Oh dat is leuk Div! Hoop dat je haar nogeens tegenkomt en dan vraag je gewoon of ze wat met je wil gaan drinken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:13 schreef Divje het volgende:
[..]![]()
Was op de Haagse Markt. Al die leuke kraampjesen spotgoedkoop eten
vreet me ziek in advocado's, tomaatjes en ander mini-gespuis. En een heerlijk sfeertje met al dat volk daaro.
Maar kwam ook iemand tegen die ik op instagram volg, en die is toch wel héél mooi in 't echt. En een booty! Ohhhh
duss.. ja.. klein beetje wel een persoon dus.. at m
Hahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 19:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh dat is leuk Div! Hoop dat je haar nogeens tegenkomt en dan vraag je gewoon of ze wat met je wil gaan drinken.
Linkje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:16 schreef Divje het volgende:
[..]
Hahazij heeft een vriend. En ik zei nu al vet awkward hoi , als een pubertje. En ben ook maar 1 van haar 89k volgers. Wel even gepraat, was wel leuk
quote:
En daar heb jij even mee gepraatquote:
Jaaaa. Vaarwelquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
En daar heb jij even mee gepraat. Ik zou als gelukkig man sterven.
Niet nu!quote:
thread is worthless without picssquote:
Ik ga nog niet weg. Eerst moet Feyenoord nog even de CL/EL winnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 20:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet nu!
Als je tegen de honderd loopt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 21:13 schreef Lavenderr het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jett Rebel - Tonight - Lowlands 2014
Lief, maar niet waar hoorquote:
Lolquote:Op zondag 6 augustus 2017 16:14 schreef THEFXR het volgende:
we gaan er weer allemaal aan
http://www.express.co.uk/(...)LOW-1400-earthquakes
Misogynistquote:Op zondag 6 augustus 2017 20:10 schreef theguyver het volgende:
dames toppers!!!
mooi feestje vieren hier in pluskut!!![]()
![]()
que?quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2017 20:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
que?
http://www.dumpert.nl/med(...)opees_kampioen_.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop