*instopt*
*kussentje opschudt*
Lief slapen, hé?
quote:*schaapbeeb instopt*
Op zondag 15 december 2002 23:11 schreef BlaatschaaP het volgende:
?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*glaasje water neerzet*
Morgen maak ik pannenkoeken.
Dank je wel Shmoopy!
*nog wel even verder gaat fokken*
quote:
Op zondag 15 december 2002 23:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
*schaapbeeb instopt*
*glaasje water neerzet*
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.Morgen maak ik pannenkoeken.
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Shmoopybeeb
quote:oe, as in: tuck me in, shmoops?
Op zondag 15 december 2002 23:25 schreef -DEVON- het volgende:
oe!
*bedlampje indraait*
*dekentje instopt*
Niet meer lezen, hé?
Weet je nog hoe je mij het bed in krijgt?
*Dekens omhoog tilt en haar eronder schuift
*Lekker instoppen en een dikke nachtzoen geeft
quote:Ik hoorde wat onder mijn bed, wil je even kijken?
Op zondag 15 december 2002 23:29 schreef shmoopy het volgende:[..]
oe, as in: tuck me in, shmoops?
ik accepteer de cookies.*bedlampje indraait*
*dekentje instopt*
Niet meer lezen, hé?
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*bang kijkt*
quote:
Op zondag 15 december 2002 23:40 schreef matthijn99 het volgende:
Ohw, er stond stoppen.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Ja, hoor.
Op zondag 15 december 2002 23:31 schreef Brad het volgende:
Goed innitiatiefWeet je nog hoe je mij het bed in krijgt?
ik accepteer de cookies.
*Donald Duckjes klaarlegt*
quote:
Op zondag 15 december 2002 23:40 schreef Knuffie het volgende:[..]
ik accepteer de cookies.
quote:*beertje aangeeft*
Op zondag 15 december 2002 23:38 schreef nikky het volgende:
*snik*
*aai over bolletje doet*
Niet stiekem met het zaklantaarntje onder de dekens lezen, hé?
quote:zal ik niet doen smoophy. ik zal héél braaf zijn.
Op zondag 15 december 2002 23:43 schreef shmoopy het volgende:[..]
*beertje aangeeft*
*aai over bolletje doet*
Niet stiekem met het zaklantaarntje onder de dekens lezen, hé?
ik accepteer de cookies.
*pakt teddybeer*
quote:Shmoopy to the rescue!
Op zondag 15 december 2002 23:32 schreef -DEVON- het volgende:[..]
Ik hoorde wat onder mijn bed, wil je even kijken?
*bang kijkt*
*onder bed kijkt*
Nee joh, is gewoon die ouwe vent van de overkant die al 3 jaar dood is.
Ga maar gewoon slapen, die doet je niets meer.
quote:Nou vooruit dan maar
Op zondag 15 december 2002 23:41 schreef shmoopy het volgende:[..]
Ja, hoor.
ik accepteer de cookies.*playboy klaarlegt*
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Jij mag bovenin het stapelbed vanavond.
Op zondag 15 december 2002 23:47 schreef Rulin het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*lichtje aanlaat*
*deur op kiertje zet*
Tot morgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop