Fcupdate en livescore zeggen allebei dat Rosheuvel onderuitgelopen wordt (als oorzaak/aanleiding van de strafschop).quote:Op maandag 14 augustus 2017 16:37 schreef SnuggLe het volgende:
[..]
Die van de NOS legde het bij Ezibuhe.
Dus, wat gaan jullie doen? 😬
Daar gaan mijn ambities. Chabot met rood er komend weekend niet bij, Kali ook niet in de basis en ik heb er nog 1 die niet in de basis staat bij zn club. manmanmanquote:
Begint al goedquote:Op dinsdag 15 augustus 2017 15:06 schreef Heulnie het volgende:
[..]
Daar gaan mijn ambities. Chabot met rood er komend weekend niet bij, Kali ook niet in de basis en ik heb er nog 1 die niet in de basis staat bij zn club. manmanman
Check. Dank.quote:Op maandag 14 augustus 2017 23:46 schreef Peterselieman het volgende:
Aanleiding voor de pingel is de sliding van Van Polen. Die hanteren wij.
Drie duels zijn nu ingevoerd, de rest volgt morgen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 15 augustus 2017 23:47 schreef Peterselieman het volgende:
Invoer is gedaan. Rondje transfers volgt morgen
quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:59 schreef BrokenArrow het volgende:
Wie zijn die losers die hun team geheim houden?
Sta nu 51e met 39 punten. Had 10 basisspelers, alleen Sanchez dus niet.quote:Op maandag 14 augustus 2017 01:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Blijf je hier ook zo lang meedoen met de top?
Ik hoop dat je snapt welke link ik legquote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Sta nu 51e met 39 punten. Had 10 basisspelers, alleen Sanchez dus niet.
M.b.t de top maak ik me geen illusies....
Zeker wel....quote:Op woensdag 16 augustus 2017 22:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik hoop dat je snapt welke link ik leg![]()
Was het maar zo'n feest.... helaas niet.quote:Op woensdag 16 augustus 2017 19:59 schreef BrokenArrow het volgende:
Wie zijn die losers die hun team geheim houden?
Of kan je grote prijzen winnen met dit spel
Zou nu gefixt moeten zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2017 19:50 schreef RubenSosa het volgende:
Op de homepage van fokvoetbalmanager (http://managers.fok.nl/voetbal/2017-2018) gaat de link onderaan (VBL / [FOK!Voetbalmanager 2016/2017] #1 Los! ) naar het topic van vorig jaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |