quote:Mijn laatste reacties (pag 8 GC topic) horen die hier dan ook thuis
Op dinsdag 11 maart 2003 16:39 schreef Bastard het volgende:[..]
Oh jammer, deze zie ik nu pas
Maar bedankt, ik had natuurlijk ook leuke users hier wat het makkelijker maakt
Aniways, Strolie, hou dit topic ook in de gaten...
quote:De bedoeling van dit topic is om vragen omtrent slotjes of vragen over acties van een mod hier neer te zetten.
Op dinsdag 11 maart 2003 16:53 schreef febster het volgende:[..]
Mijn laatste reacties (pag 8 GC topic) horen die hier dan ook thuis
?
quote:of anders een topic voor elk apart console, dus een E3 gamecube, E3 Xbox, E3 PS2, E3 GBA
Op dinsdag 11 maart 2003 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
In het Centrale Topic is door Febster een goed onderwerp aangeroerd, hoe gaan we met de E3-beurs om? Één of meer centrale topics? Opvangen in de bestande topics? Febster heeft zich in elk geval als al vrijwilliger opgegeven om al het Nintendo nieuws te verzorgen.
maar een idee
quote:Ik denk dat het handigste is om in de bestande centrale X-Box, GC, PS2 en GBA topics verder te gaan. Daar komt al het nieuws nu immers ook te staan. En daarnaast een centraal PC E3 Topic te openen. Als er echt een spectaculaire game wordt onthuld dan kan daar altijd een apart topic voor worden gemaakt.
Op dinsdag 11 maart 2003 18:48 schreef G1Ace het volgende:
of anders een topic voor elk apart console, dus een E3 gamecube, E3 Xbox, E3 PS2, E3 GBA
of centraal in een e3 topic (zouden de mensen die maar een console hebben niet aprecieren) of in het centrale topic zelf van de console
Maar keep coming with those ideas!
quote:Thanks, en ik hou me aan mijn beloften. Kijk maar, hij is officieel ingevoerd: [PDA] - Palm programma's
Op dinsdag 11 maart 2003 18:39 schreef Chocobo het volgende:
Misschien wat offtopic, maar ik wil bij deze Strolie veel succes wensen. Het fok heeft een goede aan jou,........dat weet ik zeker.
quote:Kri kix @$$
Op dinsdag 11 maart 2003 18:54 schreef Strolie75 het volgende:
Hoe vinden jullie trouwens mijn nieuw icon? Is wat gameriger.
quote:Kleine nuance
Op dinsdag 11 maart 2003 18:34 schreef Strolie75 het volgende:
In het Centrale Topic is door Febster een goed onderwerp aangeroerd, hoe gaan we met de E3-beurs om? Één of meer centrale topics? Opvangen in de bestande topics? Febster heeft zich in elk geval als al vrijwilliger opgegeven om al het Nintendo nieuws te verzorgen.
De beurs is trouwens van 13 tot en met 16 mei
quote:Duidelijk!
Op dinsdag 11 maart 2003 19:45 schreef febster het volgende:
Kleine nuanceAl het Gamecube nieuws
mocht ik wat tegenkomen van de GBA (SP) dan zal ik t zeker posten maar ik ga er niet direct naar op zoek aangezien ik verwacht dat ik mijn handen vol zal hebben
![]()
quote:Moeten we nog wat op verzinnen idd.
Maar denk er maar over na hoe je het wil hebben rond die tijd aangezien topics dan best snel vol zijn enzoen allemaal losse topics lijkt me ook niet echt overzichtelijk maar dat zal wel aan mij liggen
![]()
quote:Zou Smots een uitnodiging hebben?
De beurs is trouwens van 13 tot en met 16 mei
quote:Zou die willen
Op dinsdag 11 maart 2003 19:47 schreef Strolie75 het volgende:Zou Smots een uitnodiging hebben?
quote:Ook al zou ik er één hebben, ik zou er toch niet naartoe kunnen.
Op dinsdag 11 maart 2003 19:47 schreef Strolie75 het volgende:
Zou Smots een uitnodiging hebben?
quote:Ik denk dat meerdere gamers het nieuws wel zullen verslaan. Er zitten een paar zeer getalenteerde posters op GAM. Zelf denk ik ook dat wel gewoon in de bestaande topics door kunnen gaan met posten van E3 nieuws en voor de knallers een apart topic openen. Das eigenlijk zoals het nu gaat.
Op dinsdag 11 maart 2003 18:52 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik denk dat het handigste is om in de bestande centrale X-Box, GC, PS2 en GBA topics verder te gaan. Daar komt al het nieuws nu immers ook te staan. En daarnaast een centraal PC E3 Topic te openen. Als er echt een spectaculaire game wordt onthuld dan kan daar altijd een apart topic voor worden gemaakt.
Maar keep coming with those ideas!
Het kan uiteraard geen kwaad om wel een centraal E3 topic te openen, want ga er maar van uit dat ze geopenend gaan worden. Verder is het natuurlijk maar een show,........
Vergeet niet dat ik ook veel Zelda aan het gamen ben tegen die tijd
quote:Ze hebben toch 1 versie die ze op 2 computers installeren?
Op dinsdag 18 maart 2003 21:48 schreef Strolie75 het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd bitter weinig van die post. Ze hebben allebei een eigen versie van het spel maar blijkbaar gebruiken ze één key?Kwestie van opnieuw installeren en de goeie key invoeren.
-edit-
nope, toch 2 gekochte versies..
dan snap ik het ook niet meer.
quote:Waarschijnlijk hebben ze wel 2 versie's, maar had die andere gast zijn CD niet bij zich op het moment dat ze het wilden installeren.
Op dinsdag 18 maart 2003 21:50 schreef Cheiron het volgende:[..]
Ze hebben toch 1 versie die ze op 2 computers installeren?
quote:en eerst lezen !!
Op dinsdag 18 maart 2003 21:53 schreef Strolie75 het volgende:
Gewoon opnieuw installeren dus.
quote:DUS MOETEN WE reageren om het te melden. ( sry voor caps)
quote:Je wilt gewoon niet toegeven dat je fout zat.
quote:* dutchmage is het met m eens
Op dinsdag 18 maart 2003 21:56 schreef -En4Cer- het volgende:[..]
Je wilt gewoon niet toegeven dat je fout zat.
Het is niet verboden om te vragen HOE je een CD-key verandert,
dat staat los van de situatie waar hij in zit.
+ ik heb er een oplossing voor
quote:* Rekkie 2, er staat duidelijk genoeg dat die ene gast zijn cd niet mee had...
Op dinsdag 18 maart 2003 21:57 schreef dutchmage het volgende:[..]
* dutchmage is het met m eens
![]()
+ ik heb er een oplossing voor
quote:ze hebben er alle 2 een maar met 1 code die willen ze nu veranderen
Op dinsdag 18 maart 2003 21:58 schreef Rekkie het volgende:[..]
* Rekkie 2, er staat duidelijk genoeg dat die ene gast zijn cd niet mee had...
[Dit bericht is gewijzigd door dutchmage op 18-03-2003 22:00]
quote:Je kunt je cd-key veranderen in: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Generals\ergc
quote:-kijk, en dit mag dus duidelijk niet-
Op dinsdag 18 maart 2003 21:59 schreef sineloco het volgende:[..]
Je kunt je cd-key veranderen in: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Generals\ergc
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 18-03-2003 22:03]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |