quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:54 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Tietenmarie is losing control
lolquote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die ouwe zeiksnor zit nog steeds wezenloos naar het beeldscherm te staren.
[ afbeelding ]
Harde werker.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Die ouwe zeiksnor zit nog steeds wezenloos naar het beeldscherm te staren.
[ afbeelding ]
Precies! Behalve de mensen die het buiten wél voor elkaar hebben.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 07:59 schreef Poezewoes het volgende:
Ze beseffen niet dat als ze Utopia verlaten, ze weer gewoon no no's zijn,
Zij, Bats, Beau en Chipp zijn de reden dat ik nauwelijks nog streams kijk.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:09 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tweeling ook al wakker, het is gedaan met de rust.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
Floor en Jeroen weer gezellig samen geslapen
Het zijn wel de irritantste, ik denk dat ik maandag maar op 1 van de twins ga stemmen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:10 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Zij, Bats, Beau en Chipp zijn de reden dat ik nauwelijks nog streams kijk.
Dat hoop ik idd echt. Op de bank met die trut en een publieksstem. Demi op de bank mag ook voor mij.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het zijn wel de irritantste, ik denk dat ik maandag maar op 1 van de twins ga stemmen.
Fay mag om mij wel weer een publieksstem krijgen.
Of beide.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:12 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat hoop ik idd echt. Op de bank met die trut en een publieksstem. Demi op de bank mag ook voor mij.
Ga ook op Fay stemmenquote:Op woensdag 2 augustus 2017 08:12 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Dat hoop ik idd echt. Op de bank met die trut en een publieksstem. Demi op de bank mag ook voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |