abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_172941265
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:54 schreef Firewarrior het volgende:
Maar wat interesseert het dat zijn penis stinkt als je alleen vaginale en manuele seks zou hebben? Zou dat niet beter zijn overigens?

[..]

Pijpen is ongezond, vooral als vrouwen het sperma doorslikken.

[..]

Ja, als d'r parfum op zit kan het alsnog stinken.
Omdat die afscheiding voor 'problemen' kunnen zorgen wat betreft vaginale balans van bacteriën etc.

Het is gewoon vies.
pi_172944846
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 00:54 schreef Firewarrior het volgende:
Pijpen is ongezond, vooral als vrouwen het sperma doorslikken.
Want? _O-
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_172947187
Denk dat Roos vaker de witte plak eraf moet likken.

Of hij heeft een SOA opgelopen bij de buurvrouw. :')
pi_172947235
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 15:53 schreef Halcon het volgende:
Denk dat Roos vaker de witte plak eraf moet likken.

Of hij heeft een SOA opgelopen bij de buurvrouw. :')
Dit. Lijkt me niet normaal dat na een paar uur stinkt en er uit ziet alsof ie hem in een pot mayo heeft gehangen.

Gewoon inleveren en een schone kerel zoeken lijkt me.
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
pi_172958756
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 13:19 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Want? _O-
Je kunt er ziek van worden, denk ik. Net als van anale seks.
  zondag 6 augustus 2017 @ 22:46:13 #81
445752 broodjepindakaashagelslag
Ik blaf niet maar ik bijt
pi_172959413
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:58 schreef roos94 het volgende:
Maar ja, hoe zeg je dat? :|

Mijn vriend zweet best veel/snel, dus als ie in de ochtend heeft gedoucht en we willen in de middag wat doen, ruikt het enorm.. ik wil m ook niet kwetsen natuurlijk, en ik kan hem ook niet verplichten 3maal daags te douchen..hoe zouden jullie dit aanpakken? Hij heeft heel snel van dat witte plak op zijn penis..(nee, geen sperma :P)
Als jullie onder de douche staan, trekt je vriendje dan zijn voorhuid naar achter om ook onder de voorhuid te wassen?
Its hard to win an argument against a smart person, but it's damn near impossible to win an argument against a stupid person
pi_172960410
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 22:25 schreef Firewarrior het volgende:

[..]

Je kunt er ziek van worden, denk ik. Net als van anale seks.
Eh, right. Gewoon een kwestie van hygiene. De boel daaronder netjes verzorgen, lijkt me niet meer dan normaal. En even schoonmaken vlak voor je 'm in een mond stopt lijkt me ook de gewoonste zaak van de wereld.

Sperma - mits schoon van ziektes - is gewoon te slikken. Het bevat vooral water en daarnaast allerlei mineralen en voedingsstoffen en je zou het zelfs gezond kunnen noemen. Je kunt er niet ziek van worden, zolang de man verder geen SOA's heeft.

Sterker nog, voor vrouwen die zwanger willen worden of dat zijn is het inslikken van het sperma van de partner zelfs aan te raden, omdat het vrouwelijke lichaam daarmee beter went aan de eiwitten van de man en daarmee het risico op zwangerschapsvergiftiging verkleint. Zwangerschapsvergiftiging is een afstotingsverschijnsel, waarbij de vrucht wordt afgestoten vanwege de aanwezige onbekende eiwitstructuren die van de man afkomstig zijn.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
pi_172960699
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:15 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Eh, right. Gewoon een kwestie van hygiene. De boel daaronder netjes verzorgen, lijkt me niet meer dan normaal. En even schoonmaken vlak voor je 'm in een mond stopt lijkt me ook de gewoonste zaak van de wereld.

Sperma - mits schoon van ziektes - is gewoon te slikken. Het bevat vooral water en daarnaast allerlei mineralen en voedingsstoffen en je zou het zelfs gezond kunnen noemen. Je kunt er niet ziek van worden, zolang de man verder geen SOA's heeft.

Sterker nog, voor vrouwen die zwanger willen worden of dat zijn is het inslikken van het sperma van de partner zelfs aan te raden, omdat het vrouwelijke lichaam daarmee beter went aan de eiwitten van de man en daarmee het risico op zwangerschapsvergiftiging verkleint. Zwangerschapsvergiftiging is een afstotingsverschijnsel, waarbij de vrucht wordt afgestoten vanwege de aanwezige onbekende eiwitstructuren die van de man afkomstig zijn.
Zou best kunnen dat je gelijk hebt.
  maandag 7 augustus 2017 @ 01:56:08 #84
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_172962657
quote:
0s.gif Op zondag 6 augustus 2017 23:15 schreef Maurice76 het volgende:

[..]

Eh, right. Gewoon een kwestie van hygiene. De boel daaronder netjes verzorgen, lijkt me niet meer dan normaal. En even schoonmaken vlak voor je 'm in een mond stopt lijkt me ook de gewoonste zaak van de wereld.

Sperma - mits schoon van ziektes - is gewoon te slikken. Het bevat vooral water en daarnaast allerlei mineralen en voedingsstoffen en je zou het zelfs gezond kunnen noemen. Je kunt er niet ziek van worden, zolang de man verder geen SOA's heeft.

Sterker nog, voor vrouwen die zwanger willen worden of dat zijn is het inslikken van het sperma van de partner zelfs aan te raden, omdat het vrouwelijke lichaam daarmee beter went aan de eiwitten van de man en daarmee het risico op zwangerschapsvergiftiging verkleint. Zwangerschapsvergiftiging is een afstotingsverschijnsel, waarbij de vrucht wordt afgestoten vanwege de aanwezige onbekende eiwitstructuren die van de man afkomstig zijn.
Dit wist ik nog niet eens..
Had ik dat maar tegen me ex verteld dan waren we nu nog samen..

Waarom heb je deze post niet eerder geplaatst :(
pi_172962676
quote:
1s.gif Op maandag 31 juli 2017 16:06 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
:r gelukkig nog nooit meegemaakt. Mijn vriend ruikt daar beneden altijd gewoon zoals de rest van zijn huid ook ruikt.
Witte plak? :'( nooit van mijn leven op een penis gezien. Heeft ie geen schimmel ofzo?
Dat is smegma en de vorming daarvan is doodnormaal.

Echter virmt het zich bij de meeste manmen dusdanig langzaam dat het er niet zal zitten als men regelmatig douchet. De vriend van TS maakt echter een stuk sneller smegma aan dan de meeste mannen, waardoor het bij hem wel op gaat vallen.
  maandag 7 augustus 2017 @ 02:06:47 #86
463796 bijstandboy
jij al uitkering heb?
pi_172962699
Ik zou uit voorzorg overstappen op een vibo of staafmixer :')
pi_172962749
Dit lijkt me niet helemaal normaal.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 7 augustus 2017 @ 02:16:49 #88
469793 Puk1234
Know your worth!
pi_172962765
2 weken met water wassen dan is het over..
pi_172964239
Je hoeft m toch niet te pijpen...

Gewoon in die "strakke kut" van je
pi_172964297
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:26 schreef hoechst het volgende:
Je hoeft m toch niet te pijpen...

Gewoon in die "strakke kut" van je
Als ze wat vaker langs de randjes gaat, is die smeerkees ook een keer verlost van zijn mayo-pik.
pi_172964727
quote:
2s.gif Op maandag 7 augustus 2017 02:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Dat is smegma en de vorming daarvan is doodnormaal.

Echter virmt het zich bij de meeste manmen dusdanig langzaam dat het er niet zal zitten als men regelmatig douchet. De vriend van TS maakt echter een stuk sneller smegma aan dan de meeste mannen, waardoor het bij hem wel op gaat vallen.
Het kan toch bijna niet dat je een paar uur na het douchen weer een hele rand hebt? Lijkt mij dat je het dan uberhaupt niet (goed) weghaalt :r
pi_172966469
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 09:57 schreef lemmethinkaboutit het volgende:

[..]

Het kan toch bijna niet dat je een paar uur na het douchen weer een hele rand hebt? Lijkt mij dat je het dan uberhaupt niet (goed) weghaalt :r
Wat ik al eerder schreef, het kan wel. Toen bij mij suikerziekte begon door te komen (voordat het daadwerkelijk door een arts was vastgesteld) had ik er ook last van en ik kon me echt totaal niet voorstellen waar het vandaan kwam; ik had er nooit eerder last van gehad. Zelfs na goed schoonmaken was het een kwestie van uren voordat er weer allemaal van die witte rommel zat.

De oorzaak was een verstoorde suikerbalans: de overtollige suikers werden uitgeplast, net als allerlei afvalstoffen die het lichaam produceert bij een veel te hoge bloedsuiker, waarmee de bacterieen daar beneden ook een ideale voedingsbodem hadden. Nadat de suikerziekte was vastgesteld en mijn suikers terug naar normale waardes werden gebracht, was het probleem ook weer snel verdwenen. Overigens stonk mijn urine toen ook, de bekende aceton / appeltjes geur.

Nu is dit mogelijk niet de enige verklaring, maar het kan wel. Als er reden is om te denken aan suikerziekte, is het handig om de huisarts te vragen hierop te controleren.
True strength is not a measure of the body,
It's a measure of the soul.
  maandag 7 augustus 2017 @ 14:32:33 #93
466056 oganesson
ik had mijn momenten
pi_172970814
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 20:29 schreef ondeugend het volgende:
Zeg hem niet met zeep te wassen en bovenstaande zou ook nog kunnen
Uberhaupt daar alleen met water wassen...
Waarom zou je daar zeep gebruiken
pi_172970861
quote:
0s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:32 schreef oganesson het volgende:

[..]


Waarom zou je daar zeep gebruiken
Dan wordt het helemaal een confettikanon.
pi_173002377
quote:
1s.gif Op maandag 7 augustus 2017 14:34 schreef Halcon het volgende:


Dan wordt het helemaal een confettikanon.
Confettikanon 😂😂😂😂🙏
pi_173291449
Laat hem zijn ballen scheren. Zeg dat het niet fijn is bij het pijpen ofzo. Zonder balhaar zweet je ook minder. En koop voor hem losse boxershorts ofzo zeg dat je losse onderbroeken sexier vindt ofzo misschien trekt hij dan die losse onderbroeken wel aan. Als hij een strakke boxer draagtgaat zn lul tegen zijn ballen aan zitten en meer zweten,met losse boxershorts heb je dat niet
pi_173291488
Last option is gewoon de waarheid zeggen en dat zijn ballen flink stinken en dat hij zich moet scheren of wassen. Of dat hij deodorant moet gebruiken daaronder. Deo brandt😶
pi_173291506
En wat helpt deo tegen die schimmel op zijn pielemans?
pi_173298977
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 23:00 schreef Mrtscc66 het volgende:
Last option is gewoon de waarheid zeggen en dat zijn ballen flink stinken en dat hij zich moet scheren of wassen. Of dat hij deodorant moet gebruiken daaronder. Deo brandt😶
Last option? Waarom zou dat niet gewoon de eerste optie zijn? Lijkt me toch heel normaal dat je in een relatie tegen elkaar zegt wat je fijn vindt en wat niet? Of moet een vreemde gaan zeggen dat iemand niet prettig ruikt. Juist een partner moet dat toch kunnen zeggen?
Natuurlijk is het niet leuk om zoiets te horen, maar het is al helemaal niet leuk om met zo'n geur rond te blijven lopen. Er kan vast iets aan gedaan worden, maar dan moet iemand er wel eerst bewust van gemaakt worden in plaats van dat er allemaal omwegen bedacht worden.

Kortom gewoon vertellen op een rustige vriendelijke manier. "Hee je stinkt" is waarschijnlijk net iets te recht voor zijn raap ;)
Music was my first love, and it will be my last.
pi_173299210
quote:
0s.gif Op zondag 20 augustus 2017 22:58 schreef Mrtscc66 het volgende:
Laat hem zijn ballen scheren. Zeg dat het niet fijn is bij het pijpen ofzo. Zonder balhaar zweet je ook minder. En koop voor hem losse boxershorts ofzo zeg dat je losse onderbroeken sexier vindt ofzo misschien trekt hij dan die losse onderbroeken wel aan. Als hij een strakke boxer draagtgaat zn lul tegen zijn ballen aan zitten en meer zweten,met losse boxershorts heb je dat niet
Als jij binnen een paar uur een witte aanslag op je eikel produceert helpt je ballen scheren echt niet meer.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')