abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 21 mei 2020 @ 21:13:29 #26
368283 ato
pi_193246997
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef usagi414 het volgende:
Leuk om die oude beelden te zien. Maar waar het idee nu vandaan komt dat Nederland als laatste de punten gaf tijdens het ESF 1988, en daardoor het VK van de overwinning afhield ?

Scott Fitzgerald ging voor VK met het (overigens prachtige) Go. Scott was best bekend in Nederland (if I had words) en woonde volgens mij ook in Nederland. Dus men verwachtte punten vanuit Nederland.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 21 mei 2020 @ 23:42:36 #27
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_193249443
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 21:13 schreef ato het volgende:

[..]

Scott Fitzgerald ging voor VK met het (overigens prachtige) Go. Scott was best bekend in Nederland (if I had words) en woonde volgens mij ook in Nederland. Dus men verwachtte punten vanuit Nederland.
Het was alleen Joegoslavië die de laatste punten gaf. En Nederland gaf inderdaad ook niets aan Scott.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
pi_193256451
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 12:31 schreef usagi414 het volgende:
Leuk om die oude beelden te zien. Maar waar het idee nu vandaan komt dat Nederland als laatste de punten gaf tijdens het ESF 1988, en daardoor het VK van de overwinning afhield ?

Leuk filmpje met de terugblik op die tijd. Ik kan me wel voorstellen dat Geer de landenvolgorde niet helemaal in zijn hoofd meer had zo veel jaar later.

Maar ik ben ook wel blij dat Nederland Céline heeft laten winnen, in plaats van dat nogal saaie Go. :)
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 17 juni 2020 @ 17:36:35 #29
490486 usagi414
Subete ga ongakudesu
pi_193672754
Petra Berger is op facebook bezig met de Weemoed Weken (waarin ze nooit uitgebrachte nummers onder de aandacht brengt) en vandaag was het de beurt aan haar demoversie van "ik hou van jou". Staat nog niet op haar YouTube kanaal.

Wat blijft dat toch mooi zo`n groot orkest erachter.

quote:
DE WEEMOED WEKEN – (LAATSTE) DAG 7
Vandaag plaats ik de laatste nooit uitgebrachte demo in de reeks die ik afgelopen week gedeeld heb.
In 1984 zong Maribelle het liedje “Ik hou van jou” op het Eurovisie songfestival. Het is geschreven door Peter van Asten en Richard de Bois. Een aantal jaar geleden vroeg Peter mij of ik een Engelstalige versie als demo voor hem wilde inzingen. De Engelse tekst is geschreven door Norman Gimbel (die o.a. ook ‘Killing me Softly’ schreef) Natuurlijk wilde ik dat doen! Existence heet het nu. De foto valt ook in de categorie ‘nooit openbaar gemaakt’ (Carli Hermès)
Over een aantal dagen vervolg ik de ‘weemoedweken’ met bijzondere video-opnamen!
https://www.facebook.com/(...)ower_video&ref=notif
Life is what happens to you while you're busy making other plans
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')