Sinds in ieder geval 2012 is het 17.59 (vrijdag) of 18.59u (zaterdag).quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:44 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Eerst was het ook altijd tot 5 uur geloof ik. Kunnen ze beter weer naar terug gaan.
Iedereen heeft dezelfde situatie om mee om te gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:29 schreef Yvie_lu het volgende:
Is het trouwens geen optie om voortaan de manager per ronde al twee uur voor de eerste wedstrijd de sluiten i.v.m. de bekendmaking van de opstelling?
Zoals nu is deze al bekend voor de eerste wedstrijd wat selectief voordeel kan opleveren.
Nee hoor. Er zijn teams die nooit op vrijdagavond spelen dus dan heb je nooit het voordeel van het de eerste wedstrijd waarvan de opstelling al bekend is.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen heeft dezelfde situatie om mee om te gaan.
1-0 verliezen van Roda genot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 16:54 schreef BrokenArrow het volgende:
[..]
Je team is nogal afhankelijk van PEC Zwolle
Als niemand het heeft, heeft het wellicht een redenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een vrij afwijkend team. Heb sowieso niemand met een 5-3-2 opstelling gezien.
Verder heb ik ook nog niemand met Kali of Janssen gezien.
5-3-2? Mwah, ikke.... maar ik doe nu voor de 1e keer mee, nou niet een al te beste kwalificatie.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb een vrij afwijkend team. Heb sowieso niemand met een 5-3-2 opstelling gezien.
Verder heb ik ook nog niemand met Kali of Janssen gezien.
Ga ervan uit nog van niet. Och, ben al blij als er 8 of 9 spelen.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 11:22 schreef SnuggLe het volgende:
Btw als Koppers fit is ben ik bang dat van polen wellicht zijn basisplaats kwijt is.
Oh ja.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 12:20 schreef Montagui het volgende:
[..]
http://www.fcupdate.nl/vo(...)spurs-bod-afgewezen/
Potverdikkemequote:
Bij mij duurde het nog 25 minuten voor de pech toesloeg.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:45 schreef Montagui het volgende:
Wilde per sé Sanchez in mijn eerste basis. De rest is daarop aangepast waarbij ik als eerste een keeper wilde van de subtop. En dan gaat het daarna redelijk knap worden met het budget.
Erg blij dat ik Sanchez daar ook onder heb laten vallen. Transfer niet gedacht, maar lijkt er toch aan te zitten komen.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 15:22 schreef RudyL het volgende:
In mijn team nu vooral gekozen voor spelers waarbij ik geen transfer verwacht. Armenteros, larsson, mahi komen er bij mij dus niet in.
Kijk nog eens goed naar je teamquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van crooy had ik wel mogen houden
oh bohhh genotquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 22:02 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed naar je team
Tja, voor mij ook een geluk bij een ongeluk.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 23:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Trouwens nu wel blij dat ik Onana en Sanchez uit m'n team heb gehaald
Ik had 2x PEC én 3x Roda. Weet niet waarom maar nu weet ik niet waar ik op moet hopenquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sta je dan met 3 spelers van PEC
Ja volgens mij heb ik die gozer ook ergens.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik had 2x PEC én 3x Roda. Weet niet waarom maar nu weet ik niet waar ik op moet hopen
Goaltje van Gustav's zoon is in ieder geval wel prima
Met 3 heb je nog mazzelquote:Op zondag 13 augustus 2017 12:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sta je dan met 3 spelers van PEC
Ik had Ehizibue ook omdat ik hoopte dat ie toch als rechtsbuiten ging worden ingezet. En omdat je geen 4 verdedigers van boven de miljoen kunt hebben..quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Met 3 heb je nog mazzel
Middenveld/aanval is wel oké, verdediging gewoon ondermaats.
Blij dat ik Sandler en Ehizibue niet heb iig Maarja dat laatste meer idd.quote:Op zondag 13 augustus 2017 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had Ehizibue ook omdat ik hoopte dat ie toch als rechtsbuiten ging worden ingezet. En omdat je geen 4 verdedigers van boven de miljoen kunt hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |