Oh gut.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
Het hele dorp zal hem met de nek aankijken.
Wat zou je hem dan kwalijk nemen?quote:Op maandag 31 juli 2017 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
Ik weet niet of mijn relatie dit zou redden trouwens.
Dat hij met zo'n leugen leeft. Ik vind het echt heel triest en ik zou moeite hebben om hem te vertrouwen denk ik.quote:
Je moet een therapeut vinden die bij je past.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Die therapie is waardeloos, ik heb een bloedhekel aan therapeuten met hun gezeur.
Eens, maar ik vind het liegen 'an sich' al niet prettig, wees gewoon open tegen je partner, op de lange termijn levert het alleen gezeik op wanneer je dat niet doet.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat hij met zo'n leugen leeft. Ik vind het echt heel triest en ik zou moeite hebben om hem te vertrouwen denk ik.
Je kunt accountant zijn zonder diploma, maar een medisch beroep gewoon echt niet.
Ik red mezelf wel zonder.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je moet een therapeut vinden die bij je past.
Je hoeft niet alles te vertellen en leugentje om eigen bestwil kan ik handelen, maar zulke cruciale zakenquote:Op maandag 31 juli 2017 17:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Eens, maar ik vind het liegen 'an sich' al niet prettig, wees gewoon open tegen je partner, op de lange termijn levert het alleen gezeik op wanneer je dat niet doet.
Ik heb het ook over cruciale zaken, niet elk wissewasje, dan ben je de rest van je leven bezig.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te vertellen en leugentje om eigen bestwil kan ik handelen, maar zulke cruciale zaken
Ja dat weet ikquote:Op maandag 31 juli 2017 17:36 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb het ook over cruciale zaken, niet elk wissewasje, dan ben je de rest van je leven bezig.
Ik heb in feite ook geen idiote geheimen, heb mijn leven altijd redelijk onder controle gehad, en nog steeds.quote:
Ik ook! Moeder danquote:Op maandag 31 juli 2017 17:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
Als ik vader van een dode zoon was die behandeld werd door een ongediplomeerde 'arts', volgens mij ben ik dan tot veel in staat.
En dat is?quote:Op maandag 31 juli 2017 17:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb in feite ook geen idiote geheimen, heb mijn leven altijd redelijk onder controle gehad, en nog steeds.
Voel me maar over 1 ding enigszins schuldig.....
Ik zou hem niet als HA willen hebben iig.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:47 schreef -Miauw- het volgende:
WTH, hij mag een studie oppakken?
Ik zou die kerel nooit meer in deze branche laten werken.
Nope.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou hem niet als HA willen hebben iig.
Ken je dit ding?quote:Op maandag 31 juli 2017 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wacht even, deze aflevering ken ik, hij is gesteriliseerd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.With the stars as her umbrella
quote:Op maandag 31 juli 2017 17:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ken je dit ding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ging er eigenlijk vanuit dat jij zou roepen ja, ik ken hem ook."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Nee ken ik nietquote:Op maandag 31 juli 2017 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]![]()
Ging er eigenlijk vanuit dat jij zou roepen ja, ik ken hem ook.
Ik zwijg.quote:Op maandag 31 juli 2017 17:57 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee ken ik niet
Maar oh, ze is straks zwanger natuurlijk
Ze vond het te lang duren en wipte even bij de overbuurman langs...quote:Op maandag 31 juli 2017 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
Ze heeft zich laten insemineren met donorzaad natuurlijk, de sletttttt.
Ssssssstttttt! Volgens mij is het onmogelijk om met jou een film te kijken omdat je al meteen het einde verteltquote:Op maandag 31 juli 2017 18:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze vond het te lang duren en wipte even bij de overbuurman langs...
Ik ga op mijn handen zitten.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ssssssstttttt! Volgens mij is het onmogelijk om met jou een film te kijken omdat je al meteen het einde vertelt
Yeps, maar die ken ik van andere series.quote:
Ja, best een bekende acteur.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:17 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, maar die ken ik van andere series.
Nee, net begonnen was een lange reclame.quote:
Zulke dingen hoef je niet op een eerste date te vertellen maar op een gegeven moment bespreek je wel welke kant je op wil samen. Dán lijkt me een goed momentquote:Op maandag 31 juli 2017 18:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, net begonnen was een lange reclame.
Hij heeft over zijn 'ziekte' verteld.
Wel met een goede reden, ik bedoel, die sterilisatie is zo raar niet, hij had er wel open en eerlijk over moeten zijn.quote:
Maar waarom is zij dan een kutwijf?quote:Op maandag 31 juli 2017 18:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wel met een goede reden, ik bedoel, die sterilisatie is zo raar niet, hij had er wel open en eerlijk over moeten zijn.
Ze zou zich zich misschien een beetje kunnen inleven in zijn gedachtegang met zijn erfelijke belasting, de jongen bedoeld het niet slecht, en het blijkt toch zijn kind te zijn, dat kan je toch uitpraten? Of ben ik gek?quote:
Nee, hij zit echt fout door dit niet in een heel ander stadium te vertellen.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze zou zich zich misschien een beetje kunnen inleven in zijn gedachtegang met zijn erfelijke belasting, de jongen bedoeld het niet slecht, en het blijkt toch zijn kind te zijn, dat kan je toch uitpraten? Of ben ik gek?
Ze is zwanger en de zwangerschap verloopt moeizaam, verder kan ik er nog niks van maken.quote:Op maandag 31 juli 2017 18:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wat is hier het verhaal? Ik stond even in de keuken.
Ok, we zien het alquote:Op maandag 31 juli 2017 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is zwanger en de zwangerschap verloopt moeizaam, verder kan ik er nog niks van maken.
Hij zal wel naïef zijn.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ok, we zien het al![]()
Maar als Michael een tijdje weg was, moet hij toch ook z'n vraagtekens zetten?
Ja, misschien wel beter....zolang de kerel geen argwaan heeft.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:05 schreef -Miauw- het volgende:
Er zijn gewoon vrouwen die zulke geheimen meenemen het graf in
Nee heel fout. Vooral als je als kind voelt dat je anders bent.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, misschien wel beter....zolang de kerel geen argwaan heeft.
Ik heb geen ervaringen met zulke dingen in mijn eigen familie, heb geen idee.quote:Op maandag 31 juli 2017 19:08 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nee heel fout. Vooral als je als kind voelt dat je anders bent.
Ik ken zo'n verhaal trouwensMijn oom was dik in de 70 toen hij erachter kwam dat hij nóg een zoon had. Nou ja het is een lang verhaal, maar wel klote hoor.
Nou ja de moeder in kwestie was een jeugdvriendinnetje en die had nog een ander vriendje destijds. Ze heeft altijd volgehouden dat het zíjn kind was, ondanks dat hij hoogblond was en de aangenomen vader, zij en de rest van het gezin niet. En dat kan hoorquote:Op maandag 31 juli 2017 19:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaringen met zulke dingen in mijn eigen familie, heb geen idee.
Weet wel dat wanneer me dat zou overkomen dan was ik pleitte, geen duscussie mogelijk.
Ja geen idee!quote:Op maandag 31 juli 2017 19:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat lag daar voor de TV, een paar botten of zo??
Ik was al een hele tijd van plan tussendoor de pizza's 'op te maken' maar nog niet gedaan..quote:
Ja doen!quote:Op maandag 31 juli 2017 19:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik was al een hele tijd van plan tussendoor de pizza's 'op te maken' maar nog niet gedaan..
Tot hoe laat zijn die open?quote:
Hier ookquote:Op maandag 31 juli 2017 19:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Tot hoe laat zijn die open?
Hier tot 21.00 u.
Is het ver en hoe ga je er heen?quote:
Net afgelopen, ze heeft de ziekte opgebiecht, haar vriend had haar daarvoor al verlaten, met ouders en zus alles weer ok, ze is op reis geweest naar India en heeft heeft zichzelf gevonden en is happy.quote:
Oh ik heb die aflevering helemaal gemist.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Net afgelopen, ze heeft de ziekte opgebiecht, haar vriend had haar daarvoor al verlaten, met ouders en zus alles weer ok, ze is op reis geweest naar India en heeft heeft zichzelf gevonden en is happy.
Ik ga eens mijn pizza ovenklaar maken.
Dat heb ik weer net gemist....quote:Op maandag 31 juli 2017 20:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ik heb die aflevering helemaal gemist.
Hoe liep het af met die baby. Wie was de vader?
Weinig.quote:
Ik vond inderdaad niet waarvoor ik er naar toe ging. Ik wil zo'n balkonscherm van bamboe en volgens de site was 'ie op voorraad, maar dat was dus niet zo.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weinig.
En jij dus voor nop naar de Praxis.
Soms heb je mazzel.quote:Op maandag 31 juli 2017 20:59 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik vond inderdaad niet waarvoor ik er naar toe ging. Ik wil zo'n balkonscherm van bamboe en volgens de site was 'ie op voorraad, maar dat was dus niet zo.
Nu heb ik er online een gezien, voor in totaal dezelfde prijs![]()
En muurvuller heb ik en nog wat kleine frutsels die ik nodig had.
Ok, staat genoteerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 16:49 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ben er vandaag niet of laatJezelf afmelden voor een reality serie
Jaquote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:20 schreef DevilsWhore het volgende:
Jongens, ik heb al twee dagen gemist.
Ik heb haar nog niet gezien maar dit zijn oude afleveringen ja.quote:Op dinsdag 1 augustus 2017 22:23 schreef DKUp het volgende:
Speelt Billy nog steeds mee of zijn er eindelijkweer nieuwe afleveringen
[ afbeelding ]
Samenvatting nodig?quote:
Myrthe en Joris hebben een relatie, maar nu troubles want Myr wil geen seks, want ze is verkracht door haar schoonvader. Ze durft het Joris niet te vertellen, want ze is bang dat ze hem dan kwijtraakt. Ze waren gezellig een weekendje weg en toen is Myrthe 's nachts gevlucht.quote:
Dan zou je als vriend toch boos worden op je vader en niet op je vriendin?quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Myrthe en Joris hebben een relatie, maar nu troubles want Myr wil geen seks, want ze is verkracht door haar schoonvader. Ze durft het Joris niet te vertellen, want ze is bang dat ze hem dan kwijtraakt. Ze waren gezellig een weekendje weg en toen is Myrthe 's nachts gevlucht.
Of het niet geloven.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan zou je als vriend toch boos worden op je vader en niet op je vriendin?
Maar goed, wie ben ik?
Omgeluld worden door zijn vader.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
Nu wel benieuwd wat die knul gaat doen...
Denk niet dat mijn Baardaap blij zou zijn als ik zoiets zou flikken, dan kan ik lang en breed lullen, maar dat gaat niet helpen....quote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Omgeluld worden door zijn vader.
Myrthe is kapotje lekkerquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind Myrthe echt schattig trouwens.
Niks mis met Myrthe, behalve haar naam, die vind ik niks.quote:
Zorgen dat ze jouw naam roeptquote:Op woensdag 2 augustus 2017 17:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Niks mis met Myrthe, behalve haar naam, die vind ik niks.
Eefje is lekkerder.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat heeft Daphne een vervelend hoofd.
Het zag er ook bijzonder stijlvol uit.quote:
"Duizende euro's per dag te verdienen"quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
Daar zit ze dan, in haar ochtendjas.
Deze meid heeft een geheime affaire met haar getrouwde baas.quote:
Ik stapte op het end van de vorige aflevering in.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 18:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Deze meid heeft een geheime affaire met haar getrouwde baas.
Ja echt.quote:
En steeds thuiskomen in een koud huis.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
En ze heeft zo haar best gedaan.
quote:Op woensdag 2 augustus 2017 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
En die moeder lijkt op Tante Sidonia.
Nu haal je dingen door elkaar.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:28 schreef DevilsWhore het volgende:
'ze heeft gelogen tegen mij'
Kind, je was zwanger van een gozer van 25 terwijl je 14 was.
Ja maar agd is nog beter als je alle afleveringen aan elkaar gaat koppelen.quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:31 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nu haal je dingen door elkaar.![]()
Adele, leuk nummer wel...niet echt mijn ding maar het is wel geinig.
I know...quote:Op woensdag 2 augustus 2017 20:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar agd is nog beter als je alle afleveringen aan elkaar gaat koppelen.
Ik schuif net aan.quote:
Man is mensenschuw, maar vrouw/vriendin wil een feestje vieren en dat hij aanwezig is maar hij heeft daar geen zin in.quote:
Kutsituatie wel.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Man is mensenschuw, maar vrouw/vriendin wil een feestje vieren en dat hij aanwezig is maar hij heeft daar geen zin in.
Ik werd ook altijd aan de haren meegesleept naar 'feestjes'....quote:
Echt! k had 'm de straat op geduwd en die stomme slippers erachter aan gegooid.quote:
Hij doet ook wel erg moeilijk, zoals gezegd, ik 'moest' ook wel eens mee naar 'feestjes' waar ik helemaal geen zin in had, tja, dat kwam andersom ook voor, dus ja..quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:49 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Echt! k had 'm de straat op geduwd en die stomme slippers erachter aan gegooid.
Geen zin hebben en een sociale angststoornis hebben zijn twee heel verschillende dingen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij doet ook wel erg moeilijk, zoals gezegd, ik 'moest' ook wel eens mee naar 'feestjes' waar ik helemaal geen zin in had, tja, dat kwam andersom ook voor, dus ja..
En dit in het algemeen ja. Allebei wat water bij de wijn doen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hij doet ook wel erg moeilijk, zoals gezegd, ik 'moest' ook wel eens mee naar 'feestjes' waar ik helemaal geen zin in had, tja, dat kwam andersom ook voor, dus ja..
I know, ik blowde me ook altijd eerst suf voor ik ging.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:52 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen zin hebben en een sociale angststoornis hebben zijn twee heel verschillende dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Ik vind 'm best leuk ook. Iets.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Yeps, die neemt de honneurs waar.
Mooi!quote:Op donderdag 3 augustus 2017 17:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
Mijn klusactiviteiten die ik intussen doe gaan voortvarend, ben zeer content maar nog niet klaar.
Het is weer mooier geworden dan de verwachting.
Het was coke.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:00 schreef DKUp het volgende:
Werkt bij de Praxis en neemt soms een pilletje
Ach ja, iemand de schuld geven is het makkelijkst, eigen verantwoordelijkheid? Neuh.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:20 schreef DKUp het volgende:
Wel een leuke vader, papa zorgde voor zijn dochters dood.
Wel een leuke moeder, mama gaf de schuld aan het vriendje van haar dochter.
Golden shot.quote:
Yessssquote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:31 schreef DevilsWhore het volgende:
Zelfmoordpoging en na een nacht naar huis?
Ik snap wel dat het best kut is om je dochter te verliezen en daarna je vent. Maar echt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:48 schreef -Miauw- het volgende:
Wat een dom wijf zeg! Boos worden omdat je vent is opgepakt terwijl hij ook echt fout zit
Je dochter verliezen is kutter dan deze vent.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 18:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het best kut is om je dochter te verliezen en daarna je vent. Maar echt.
Verkeerde Friese stad.quote:
Echt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:13 schreef DevilsWhore het volgende:
Wat een saaie afleveringen steeds.
Ik heb laatst een vriendin van mijn moeder uitgestrooid, samen met mijn moeder, mijn broertje, haar kleindochter, haar man en zoon.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:40 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik vind wel dat ze het netjes doen samen.
Hij steelt en heelt bouwmaterialen naast zijn normale baan.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:49 schreef -Miauw- het volgende:
Wie zijn deze paupermensen en wat is het geheim?
Dat uitstrooien was nog niet geweest, maar dat ze samen voor hem zorgden en de crematie regelden.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:42 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb laatst een vriendin van mijn moeder uitgestrooid, samen met mijn moeder, mijn broertje, haar kleindochter, haar man en zoon.
We hadden er indd een jonko bij, was gezellig, die vriendin was al in de 90, het was goed.
Nou, hoe zou dit aflopenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 19:50 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hij steelt en heelt bouwmaterialen naast zijn normale baan.
Da's wel heel erg definitief.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:01 schreef -Miauw- het volgende:
"Daar kan ik niet mee leven." *neemt overdosis*
Niet als zijn maag wordt leeggepompt. Dan kan hij dezelfde avond weer naar huis.quote:
Dat is een mooi agd einde,eind goed, al goed.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Niet als zijn maag wordt leeggepompt. Dan kan hij dezelfde avond weer naar huis.
Dat heb ik even gemist. Taco heeft een oorbel hè?quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Taco kon me de boom in met zijn huwelijksproblemen.
Ja echt.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
Taco kon me de boom in met zijn huwelijksproblemen.
Is me niet opgevallen.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:13 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat heb ik even gemist. Taco heeft een oorbel hè?
Hier in deze contreien dop je je eigen boontjes als je shit bouwt, je laat er geen anderen voor opdraaien.quote:
Volgens mij is dat persoonsgebonden en niet streekgebondenquote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hier in deze contreien dop je je eigen boontjes als je shit bouwt, je laat er geen anderen voor opdraaien.
Juist, karakter.quote:Op donderdag 3 augustus 2017 20:20 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Volgens mij is dat persoonsgebonden en niet streekgebonden
Ik ben weggelopen.quote:
Ik heb de helft gemist.quote:
Man wordt mishandeld door zijn vrouw en niemand gelooft hem.quote:
Dat wist ik al.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:47 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Man wordt mishandeld door zijn vrouw en niemand gelooft hem.
Ik had het wel geweten hoor.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat wist ik al.
Hij zou maar één keer terugslaan, dan zijn de poppen aan het dansen.
Deze ep is wel weer redelijk geacteerd. Wil die Nienke echt voor dr bek rammenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:50 schreef DevilsWhore het volgende:
Serieus, je kind gebruiken om je zin door te drijven.
Die moederquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 17:52 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Deze ep is wel weer redelijk geacteerd. Wil die Nienke echt voor dr bek rammen
Lekker aan hem trekken.quote:
Ja.quote:
Gelijk boos. Ze zal nog een keer naar haar zus gaan.quote:
Oh dit is beterquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:12 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Gelijk boos. Ze zal nog een keer naar haar zus gaan.
Eindelijk weer een leuke aflevering.quote:
Paps heeft een heel raar vies ondergebitje.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:28 schreef DevilsWhore het volgende:
Die vader is echt chill man, bijna een tableflip.
Net alsof ze het wel prima vindt.quote:
Ze is zwanger tot zover ben ik bij...quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Wil je samenvatting of snap je hem?
Van haar loverboy.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 18:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze is zwanger tot zover ben ik bij...
Yvon heeft geen honger meer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
En nu is het tijd voor een dure lunch.
Dat zou bij mij verkeerd schieten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Drank kopen om om geld te bedelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |