De Staaf heeft toch 6 punten? Goal, strafschop, basisplaats en gele kaart.quote:Op zondag 13 augustus 2017 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Pasveer 5
Dabo 5
De Ligt -2
Ehizibue 4
Gustafson 8
Saymak 9
Immers 0
Niemeyer 3
Parzyszek 5
Van Crooy 10
Sol -
45 punten en Sol nog in actie, aardig eerste weekend. Maar had zoveel mooier kunnen zijn zonder die goal van Ambrose
36, erg karig.quote:Jørgensen 8
Ambrose 5
Respen -
Koolwijk 5
Bruins 5
Garcia 2
Gustafson 6
Van der Heijden 5
Sanchez -
Klomp -
Hahn (is bezig en blessa)
oh die lul pakte ook geel? Matig zeg.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De Staaf heeft toch 6 punten? Goal, strafschop, basisplaats en gele kaart.
Ah, nice.quote:
Ja die tellen alleen niet als een keeper of verdediger de hele wedstrijd niet meedoet.quote:Op zondag 13 augustus 2017 19:01 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb Hahn op goal, maar die werd na 9 minuten eraf gehaald, tellen die 3 tegengoals dan?
Die Sandler, echt. Wat. Een. Mongool. Ik had die gast meteen gewisseld. Op basis van wat ik zag gaan die Zwolleverdedigers er rap uit. Al scoorde van Polen gelukkig wel.quote:Op zondag 13 augustus 2017 13:07 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Blij dat ik Sandler en Ehizibue niet heb iigMaarja dat laatste meer idd.
Boer 4. Winst, basis minus 2 tegendoelpunten.quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:48 schreef Joosie200 het volgende:
Ryan Thomas: 7
Mokthar: 5
Piotr: 5
Saymak: 8
Namli: 7
Marinus: 5
Marcellus: 8
Van Polen: 8
Viergever: 5
Te Wierik: 5
Boer: 5
Totaal: 68
Geen slecht begin voor de eerste keer meedoen aan de voetbalmanager
Ehizibue is toch:quote:Op zondag 13 augustus 2017 17:36 schreef chroestjov het volgende:
B. Jones 0
R. Haps 3
K. Ehizibue 4
D. Sánchez 0
M. Saymak 9
R. Sanusi 2
S. Spierings 2
S. Gustafson 6
P. Parzyszek 5
T. Ambrose 5
T. Tissoudali 10
46, kan slechter, alleen een beetje jammer van de duurdere aankopen.
Van Polen veroorzaakte de pingel ivm die overtreding.quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:34 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ehizibue is toch:
- basis
- winst
- penalty veroorzaken
- 2 tegendoelpunten?
Geluk dattie geen geel kreeg.
quote:Op zondag 13 augustus 2017 22:34 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Ehizibue is toch:
- basis
- winst
- penalty veroorzaken
- 2 tegendoelpunten?
Geluk dattie geen geel kreeg.
Ik heb i.i.g. niet meegekregen dat hij een penalty zou hebben veroorzaakt, maar dan hoop ik maar op het tweede, want Van Polen heb ik niet.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Polen veroorzaakte de pingel ivm die overtreding.
Ging niet om het vermeende hands van ehizibue, meen ik
Blijf je hier ook zo lang meedoen met de top?quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:20 schreef Montagui het volgende:
Hoe lang duurt dat updaten van scores en klassementen en zo?
(ja, ben nieuw).
Wat een crap zou dat zijn.quote:Op maandag 14 augustus 2017 00:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Polen veroorzaakte de pingel ivm die overtreding.
Ging niet om het vermeende hands van ehizibue, meen ik
Voor veroorzaken van penalties is geen bron, maar de FOX commentator was er vrij stellig inquote:Op maandag 14 augustus 2017 07:15 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Wat een crap zou dat zijn.
Welke bron wordt ook als weer hier voor aangehouden?
Die van de NOS legde het bij Ezibuhe.quote:Op maandag 14 augustus 2017 08:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor veroorzaken van penalties is geen bron, maar de FOX commentator was er vrij stellig in
Fcupdate en livescore zeggen allebei dat Rosheuvel onderuitgelopen wordt (als oorzaak/aanleiding van de strafschop).quote:Op maandag 14 augustus 2017 16:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Die van de NOS legde het bij Ezibuhe.
Dus, wat gaan jullie doen? 😬
Daar gaan mijn ambities. Chabot met rood er komend weekend niet bij, Kali ook niet in de basis en ik heb er nog 1 die niet in de basis staat bij zn club. manmanmanquote:
Begint al goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:06 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Daar gaan mijn ambities. Chabot met rood er komend weekend niet bij, Kali ook niet in de basis en ik heb er nog 1 die niet in de basis staat bij zn club. manmanman
Check. Dank.quote:Op maandag 14 augustus 2017 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
Aanleiding voor de pingel is de sliding van Van Polen. Die hanteren wij.
Drie duels zijn nu ingevoerd, de rest volgt morgen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
Invoer is gedaan. Rondje transfers volgt morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |