abonnement Unibet Coolblue
pi_483869
Van de bussite, een voorbeeld van het eenzame niveau van Mariska:

Wat zijn Papoea's?
Vlak na de live-uitzending komt Mariska naar Hans toe. "Hoe zit dat dan met die Papoea's? Vraagt ze. "Wat voor dieren zijn dat dan?" Hans kijkt haar eerst vreemd aan en ligt dan helemaal in een deuk: "Dat zijn geen dieren dat zijn mensen die in Nieuw-Guinea wonen!" "Ooh", lacht Mariska: "Ik dacht dat het een diersoort was die op Texel leeft." Na de uitleg van Hans houdt ze maar wijs haar mond, er vallen immers nog genoeg andere zaken te bespreken.

Ik ben online
pi_484085
Ik heb haar gisteren op de streams engels horen praten tegen Robin Campell van UB 40.

I'm in the Bus with eeehh.... doel
(anderen vertalen het voor haar, zodat Robin het begrijpt)
I'wanna found my self, now i'm stronger

[Dit bericht is gewijzigd door R@b op 21-11-2000 10:53]

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_484355
quote:
Op 21 november 2000 08:42 schreef Hawkwind het volgende:
Van de bussite, een voorbeeld van het eenzame niveau van Mariska:

Wat zijn Papoea's?
Vlak na de live-uitzending komt Mariska naar Hans toe. "Hoe zit dat dan met die Papoea's? Vraagt ze. "Wat voor dieren zijn dat dan?" Hans kijkt haar eerst vreemd aan en ligt dan helemaal in een deuk: "Dat zijn geen dieren dat zijn mensen die in Nieuw-Guinea wonen!" "Ooh", lacht Mariska: "Ik dacht dat het een diersoort was die op Texel leeft." Na de uitleg van Hans houdt ze maar wijs haar mond, er vallen immers nog genoeg andere zaken te bespreken.


hihiehehahaheehiiii , ik wil niet lachen om simpel kennisgebrek, maar hiervan rolde ik toch wel van m'n stoel.

Op RTL5 heb je ook zo'n programma waar ze mensen op straat in Nederland vragen landen of plaatsen op een kaart aan te wijzen. Succes gegarandeerd: "eh liverpool" en wijst in Polen.

Mariska scoorde bij mij ook heel erg door vol verbazing uit te roepen dat de (blanke) moeder van Aminata zo blank was .

Maar goed, papoea's als texelse diertjes is echt een "versprekingen..topic" klassieker!

Conform, Comply, Obey
pi_484385
quote:
Op 21 november 2000 13:04 schreef TheEichmannDefence het volgende:

Op RTL5 heb je ook zo'n programma waar ze mensen op straat in Nederland vragen landen of plaatsen op een kaart aan te wijzen. Succes gegarandeerd: "eh liverpool" en wijst in Polen.


Bij de vakantieman was dat vroeger ook een item, alleen deden ze het dan op de vakantiebestemming van mensen. Waren ze bijvoorbeeld op Mallorca.
F "Meneer, kunt u aanwijzen op de kaart waar u hier bent?"
M "eehhhhmm, eens even kijken.."
M kijkt verbrouweerd naar de landkaart en wijst vervolgens Zwitserland aan.
F "Maar meneer waar ziet u al dat strand en zee op de kaart dan."
M "dat is waar ook"
M om vervolgens doodleuk de bretonse kust aan te wijzen.

Dat vindt ik dus het top punt van domheid, niet weten waar je heen gaat op vakantie. Kijk dat er mensen zijn die niet topografisch zijn aangelegd oke. maar als je ergens heen gaat op vakantie weet je toch waar je heen gaat. Ik zelf zou me niet bij verassing op de zuidpool willen vinden.

Copyright © 2001 by Party-pooper, illegal use or quotting will be severely punished
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')