abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_483821
Ik heb zojuist een JavaScript geschreven waarmee automatisch populariteitsstemmen worden gegeven. Ik heb Bianca en Hieke 10'en gegeven, de rest 1'en. Wat blijkt na 300 stemmen voor ieder? Het maximum lijkt op 8.0 te liggen (Bianca en Hieke bereikten die al na ca. 150 stemmen en het getal ging aarna niet verder omhoog) maar het minimum verschilt per bewoner! Het minimum voor Ferdi ligt op 2.1, voor Georgie op 2.2, terwijl het minimum voor Kim bijvoorbeeld op 4.2 ligt! Deze getallen waren allen na 200 stemmen bereikt en veranderden niet in de volgende 100 stemmen.

Ehmm, oja, over het topic: ik manipuleer nu zef natuurlijk ook de populariteitsgrafiek. Nja, een klein beetje Het verbaast me hogelijk dat Lost Boys dat niet dicht(er) heeft gezet met een bv. een IP-log.

pi_483822
Mooi werk !
Maar is het wel zo slim om dat hier te posten ?
pi_483844
Ik heb altijd al het gevoel gehad dat er met dat ding gemanipuleerd werd.

Soms was het op de ene dag nog hieke als populairste met een 7,6 ofzo, terwijl ze een dag later weer met 5.0 zat.

Klopt echt geen bal van

  dinsdag 21 november 2000 @ 09:57:47 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_483950
Ik had gisteren gezien dat Robin het minst populair was. Dat kan twee dingen betekenen.

Of het is een opmaat voor donderdag dat Robin moet vertrekken of het moet mensen stimuleren om te bellen.

Ook al is de stemming op internet totaal anders Georgie staat onveranderd hoog in de peiling. Ik heb sterk de indruk dat er dit jaar een vrouw moet winnen.

pi_484065
Haha, goeie actie!!! Ik heb zojuist even gekeken en iedereen behalve Hieke zit nu op een (dikke) onvoldoende.... Ferdi heeft nu het laagste cijfer met een 3,4! Ik ben benieuwd wat Veronica hier van vindt... Had je ze niet beter allemaal een 1 kunnen geven, dan was het pas echt leuk geweest!!!

Dit bewijst inderdaad wel dat dit grafiekje helemaal niets voorsteld, maar ik geef Veronica nog steeds het voordeel van de twijfel. Pas als Robin er donderdag uit moet, geloof ik ze niet meer!

O+. Ripley. O+.
  woensdag 22 november 2000 @ 11:07:48 #6
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_486469
Toch jammer dat dit topic niet wordt samen gevoegd met de ander discusie, misschien helpt dit een beetje
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
pi_486515
Waarom stem je in Gods naam op Hieke en Bianca?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_486560
quote:
Op 22 november 2000 11:41 schreef Dylan Dog het volgende:
Waarom stem je in Gods naam op Hieke en Bianca?
- Omdat Koos vrijwel gefossiliseerd is
- Omdat Kim nodig naar huis moet voor nieuwe luiers
- Omdat Georgie als een peuter welles-nietes doet met Kim.
- Omdat Desiree een stilleven is
- Omdat Ferdi, ehmm, nja, Ferdi mag ook blijven
- Omdat Robin nu wel genoeg nervous breakdowns heeft gehad

- Omdat Hieke toch wat moet als Furby straks weg is. Zelfs Hummy zal nog rooie oortjes krijgen.

pi_488185
VOO manipuleert alles.

BB is nep
Altijd al geweest.

Wie zijn billen brand, mag blij zijn dattie niet andersom stond
pi_488200
Prima acie, ik heb hier al eens eerder geschreven dat ik het maar een vage poll vond. Er staat ook niet duidelijk hoe het werkt. Mag je nu ieder punten geven, dus 1 krijgt een 10 1 krijgt een 9 enzv. of mag je maar 1 persoon punten geven?
Er is nog een andere mogelijkheid. mag je idereen een 10 geven ...blablabla.
En ook als ik het vergelijk met alle andere polls en stemmingen klopt er geen kl^^%$ te van.
Nu weten we dus hoe dit komt.
pi_488366
Mooi stukkie onderzoeks journalistiek

-----------------
Ik ben me dur eentje

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_489507
lekker om het nu zeker te weten
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')