abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_483753
Ik hoop dat koen en nancy blijven. koen is toch een beetje de "cliffhanger" van de bus. en nancy mag ik eigenlijk wel. Maar die bart... wat een droogkloot, wat een boerenpummel. deze jongen is nu al weken gehyped en overgerated. wat heeft deze gozer nu eigenlijk te bieden..?? niks. ik ben niet kapot van zijn zogenaamde bijdehante opmerkingen en zijn humor. allemaal alleen maar hoogst irritant.De aardappel lucht hangt er om heen. Exit graag Bart. hopelijk zo snel mogelijk.
pi_483827
Nee, ben het niet met je eens, voor mij mag Nancy er uit, die heeft echt geen toegevoegde waarde behalve rondzwabberen met haar uiers.
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 november 2000 @ 09:11:30 #3
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_483885
Bart
pi_484076
Voor het programma zou het een godszegen zijn als Bart zou worden weggestemd. Toch vrees ik dat Koen er dit keer aan moet geloven.
Wordt de doodsteek voor de kijkcijfers, de rest van het spul gaan dan ''gezellig'' zitten doen op de bank.
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 november 2000 @ 10:48:48 #5
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_484078
Koen wordt op jouw site weggestemt, op femme's forum nancy. Ik hoop op Bart. Ik ga direct bellen, heb je een telefoonnummer voor me?
  dinsdag 21 november 2000 @ 10:55:16 #6
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_484091
Het is gewoon heel grappig om te zien hoe zo'n Bart van zijn sokkel stort. In het begin, toen iedereen zich kapot schrok van Koen, en Richard de Randdebiel met zijn zinloze heupbewegingen en gehinnik de boel terroriseerde leek Bart de ideale schoonzoon.
Langzaamaan, echter, begint bijzonder duidelijk te worden hoe zouteloos en saai dit drijflijk eigenlijk is. Dus eerst populairste-af, en inmiddels op de bank.

WEG met de saaie ruggengraatloze loser!!!

V

Ja inderdaad, V. ja.
  Redactie Frontpage dinsdag 21 november 2000 @ 11:03:43 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_484111
En maar huilen dat het lullig is dat hij met 1 stem op de bank moet. Lul!
  dinsdag 21 november 2000 @ 12:25:14 #8
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_484258
SBS kennende, zal het Nancy worden.
Daarmee komt de man/vrouw-verhouding weer op 3-3 en dat willen ze graag: 'love-koppels'.

Uiteraard hoop ik ook dat het Bart is die weggaat, maar ja...

pi_484836
Van mij mogen Koen en Nancy blijven en Bart eruit. Ik vind hem zo zzzzaai.... hij waait met alle winden mee en hij heeft geen humor, vind ik, en dat is toch wel een heel erge zonde. Net als zijn zoe-vrindinnetje. Waar is de charme en de humor? Kom op nou!
Over Nancy zijn ook wel mindere dingen te bedenken, maar er zit tenminste pit in en volgens mij is ze wel eerlijk. Koen is denk ik niet helemaal in orde, maar hij is er wel weer eerlijk in dat hij een spel speelt en hij is tenminste niet saai.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_484921
Ik gok op Bart...

Koen en Nancy zullen er door sbs6 echt niet uitgegooid worden...kijkt er helemaal geen hond meer naar De Bus..

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')