De zang is geen toegevoegde waarde in dit geval.
Maar hoor graag meer meningen !
Het is dat ik niet kan zingen
Overigens is het me wel duidelijk dat het hele artiesten bestaan zeker geen rozengeur en maneschijn is.
quote:Leuk!
Op zondag 15 december 2002 23:40 schreef defender het volgende:
Zal binnenkort eens een stukje opnemen van zijn gitaarspel.
Misschien kun je eens vragen of hij een stukje wil schrijven ofzo over het artiestenbestaan?
Misschien een leuke aanvulling hier.
quote:Helemaal mee eens. Dinosaur Jr. heeft zo ook een aantal nummers verpest.
Op zondag 15 december 2002 23:31 schreef Seborik het volgende:
Ik vind dat zogenaamde ritmisch/rap-gedoe er ook niet echt bij passen, een beetje net zoals Anthrax ook doet in sommige nummers en die vind ik nu ook net (nog) minder dan de rest, het ontsiert de muziek een beetje, misschien dat het ook al anders klinkt met een andere zanger...
quote:Zal ik doen ! Ging jij ook naar Manowar ?
Op zondag 15 december 2002 23:41 schreef Seborik het volgende:[..]
Leuk!
Misschien kun je eens vragen of hij een stukje wil schrijven ofzo over het artiestenbestaan?
Misschien een leuke aanvulling hier.
quote:Nee, geen Manowar voor mij, veel te ver weg.
Op maandag 16 december 2002 00:06 schreef defender het volgende:[..]
Zal ik doen ! Ging jij ook naar Manowar ?
quote:Jammer, hij gaat namelijk bijna zeker mee
Op maandag 16 december 2002 00:06 schreef Seborik het volgende:[..]
Nee, geen Manowar voor mij, veel te ver weg.
quote:Zoals ?
Op maandag 16 december 2002 00:01 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Dinosaur Jr. heeft zo ook een aantal nummers verpest.
quote:Cool, veel plezier alvast, maar dat zal wel lukken met je favorieten!
Op maandag 16 december 2002 00:10 schreef defender het volgende:[..]
Jammer, hij gaat namelijk bijna zeker mee
quote:dinosaur jr - Missing Link.
Op maandag 16 december 2002 00:10 schreef defender het volgende:Zoals ?
quote:Zeker weten ! Ben al druk aan het aftellen !
Op maandag 16 december 2002 00:11 schreef Seborik het volgende:[..]
Cool, veel plezier alvast, maar dat zal wel lukken met je favorieten!
![]()
Maarre.........wie heeft er nog naar de band uit de titel geluisterd ? En ?
Over dat artiestenbestaan ben ik benieuwd wat hij te melden heeft. Ik heb redelijk wat ervaring met bands e.d. en denk dat het voor kleinere bands een stuk zwaarder is dan voor grotere. Ik hoop dat hij zich wel realiseert dat hij in een bevoorrechte positie verkeert. Het is absoluut hard werken, maar je krijgt er ook heel wat voor terug. Het bandleven voor zowel grote als kleine bands is geweldig! Tenzij je je natuurlijk door de platenmaatschappij e.d. laat gebruiken, maar dat heb je zelf in de hand. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen...
quote:De oude naam moesten ze opgeven, REO speedwagon had een rechtszaak aangespannen.
Op vrijdag 27 december 2002 19:03 schreef TrashNSk8 het volgende:
ik vind de originele naam (REO Speedealer) leuker dan de muziek.Over dat artiestenbestaan ben ik benieuwd wat hij te melden heeft. Ik heb redelijk wat ervaring met bands e.d. en denk dat het voor kleinere bands een stuk zwaarder is dan voor grotere. Ik hoop dat hij zich wel realiseert dat hij in een bevoorrechte positie verkeert. Het is absoluut hard werken, maar je krijgt er ook heel wat voor terug. Het bandleven voor zowel grote als kleine bands is geweldig! Tenzij je je natuurlijk door de platenmaatschappij e.d. laat gebruiken, maar dat heb je zelf in de hand. Maar laten we niet op de zaken vooruit lopen...
Hij gaat nu hier in Nederland een band starten, ben benieuwd !
quote:van wie heb je die informatie ook alweer??
Op zondag 29 december 2002 05:12 schreef defender het volgende:[..]
De oude naam moesten ze opgeven, REO speedwagon had een rechtszaak aangespannen.
Tuurlijk is er ook een boel leuk aan het leven, maar zeker ook een hoop gezeik onderling.
Ik zal er eens met hem over praten en hier wat postenHij gaat nu hier in Nederland een band starten, ben benieuwd !
en een hoop gezeik valt wel mee als je het met vrienden doet met dezelfde instelling etc. Een bij elkaar geraapt zooitje werkt niet, maar dat is (voor mij) ook niet de goede manier om met muziek om te gaan... Ben echt benieuwd wat hij als minpunten ziet en of ze opwegen tegen de pluspunten. ZO niet, ben je verkeerd bezig, lijkt me...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |