abonnement Unibet Coolblue
  Eindredactie Games dinsdag 8 augustus 2017 @ 23:42:33 #301
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_173009066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 20:03 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nioh maar gehaald voor 28 euro.
Prima prijs denk ik voor de uren die je eruit gaat halen.
Ik ben nu bezig met de Defiant Honor-DLC. De uitbreidingen zijn nog een stuk moeilijker dan de main game, bij vlagen wel overdreven pittig op een wat luie manier (ganking), maar het blijft heerlijk knokken. De Ki pulse, verschillende stances, perfect timen van switchen tussen stances/wapens, 't levert allemaal hele vette vechtpartijen op.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2017 23:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Briljant spel. Stuk makkelijker dan de SoulsBorne games, maar nog steeds echt heel tof.
Ik vind Nioh lastiger denk ik. Heb gemiddeld gezien meer herkansingen nodig bij bosses in Nioh, al heb je de patronen op den duur bij allemaal wel door. De levels op zichzelf vind ik wel weer simpeler van shrine tot shrine.

Nu ook weer bezig met een ziek moeilijke boss, volgens mij de laatste van de DLC. Al een poging of 10 gedaan, maar ik krijg steeds weer een paar procent extra van z'n health af, dat houdt het opnieuw proberen ook gewoon interessant.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')