote:Prima, en ik hoop dat Chocobo dit ook doet. Ik stel het zeer op prijs dat jullie je gevoelens omtrend het modden in Games duidelijk maken. En geloof me, het is opgemerkt.
Op dinsdag 15 april 2003 13:36 schreef Bastard het volgende:
Ik bemoei me er gewoon niet mee
Maar ga geen mensen persoonlijk aanvallen. Laat het ons achter de schermen verder regelen.
quote:Daar is een feedbacktopic voor geloof ik.
Op dinsdag 15 april 2003 13:16 schreef Chocobo het volgende:[..]
Sorry Strol
maar dit is een feedback topic,..... een beetje de mod Smots op zijn nummer zetten moet kunnen toch ?
quote:Strolie is idd de enige die zich altijd zomaar op de bres slingerd
Op dinsdag 15 april 2003 07:05 schreef Chocobo het volgende:[..]
Op zich wel een cool idee, maar het is duidelijk dat Strolie hulp nodig heeft van een mod,..... ik zegge jou of Notorious. Smots,....met alle respect, prima gozer,....vreselijke mod
De Strolie doet praktisch alles zelf.
De Nokia Nerd Gage, de GP32, de WonderSwan. Gewoon zo *HUP* in een centraal topic ?
quote:Van mij mag je er eentje aanmaken.
Op woensdag 16 april 2003 17:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kan er voor de andere handhelds (niet zijnde de GBA en de GBA SP)geen apart topic komen?De Nokia Nerd Gage, de GP32, de WonderSwan. Gewoon zo *HUP* in een centraal topic ?
Maak wel een mooie openingspost met pics van de diverse handhelds.
En vergeet de
Lynx
niet.
quote:Okidoki! Ik ga er vanavond wel eentje maken. (als iemand anders eerst wil mag dat natuurlijk ook
Op woensdag 16 april 2003 17:50 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Van mij mag je er eentje aanmaken.
Maak wel een mooie openingspost met pics van de diverse handhelds.
En vergeet de
Lynx
niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |