Neem nou als voorbeeld De Heideroosjes. Neen dat is een Kaapjeskoor dan Tirolerhüttekäse muziek ten gehore brengt, maar gewoon herrie, punk van Neerlandse bodem. Door deze zwaar afwijkende naam zijn De Heideroosjes in het begin van hun bestaan ergens ooit een keer geboekt door een bejaardetehuis. Die mensen hadden vast heel wat anders verwacht.
En dan heb je ook nog een band als de Black Rebel Motorcycle Club. Zweterige leernichten met grote motoren op de maat van jaren '80 hardrock? Welnee de zoveelste Rock 'n roll revival band, bestaande uit drie britpop-achtige jochies.
Weten jullie er meer? Bandnamen of namen van artiesten die totaal niet overeenkomen met de muziek die ze maken?
verder zou ik er geen weten...
quote:idd. Slaat nergens op, t wijkt aan alle kanten af.. rare boeren
Op zondag 15 december 2002 23:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Normaal
quote:Mjah, gezien het niveau van de band, de muziek en de teksten mag een idiote naam als deze natuurlij kniet ontbreken. oftewel, ik vind het er eigenlijk wel passen.
Band zonder Banaan
quote:Zijn dat de broers van Chicks on Speed toevallig? (overgens komt die naam wel redelijk overheen met de muziek)
Op zondag 15 december 2002 23:23 schreef sig000 het volgende:
Gay Bikers on Acid.Niet voor te stellen wat voor muziek dat zal zijn.
(zouden ze in Japan bands als K-Otic kennen en dat D(utch)-Pop noemen?)
quote:dit is een goede ja
Op zondag 15 december 2002 23:27 schreef Seborik het volgende:
Strapping young lad... ook niet echt een naam die je verwacht bij al dat gitaargeweld.
en natuurlijk
'ben folds five' (is nl een trio)
opzich vind ik Deep Purple wel een vage kleur voor dergelijke rock.. dat associeer ik niet echt met paars.
quote:Pink Floyd ook niet.
Op zondag 15 december 2002 23:36 schreef Vork het volgende:
Artiestennamen mogen ook.opzich vind ik Deep Purple wel een vage kleur voor dergelijke rock.. dat associeer ik niet echt met paars.
quote:Dat is met Alice Cooper ook wel een beetje.
Op zondag 15 december 2002 23:35 schreef I.R.Baboon het volgende:
Marilyn Manson klinkt best lief. Maar goed, da's geen band.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |