abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 4 augustus 2017 @ 14:55:18 #26
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_172904112
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 14:31 schreef Coco. het volgende:

[..]

116e :{
:'(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_172904477
Sowieso al een prestatie opzich dat de dames de finale hebben gehaald! *O*

Zondag zou het best kunnen spoken in Enschede, publiek erachter, lekker sfeertje..
Nederland heeft geloof ik maar 1 doelpunt tegen gekregen dit toernooi dus dat zeg wel wat.

Ik ga op de Oude Markt in Enschede kijken B:)B
pi_172907694
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 10:01 schreef firefly3 het volgende:
Groenengodin _O_[ afbeelding ]
Dit. Wat een bazin O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_172907732
2-1 Denemarken
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_172908865
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 11:59 schreef Collide het volgende:
Ik zou Denemarken niet te snel afschrijven / onderschatten, ze hebben wel Duitsland verslagen. En het gaat een hele andere wedstrijd worden dan op het kasteel, waarin Nederland het ook niet makkelijk had.
Gezien de poulewedstrijd, schat ik de kansen in op 50/50. Denemarken is te verslaan, maar die Harder moet vooral in de gaten worden gehouden. Dat kind is echt geniaal aan de bal ( voor mij ver weg de beste speler van dit toernooi) . Zeer gevaarlijk.
pi_172910311
quote:
0s.gif Op donderdag 3 augustus 2017 23:24 schreef MakkieR het volgende:
Straks de woonschepen maar uit de grachtengordel van Amsterdam slepen, want na 1988 wordt het weer eens tijd dat we een huldiging krijgen van formaat.

Eventuele huldiging vindt plaats in Utrecht.
pi_172910574
Ik zeg 2-1 NL

5. Harder 0-1
70. Miedema 1-1
88. Groenen 2-1

_O_ w/
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:08:24 #33
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172912955
Laten we nou niet doen alsof Denemarken ineens een wereldploeg heeft. Gewoon verloren van Nederland, slechte tweede helft tegen de Belgen, rug tegen de muur in slotfase tegen Duitsland, draak van een wedstrijd tegen Oostenrijk.
pi_172913475
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
Laten we nou niet doen alsof Denemarken ineens een wereldploeg heeft. Gewoon verloren van Nederland, slechte tweede helft tegen de Belgen, rug tegen de muur in slotfase tegen Duitsland, draak van een wedstrijd tegen Oostenrijk.
Dat is waar, als we de focus behouden moeten we over denemarken heen moeten kunnen walsen.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  vrijdag 4 augustus 2017 @ 22:35:53 #35
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172913840
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 22:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is waar, als we de focus behouden moeten we over denemarken heen moeten kunnen walsen.
Focus behouden is volgens mij ook het enige wat Nederland eventueel zou kunnen opbreken. Als de (eerste) goal lang uitblijft moet je niet in paniek raken.

Die Denen tekenen natuurlijk blind voor een penalty shoot-out.
pi_172915466
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 22:25 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Dat is waar, als we de focus behouden moeten we over denemarken heen moeten kunnen walsen.
Heerlijk die opportunisme, realiteit is wel dat we vier wedstrijden met geknepen billen zaten te kijken. Ik heb niet een keer dominantie gezien.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 09:43:30 #37
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172919627
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 23:33 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Heerlijk die opportunisme, realiteit is wel dat we vier wedstrijden met geknepen billen zaten te kijken. Ik heb niet een keer dominantie gezien.
Maar Nederland heeft over het hele toernooi wel veel meer indruk gemaakt dan , met alle respect, Denemarken.

Die hebben gestunt tegen Duitsland maar verder was het niet veel hoor. Heb ze nog live aan het werk gezien tegen de Belgjes aan het begin van het toernooi en in de tweede helft stonden ze daar echt met de rug tegen de muur. Kunnen we wel zeggen dat Nederland ook een paar keer goed is weggekomen maar dat geldt nog veel meer voor Denemarken. Tegen Duitsland was het ook alleen maar tegenhouden na de 2-1 en de halve finale tegen Oostenrijk was echt een van de slechtste wedstrijden van het toernooi.
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 11:05:42 #38
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_172920933
voor Nederland is het belangrijk om vroeg te scoren tegen te Denen, ben bang dat het anders een draak van een wedstrijd gaat worden.
pi_172926716
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 09:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Maar Nederland heeft over het hele toernooi wel veel meer indruk gemaakt dan , met alle respect, Denemarken.

Die hebben gestunt tegen Duitsland maar verder was het niet veel hoor. Heb ze nog live aan het werk gezien tegen de Belgjes aan het begin van het toernooi en in de tweede helft stonden ze daar echt met de rug tegen de muur. Kunnen we wel zeggen dat Nederland ook een paar keer goed is weggekomen maar dat geldt nog veel meer voor Denemarken. Tegen Duitsland was het ook alleen maar tegenhouden na de 2-1 en de halve finale tegen Oostenrijk was echt een van de slechtste wedstrijden van het toernooi.

Die indruk kreeg ik vooral niet. Er waren juist regelmatig momenten dat de tegenstanders van Oranje de dames lieten wankelen. Een aantal keer van de lijn gehaald, een paar miraculeuze reddingen, de lat en de paal die meerdere malen hebben geholpen en met vlagen was er overwicht van de tegenstander. Nederland heeft vooral zoals men dat nu zo mooi zegt "het geluk afgedwongen" Ik vind dat prima en het geeft je alle recht om de finale te spelen, maar het geeft je geen enkel recht om te zeggen dat Nederland de meeste indruk heeft gemaakt dit toernooi. Want dan kijk je alleen maar naar de einduitslag en niet naar het spel van oranje, waar Denemarken wel degelijk levensgevaarlijk uit de voeten kwamen tegen Oranje.

Verder moeten we niet vergeten dat Denemarken nu getergd is om te winnen. Ik hoop het niet maar ik zie een zelfde scenario als in 1988 waarbij we eerst verloren van Rusland en daarna winnen. Zo'n scenario is natuurlijk wel de perfecte scenario voor de Denen.
pi_172929083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:26 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Die indruk kreeg ik vooral niet. Er waren juist regelmatig momenten dat de tegenstanders van Oranje de dames lieten wankelen. Een aantal keer van de lijn gehaald, een paar miraculeuze reddingen, de lat en de paal die meerdere malen hebben geholpen en met vlagen was er overwicht van de tegenstander. Nederland heeft vooral zoals men dat nu zo mooi zegt "het geluk afgedwongen" Ik vind dat prima en het geeft je alle recht om de finale te spelen, maar het geeft je geen enkel recht om te zeggen dat Nederland de meeste indruk heeft gemaakt dit toernooi. Want dan kijk je alleen maar naar de einduitslag en niet naar het spel van oranje, waar Denemarken wel degelijk levensgevaarlijk uit de voeten kwamen tegen Oranje.

Verder moeten we niet vergeten dat Denemarken nu getergd is om te winnen. Ik hoop het niet maar ik zie een zelfde scenario als in 1988 waarbij we eerst verloren van Rusland en daarna winnen. Zo'n scenario is natuurlijk wel de perfecte scenario voor de Denen.
Je vergeet dat de Engelsen ook geluk hebben gehad, want het had ook nog 5-0 ofzo kunnen zijn geweest voor nl. Als nl zondag met 4-0 wint, ga je dan ook nog steeds over geluk praten?
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_172932383
Het niet domineren van een volledige wedstrijd is overigens inherent aan het vrouwenvoetbal. Op dit EK is er in feite 1 wedstrijd geweest waarin een land gedomineerd heeft: Engeland tegen Schotland. En dat zelfde Engeland had nota bene maar 24% balbezit tegen Spanje en won toch. Ik heb Denemarken vooralsnog alleen de tweede helft zien domineren tegen Nederland, maar Nederland speelt nu vele malen beter dan toen. De wedstrijd tegen Duitsland won Denemarken overigens alleen maar dankzij Duitsland. Wat was dat land zwak dit toernooi zeg. Ze hadden zelfs moeite met Rusland... Daarnaast zijn de Nederlandse meiden veel fitter, onder andere doordat de Denen een verlenging hebben gespeeld. Ik zit morgen weer in het stadion en verwacht een ruime overwinning voor NL. Wordt een mooi feestje dan :)
  zaterdag 5 augustus 2017 @ 21:02:40 #42
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172933247
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 15:26 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Die indruk kreeg ik vooral niet. Er waren juist regelmatig momenten dat de tegenstanders van Oranje de dames lieten wankelen. Een aantal keer van de lijn gehaald, een paar miraculeuze reddingen, de lat en de paal die meerdere malen hebben geholpen en met vlagen was er overwicht van de tegenstander. Nederland heeft vooral zoals men dat nu zo mooi zegt "het geluk afgedwongen" Ik vind dat prima en het geeft je alle recht om de finale te spelen, maar het geeft je geen enkel recht om te zeggen dat Nederland de meeste indruk heeft gemaakt dit toernooi. Want dan kijk je alleen maar naar de einduitslag en niet naar het spel van oranje, waar Denemarken wel degelijk levensgevaarlijk uit de voeten kwamen tegen Oranje.

Verder moeten we niet vergeten dat Denemarken nu getergd is om te winnen. Ik hoop het niet maar ik zie een zelfde scenario als in 1988 waarbij we eerst verloren van Rusland en daarna winnen. Zo'n scenario is natuurlijk wel de perfecte scenario voor de Denen.
Ik zeg ook niet dat Nederland de meeste indruk heeft gemaakt van alle teams, wel dat ze veel meer hebben laten zien dan Denemarken. Veel meer gescoord ook.

Die Denen zijn ook ontzettend goed weggekomen tegen België, tegen Duitsland, tegen Oostenrijk (penalty gemist). Noorwegen miste ook nog een penalty tegen de Denen, al was dat ook de verdienste van de Deense keepster.

Ik verwacht juist een ruime overwinning voor Nederland, a la Jong Oranje dat in 2007 in de finale de vloer aanveegde met Jong Servie. Als we dan toch vergelijkingen met voorgaande 'Oranje-finales' moeten trekken.
pi_172937186
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 augustus 2017 21:02 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat Nederland de meeste indruk heeft gemaakt van alle teams, wel dat ze veel meer hebben laten zien dan Denemarken. Veel meer gescoord ook.

Die Denen zijn ook ontzettend goed weggekomen tegen België, tegen Duitsland, tegen Oostenrijk (penalty gemist). Noorwegen miste ook nog een penalty tegen de Denen, al was dat ook de verdienste van de Deense keepster.

Ik verwacht juist een ruime overwinning voor Nederland, a la Jong Oranje dat in 2007 in de finale de vloer aanveegde met Jong Servie. Als we dan toch vergelijkingen met voorgaande 'Oranje-finales' moeten trekken.
Laat ik dan maar nog een cliché er tegen aan gooien om mijn pleidooi te versterken.
Zoals ze zo vaak zeggen, morgen beginnen we weer gewoon met 0-0 en uitslagen van het verleden hebben geen garanties voor de toekomst. Als Nederland vroeg weet te scoren dan kunnen we een prachtige wedstrijd verwachten, maar ik ga zeker niet mezelf rijk rekenen met een overwinning. Oranje is dichtbij, maar ook nog zo ver weg.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 augustus 2017 @ 07:57:02 #44
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_172940578
MATCHDAY!! :B MATCHDAY!! :B MATCHDAY!! :B MATCHDAY!! :B MATCHDAY!! :B



MATCHDAY!! :B MATCHDAY!! :B MATCHDAY!! :B MATCHDAY!! :B MATCHDAY!! :B
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  FOK!fotograaf zondag 6 augustus 2017 @ 10:03:30 #45
842 Zorro
Z
pi_172941401
Welek idioot heeft die wedstrijd om 17:00 gepland? Wat is dat voor een achterlijke tijd? DAN KAN IK TOCH HEUL NIET KIJKEN :( :(

Voordeel: Het is niet tegelijk met WK atletiek :)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_172941639
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 augustus 2017 20:13 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Eventuele huldiging vindt plaats in Utrecht.
Hebben ze daar woonboten in de grachten? maar gauw verschepen dan.
  zondag 6 augustus 2017 @ 13:16:11 #48
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_172944784
Denen slopen.
pi_172945385
quote:
6s.gif Op zondag 6 augustus 2017 10:03 schreef Zorro het volgende:
Welek idioot heeft die wedstrijd om 17:00 gepland? Wat is dat voor een achterlijke tijd? DAN KAN IK TOCH HEUL NIET KIJKEN :( :(

Voordeel: Het is niet tegelijk met WK atletiek :)
Na Arsenal-Chelsea, perfect man.
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 6 augustus 2017 @ 13:54:51 #50
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_172945407
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')