abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 23 november 2000 @ 12:13:59 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_488713
23-11-2000 || 07:00 uur

Desiree wordt weer sterker

Desiree is jarig. Ze is 29 geworden vandaag. Tot haar eigen vreugde viert ze het in het Big Brother-huis. "Dat is ook heel leuk voor haar. Thuis wilde ze het de laatste jaren nooit vieren, omdat ze zich dan zo alleen voelde", zegt haar vader. Nu kan ze temidden van een groep mensen wat meer aandacht geven aan deze heugelijke dag.

Van Big Brother krijgt ze een heel gaaf cadeau, maar ook haar ouders willen alvast wat voor haar kopen voor als ze het huis uitkomt. "Waarschijnlijk een mooie ring of iets anders kleins bij de juwelier vandaan", meldt haar vader. "Wij gaan vandaag gewoon naar Almere, zoals we bijna elke donderdag doen. Voor ons is het dus bijna een dag zoals we elke week hebben."

Fanmail

Desirees familie zal niet de enige zijn die naar Almere komt. Het aantal fans van deze blonde schone lijkt met het verstrijken van de weken in aantal toe te nemen. De internetredactie krijgt regelmatig mailtjes van aanbidders. "Ik vind Desiree een waanzinnig mooie meid", schrijft Peter. "Ik vind het echt geweldig dat Desiree van Formule 1 houdt, net als ik. Ik zou best eens samen met haar willen kijken, maar dat zal wel een droom blijven", laat Maurice weten.

"Desiree, je moet professioneel model worden. Je hebt er het koppie en het figuur voor. Je bent een tijger, een kanjer, een stuk! Je haren zitten ook zo mooi! Ga zo door moppie! Je laat echt de harten van vele mannen sneller kloppen." Robert

Desirees vader is ook erg trots op hoe zijn dochter het in het BB-huis doet. "Het gaat hartstikke goed. Steeds beter. Ik zie dat ze weer de sterke jonge vrouw wordt die ze ruim tien jaar geleden was. Een vrolijke, frisse meid. Ik was ook heel blij met de fotosessie. Dat moet ze gewoon doen. Desiree is lange tijd onderdrukt geweest, dat kwam met name door haar ex. Maar nu wordt ze eindelijk weer zichzelf."

I.W.


Bron : http://www.big-brother.nl

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_489405
Ja. Had geen zin om het allemaal te lezen maar hierbij staat deze topic weer op 1.
pi_489411
Kvind Deez een schatje!
Wie gelijk heeft, hoeft dat nog niet te krijgen, en wie gelijk krijgt, hoeft dat nog niet te hebben.
pi_489460
Ik was er bijna ingetrapt met die Dees...Ik zat me te bedenken dat ze best wel meeviel enzo, ze was best wel vrolijk toch, ze zeurde wat minder etc.etc. Totdat gelukkig bij mij ook het kwartje viel. Al die aandacht die ze kreeg vanwege dat bloot poseren, dáár gaat het dat arme meissie om! Robin vindt het naakt poseren leuk en stoer, iedereen vindt haar dapper....Wentelen in de oppevlakkige aandacht. De volgende dag bleek al dat ze er niet genoeg aan over had gehouden en stortte ze in...
Qua aandacht is Deesje een bodemloos vat. Robin heeft dat ook door, goed van hem dat hij zo duidelijk is dat ze niet meer bij hem moet zijn voor een arm om haar schouders. Ze vraagt om een vinger en grijpt hem heleaal!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_489766
Quote van Prediker:Nee, Itsme heeft gelijk. Een tijdje terug legde Desiree uit, ik geloof aan Annet, dat ze een ‘arm zich heen’ zo nodig heeft. Maar niet van Koos, Georgie, Ferdi, nee alleen van Robin. Hoewel ze niet verliefd meer is, en Robin al helemaal niet op haar. Maar dat komt omdat Robin ‘haar type’ is en die andere mannen allemaal niet. Dat heeft ze heel uitgebreid uitgelegd. Het stond een paar weken terug in de streamverslagen, maar ik weet niet meer wanneer precies.

Mag ik je hartelijk bedanken Prediker. ik had de rea van cartman wel gezien maar geen zin om te reageren.
Zelf wist ik natuurlijk wel degelijk dat het niet alleen door mij zo geinterpreteerd was maar ook wel zo gezegd. Maar ik snap het wel want ik ben misschien soms wat overdreven in mijn anti Dees zijn.vandaar dat Cartman dit dacht?

Maar mag ik ook nog even melden dat ik opgelucht ben.
Sinds Dezeuree haar erwten had laten zien bleek ze opeens een stuk populairder hier op Fok.
Dacht al wat is dit nu weer? al die Pro Dees verhalen, dapper, lief, leukste
Poeh, ik sta gelukkig niet in mijn eentje.
------------------

  donderdag 23 november 2000 @ 18:33:12 #31
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_489788
quote:
Op 23 november 2000 18:21 schreef itsme het volgende:
Quote van Prediker:Nee, Itsme heeft gelijk. Een tijdje terug legde Desiree uit, ik geloof aan Annet, dat ze een ‘arm zich heen’ zo nodig heeft. Maar niet van Koos, Georgie, Ferdi, nee alleen van Robin. Hoewel ze niet verliefd meer is, en Robin al helemaal niet op haar. Maar dat komt omdat Robin ‘haar type’ is en die andere mannen allemaal niet. Dat heeft ze heel uitgebreid uitgelegd. Het stond een paar weken terug in de streamverslagen, maar ik weet niet meer wanneer precies.

Mag ik je hartelijk bedanken Prediker. ik had de rea van cartman wel gezien maar geen zin om te reageren.
Zelf wist ik natuurlijk wel degelijk dat het niet alleen door mij zo geinterpreteerd was maar ook wel zo gezegd. Maar ik snap het wel want ik ben misschien soms wat overdreven in mijn anti Dees zijn.vandaar dat Cartman dit dacht?

Maar mag ik ook nog even melden dat ik opgelucht ben.
Sinds Dezeuree haar erwten had laten zien bleek ze opeens een stuk populairder hier op Fok.
Dacht al wat is dit nu weer? al die Pro Dees verhalen, dapper, lief, leukste
Poeh, ik sta gelukkig niet in mijn eentje.
------------------


Wees niet bang Itsme. Ik steun jou kruistocht tegen Dezeuree. Ik zal niet vallen voor haar natte beschuitjes en een doppert. Het is en blijft de grootste ZEUR van BB1 en BB2. Ik zie haar nog steeds graag vertrekken.
pi_489827
quote:
Op 23 november 2000 18:21 schreef itsme het volgende:

Mag ik je hartelijk bedanken Prediker. ik had de rea van cartman wel gezien maar geen zin om te reageren.
Maar mag ik ook nog even melden dat ik opgelucht ben.
Sinds Dezeuree haar erwten had laten zien bleek ze opeens een stuk populairder hier op Fok.
Dacht al wat is dit nu weer? al die Pro Dees verhalen, dapper, lief, leukste
Poeh, ik sta gelukkig niet in mijn eentje.
------------------


Had nou maar wel gereageerd Itsme, we waren er zeker wel uitgekomen
Mijn reactie was geen kritiek op jou; zoals ik het hoorde op de streams miste ze de aandacht van alle bewoners. Heb haar niets speciaal over Robin horen zeggen, that's all.

Enne..ik ben ook geen fan van Desiree.
Heb trouwens ook geen hekel aan haar; vind alleen dat ze haar verleden ook op een andere manier kan verwerken.

Friends ??

pi_489842
quote:
Op 23 november 2000 16:53 schreef fashionably_late het volgende:
Ik was er bijna ingetrapt met die Dees...Ik zat me te bedenken dat ze best wel meeviel enzo, ze was best wel vrolijk toch, ze zeurde wat minder etc.etc. Totdat gelukkig bij mij ook het kwartje viel. Al die aandacht die ze kreeg vanwege dat bloot poseren, dáár gaat het dat arme meissie om! Robin vindt het naakt poseren leuk en stoer, iedereen vindt haar dapper....Wentelen in de oppevlakkige aandacht. De volgende dag bleek al dat ze er niet genoeg aan over had gehouden en stortte ze in...
Qua aandacht is Deesje een bodemloos vat. Robin heeft dat ook door, goed van hem dat hij zo duidelijk is dat ze niet meer bij hem moet zijn voor een arm om haar schouders. Ze vraagt om een vinger en grijpt hem heleaal!
Maar ze glimlacht wel lief.
pi_490057
quote:
Op 23 november 2000 18:51 schreef Cartman1 het volgende:
Had nou maar wel gereageerd Itsme, we waren er zeker wel uitgekomen
Mijn reactie was geen kritiek op jou; zoals ik het hoorde op de streams miste ze de aandacht van alle bewoners. Heb haar niets speciaal over Robin horen zeggen, that's all.

Enne..ik ben ook geen fan van Desiree.
Heb trouwens ook geen hekel aan haar; vind alleen dat ze haar verleden ook op een andere manier kan verwerken.

Friends ??


ja natuurlijk.ik begreep jou reactie wel en ik ging (eerlijk gezegd) ook aan mezelf twijfelen. snap je?
Dan denk je oh Heeft hij dat niet gezien? ben ik al zo anti Dees dat ik overal iets negatiefs in ga zien?
Want dat kan ook.
Dus daarom liet ik het even gaan.
En Friends? natuurlijk p.s zal voortaan gelijk mijn muiltje weer opent trekken,ligt aan mijn BB moeheid.
pi_490338
quote:
Op 23 november 2000 18:55 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Maar ze glimlacht wel lief.
Maar jij ziet alles ook onder een rooie muts vandaan...dan kan je niet objectief blijven hè...dat snap ik....
Na de kerst, en dan ben je nog nét op tijd, denk je er wel anders over.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:12:08 #36
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_490581
Ik vind het heel erg om te moeten zeggen, maar gezien de antipathie die ik inmiddels ontwikkeld heb tegen Hieke en Bianca, is Dees na het vertrek van Kim toch mijn favoriete vrouw geworden in het BB-huis.
Ongelooflijk maar waar!
Dan moet zij in godsnaam maar overblijven met Koos en Robin (maar niet winnen!), want die andere vier komen me wel zo ontzettend de strot uit!
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_490593
quote:
Op 24 november 2000 00:12 schreef Jane het volgende:

Dan moet zij in godsnaam maar overblijven met Koos en Robin (maar niet winnen!), want die andere vier komen me wel zo ontzettend de strot uit!


Er blijven er toch 5 over????????
Kim wil lekker stappen met Dees...Dees had haar genomineerd!!!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_490606
quote:
Op 24 november 2000 00:12 schreef Jane het volgende:
Ik vind het heel erg om te moeten zeggen, maar gezien de antipathie die ik inmiddels ontwikkeld heb tegen Hieke en Bianca, is Dees na het vertrek van Kim toch mijn favoriete vrouw geworden in het BB-huis.
Ongelooflijk maar waar!
Dan moet zij in godsnaam maar overblijven met Koos en Robin (maar niet winnen!), want die andere vier komen me wel zo ontzettend de strot uit!
Ja erg he, maar ik heb het zelfde, Jane! Wat dapper dat je het durft te zeggen
Ik ben geen fan van Dees (integendeel), maar ik heb het zo gehad met die andere achterbakse twee dames dat het nu maar zo moet ...
  vrijdag 24 november 2000 @ 00:29:33 #39
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_490647
quote:
Op 24 november 2000 00:15 schreef fashionably_late het volgende:
Er blijven er toch 5 over????????
Je hebt natuurlijk gelijk! Foutje van mij.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_491000
quote:
Op 23 november 2000 22:21 schreef fashionably_late het volgende:
Maar jij ziet alles ook onder een rooie muts vandaan...dan kan je niet objectief blijven hè...dat snap ik....
Na de kerst, en dan ben je nog nét op tijd, denk je er wel anders over.
Ja maar....

Ze lacht zo enorm lief.

  vrijdag 24 november 2000 @ 21:28:43 #41
7393 FarahDibah
Hebben wij een romance???
pi_491978
quote:
Op 24 november 2000 00:12 schreef Jane het volgende:
Ik vind het heel erg om te moeten zeggen, maar gezien de antipathie die ik inmiddels ontwikkeld heb tegen Hieke en Bianca, is Dees na het vertrek van Kim toch mijn favoriete vrouw geworden in het BB-huis.
Ongelooflijk maar waar!
Dan moet zij in godsnaam maar overblijven met Koos en Robin (maar niet winnen!), want die andere vier komen me wel zo ontzettend de strot uit!
PRECIES!!!!! JANE,
Maar na vanavond hoort Fewdy ook in dit rijtje thuis ,alleen jammer dat de rest dit niet zo ziet .By the way wat is er eigenlijk mis met je gevoelens tonen.


"je hoeft niet harder te gaan praten,omdat je denkt dat je gelijk hebt"

Bart: ouwe lullen moeten weg!!
pi_492316
JUIST!
quote:
Op 24 november 2000 21:28 schreef FarahDibah het volgende:
PRECIES!!!!! JANE,
Maar na vanavond hoort Fewdy ook in dit rijtje thuis ,alleen jammer dat de rest dit niet zo ziet .By the way wat is er eigenlijk mis met je gevoelens tonen.


"je hoeft niet harder te gaan praten,omdat je denkt dat je gelijk hebt"


Want dan is ze nog rijk ook!

Die ideale vrouw!

Gezallich!!!!

pi_502425
Dees in de bocht:
quote:
Cartman1 - woensdag 29 nov. 00:26
Dees praat met Georgie over Ferdi. Dees vertelt dat ze net Ferdi in de badkamer heeft gesproken. Ze heeft hem gezegd dat als hij en Hieke straks weer in hun eigen omgeving zijn het een stuk makkelijker zal zijn.

Maar Ferdi heeft geantwoord dat hij nog steeds geloofd dat het wat kan worden. Georgie gelooft zijn oren niet en vraagt of Dees het echt goed begrepen heeft. Ze zegt dat Ferdi dit letterlijk heeft gezegd. Georgie zucht diep en zegt shit. Dees weg. Georgie mompelt: "stommeling."

Cynix ® - woensdag 29 nov. 00:36
Desiree en Robin wensen elkaar welterusten. Ze keuvelen nog wat na.
Desiree: "Heb jij slaap?".
Robin: "Slaap? Nee. Maar je moet toch wat he?".
Desiree: "Waarom lig ik eigenlijk op bed?".

Ze praten nog even na over Hieke en Fewrdi.
Robin: "Om nou nog 30 dagen met zo'n sik rond te lopen is ook niks".
Desiree: "Hij denkt nog steeds dat het wat kan worden".
Robin: "He? Zei-ie dat?".
Desiree: "Ja, tegen mij. Moet je verder ook maar niet over praten".

Cartman1 - woensdag 29 nov. 00:46

Ferdi komt toch weer uit bed en gaat bij Georgie zitten.
G: een eikel ben je.
F: hoezo?
G: Dees z vertelt me net een verhaal dat je gelooft dat het nog wat wordt.
F: onzin.
G: dat dacht ik al; heeft ze het zeker verkeerd begrepen.


Toen ik het eerste stukje las dacht is meteen dit klopt niet en toen ik in het tweede stukje las "moet je verder ook maar niet over praten" wist ik het zeker, wat Ferdi daarna ook meteen bevestigde.

Ze deed hetzelfde al eerder nl., ze had op een gegeven moment Annet, in dezelfde bewoordingen, wijs gemaakt dat Ed gezegd zou hebben verliefd op Annet te zijn, (die dat best wel vleiend vond).
Maar het sloeg echt helemaal nergens op, Ed was niet echt gecharmeerd van het uiterlijk van Annet maar hij zou het nog gespeeld kunnen hebben, niemand had dit Ed echter horen zeggen in de streams en het was dan ook compleet uit haar duim gezogen.

Nu doet ze het weer, maar waarom, om op die manier ook wat te zeggen te hebben over de kwestie en zo ook een beetje van al die aandacht die nu naar Hieke en Ferdi gaat naar zich toe te trekken? Ik zou zo gauw geen andere reden kunnen bedenken eigenlijk, jullie?

pi_502442
Ferdi die door Georgie over het "misverstand" is ingelicht zet het even recht:
quote:
Cynix: Fewrdi wil wel even iets rechtzetten: "Ik zei dat ik ervan uitging dat het niks zou worden". Desiree: "Oh, dan heb ik het verkeerd begrepen. Als je maar niet denkt dat ik zit te roddelen over jullie". Fewrdi: "Maakt mij niet uit". Desiree: "Nou, dat maakt mij wél uit". Fewrdi: "Het is het meestbesproken onderwerp hier de laatste tijd, maar no worries!". Desiree: "OK". Het zit haar niet lekker en ze blijft 'n beetje doorpruttelen.
En wat maakt Dees daar dan vervolgens van:
quote:
Cartman: En daar komt Desiree ook de kamer in. D: ach ik kan toch niet slapen man; dan zegt 'ie weer dat 'ie het niet gezegd heeft en dan weer wel maar dat 'ie het niet zo bedoelt heeft(op de welbekende verontwaardigde toon). Gaat dus over Ferdi

  woensdag 29 november 2000 @ 09:48:00 #45
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_502681
.
Ha die Bep, ben je ff weg, gebeurt er van alles.Ik heb alles doorgelezen en vind het toch niet zo gek dat Dees Ferdie niet zo goed begrepen heeft.

Dit las ik in de streamverslagen van 28 11 00, geschreven door Gert 21.40 uur.

Gesprek tussen B + F 21.15 uur

B: Had je toch steeds het idee tot nu toe dat het misschien wat kon worden?
F: Haha, ja wat denk je?
B: Nou?
F: TUURLIJK hou je dat in je achterhoofd, maar dat weet ze wel.

< snip, stukje verder >

F: Ze heeft iemand thuis, dat zet ze echt niet voor mij opzij.
B: Klopt, dat doet ze niet.
F: Nou, dan is het toch duidelijk, get real, dat zou ik iedereen adviseren, ALLEEN DOE IK HET ZELF NIET, stupid ass.

Volgens mij is die jongen danig in de war en hij weet donders goed hoe Sjors over bepaalde dingen denkt, dus zal hij niet snel aan zijn buddy toegeven hoe het werkelijk zit.
Ik vind het ook logisch dat Ferdie droomt over een toekomst met Hieke, hij is waanzinnig verliefd en dan wil je graag dat je dromen uitkomen en ga je voor jezelf allerlei dingen bedenken waardoor ze waarheid worden.

Volgens mij zat Dees er dus niet naast en moest ze weer zeuren, Ferdie wil het alleen tegenover Sjors niet laten blijken.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_505107
En toch zou ik haar wel nemen, ondanks alles.
  donderdag 30 november 2000 @ 10:55:01 #47
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_505400
Ik vind haar nog steeds een zielig meeloperig aandachttrekkend geblondeerd strohaar sukkelinnetje.
Gatverdamme wat een paranoide roddelkut zeg!
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  donderdag 30 november 2000 @ 13:55:32 #48
3498 Barb
Graduated Fool
pi_505899
quote:
Op 23 november 2000 03:07 schreef TheEichmannDefence het volgende:
Jeetje, Desiree heeft het GYMNASIUM gedaan!!!!(uitzending van vandaag, Koos zei dat ze dit aan Playboy moest vertellen, Dees beaamde)

Ik voel mij zwaar schuldig dat ik hierover erg verbaasd was. Maar ja, ze past gewoon totaal niet in de rij gynasiasten die ik persoonlijk ken. En de algemene ontwikkeling,de vorming van logisch redeneren enz. enz. die houdt ze in het huis kennelijk toch een beetje voor zichzelf.
Vraag me opeens af of ze grieks of latijn heeft laten vallen. Bovendien wat heeft ze gestudeerd?(99% van de gymnasiasten gaat tenslotte door naar de universiteit).

Kortom, tot mijn schaamte verbaasd Dees me enorm en zie ik haar in een ander licht.
Want hoewel al ontelbare keren op dit forum is geschreven dat Dees dom is, kan dit dus niet waar zijn. (iq versus eq?)


Dees heeft het Gym in Deurne niet afgemaakt (volgens mijn zus, die bij haar in de klas heeft gezeten op de basisschool en daarna ook naar het Gym in Deurne is gegaan). Ze heeft er 2 jaar opgezeten en is toen weggegaan. Vermoedelijk naar het Peellandcollege in Deurne (atheneum), maar zeker weten doen we het niet.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  donderdag 14 december 2000 @ 01:18:34 #49
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_549735
Dees heeft met de komende nominatie van Robin, Koos en Georgie al 5 punten te pakken.

Ze wordt op zeker genomineerd !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_549871
Goed nieuws dat ze eindelijk genomineerd zal zijn!! Is het echt waar zo?

Want sure, Desiree valt weer mee de laatste weken, maar ja, niemand is alleen maar een zeur of een jaloers wijf. Ze heeft ook aardiger kanten, maar poeh, ik zou toch aardig moe van haar worden in mijn nabije omgeving. De motivatie alleen al om in het huis te gaan: ze wilde weer eens nieuwe mensen tegenkomen, want ze was zo eenzaam... Mijn hemel, wel eem erg bizarre reden om je aan te melden. Desiremi kortom... Laat ze maar fijn naar huis gaan toch? of toch ouwe Koos eerst maar?

[Dit bericht is gewijzigd door yo op 14-12-2000 03:05]

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')