abonnement Unibet Coolblue
pi_172751395
Ik weet niet zeker of ik in het goeie groepje zit..zag niet snel een dieren catogerie staan.

Wij gaan verhuizen en willen graag vitrage in combinatie met gewone gordijnen..
Klein probleem? We hebben een kitten van 12 weken die nu al overal in hangt.
Momenteel hebben we nog een appartement en daarbij zijn normale rolgordijnen prima.
Lamellen vinden m'n vriendin en ik niet mooi.. en houten jaloezieën of iets dergelijks zouden op maat moeten gemaakt worden en daar hebben we gewoon het geld niet voor..

Wat zijn dan alternatieve voor gordijnen? Hoe voorkom je dat ze er in gaan hangen? Is iets van een spray waarmee katten wegblijven een optie? Hoe doen andere mensen dit die een kitten en gordijnen hebben?

Alvast bedankt voor het meedenken!
pi_172751489
quote:
Thnx, topic verplaatst, deze kan dus op slot/exit.
pi_172751575
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:27 schreef Martijn_R het volgende:
Ik weet niet zeker of ik in het goeie groepje zit..zag niet snel een dieren catogerie staan.

Wij gaan verhuizen en willen graag vitrage in combinatie met gewone gordijnen..
Klein probleem? We hebben een kitten van 12 weken die nu al overal in hangt.
Momenteel hebben we nog een appartement en daarbij zijn normale rolgordijnen prima.
Lamellen vinden m'n vriendin en ik niet mooi.. en houten jaloezieën of iets dergelijks zouden op maat moeten gemaakt worden en daar hebben we gewoon het geld niet voor..

Wat zijn dan alternatieve voor gordijnen? Hoe voorkom je dat ze er in gaan hangen? Is iets van een spray waarmee katten wegblijven een optie? Hoe doen andere mensen dit die een kitten en gordijnen hebben?

Alvast bedankt voor het meedenken!
Een konijn nemen.
pi_172770707
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juli 2017 00:38 schreef bartos het volgende:

[..]

Een konijn nemen.
Waarom zou de kat stoppen met in de gordijnen klimmen als er een konijn is?
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Moderator zaterdag 29 juli 2017 @ 22:47:04 #6
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')