ziggyziggyziggy, houdt niet van treinen, wel van spoorwegen. Dr_Flash, Wereldreiziger. Bordjesknaller. Topografiespecialist. Reisgidsmeister. Vraagt zich af hoelang er nog Dieseltractie bij ACTS is. Scarlet_Dragonfly, random betweter die een hekel heeft aan OV-chipkaart-haters. James1988, geilt op treinenbouwer Alstom, hogesnelheidstreinen, SNCF en Duitsland. En Brabant. Yreal, vindt de infrastructuur/logistiek interessant en wordt sowieso opgewonden van alles met meer dan 1000 pk. greavy, vindt de OV-chipkaart maar niks en ziet i.p.v. het huidige materieel liever overal VIRM's rijden. bork, voor alle mooie plaatjes, kloppende info en kindvriendelijke verhalen. Crientj, Ginger, Servexmeisje en inspiratieloos. Eet graag 714's. Darkwing_Duck, der Nahverkehrsprofi. Parijskenner. Heeft al het spoor van Monaco bereden. Luxemburg op wensenlijstje. Flodder450, Is een keer komen aanlopen en laat tegenwoordig zo nu en dan weten dat ie nog leeft. b2py, Alcoholist, weersonheilsprofeet en zeurpiet met een spoorhobby. Verliefd op PKP IC. Ireyon, de Baas van Roosendaal, achtbaanspecialist. (Is tenslotte ook rails) Peterselieman, PSM voor intimi, voor al uw kruidvatkaartjes over de grens. dennistd, Fantacolist, civiel vervoer. Zug-Chef, Arrivalover die alle badslipperexpressen hekelt JDude, voor overbodige feitjes over parttime-treinforensen in Brabant ( ) Prins_Pils, relnicht die het allemaal prachtig vindt maar er de ballen verstand van heeft. Lieft metro en S-Bahn. DeaDLocK2K, *Kutjoch* Koplopers fanboy derLudolf, vindt moderne tupperware-treinen maar niets en vindt dat een echte trein een locomotief moet hebben Goverman: houdt van staal en beton. Vooral als het veel en nieuw is. Igen: Elektrische tractie ftw! MTL, Speelt wel eens met echte treintjes
• In dit topic vinden we vrijwel alles interessant wat met rails te maken heeft. Goederentreinen, trams en metro's zijn hier ook allemaal welkom, evenals informatie over vervoersbedrijven en materieelsoorten. Twijfel je of iets in dit topic thuishoort? Plaats het gerust en je merkt het vanzelf wel.
• Afkortingen en nummertjes om o.a. stations en treinen aan te duiden, zijn niet wenselijk. Zo heet station Gvc hier Den Haag Centraal en is trein 3626 gewoon de Intercity van Roosendaal naar Zwolle van 07:50 uur. Treinstelnummers mogen gewoon genoemd worden, maar dan wel graag met materieelsoort erbij vermeld.
• Als je hier komt zeiken op het verkeerde bedrijf, lachen we je uit. Een sein- of wisselstoring is vrijwel nooit de schuld van de Nederlandse Spoorwegen en het uitvallen van een IC Direct is niet de schuld van AnsaldoBreda. Terechte klachten kun je natuurlijk wel altijd hier kwijt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier verder! Vanaf nu elk nieuw topic beginnen met frontseinen!
It's always around me, all this noise But not nearly as loud as the voice saying "Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good) Just let it happen, let it happen"
Wat jij wil, ik blijf dames en heren omroepen. Sue me
Dan ga ik er veel plezier in scheppen om ieder treinnummer waarin de door je werkgever opgelegde werkwijze genegeerd wordt te rapporteren.
De wijziging ligt, en ik kan je op een briefje geven dat de rechter dat met me eens is, binnen alle redelijkheid dus zal het gewoon uitgevoerd moeten worden.
Op vrijdag 28 juli 2017 11:27 schreef renwan het volgende: Overigens kan ik me beter identificeren met een koffer dus ik wil graag dat koffers benoemd worden.
Wel mooi altijd. "Waarom moeten homo's kunnen trouwen, ik ben toch helemaal geen homo!", nou dan trouw je toch niet met iemand van hetzelfde geslacht. Als je hiermee 5% van de bevolking blijer kan maken, een percentage waar het aantal suīcides gigantisch is vergeleken met overige bevolkingsgroepen, dan lijkt me dat een kleine moeite.
Dan ga ik er veel plezier in scheppen om ieder treinnummer waarin de door je werkgever opgelegde werkwijze genegeerd wordt te rapporteren.
De wijziging ligt, en ik kan je op een briefje geven dat de rechter dat met me eens is, binnen alle redelijkheid dus zal het gewoon uitgevoerd moeten worden.
Heeft weinig zin. Het is geen verplichting vanuit NS en Dames en Heren wordt niet verboden. Enkel de geautomatiseerde omroepberichten worden standaard van Beste reiziger voorzien. http://nieuws.ns.nl/beste-reizigers/
Heeft weinig zin. Het is geen verplichting vanuit NS en Dames en Heren wordt niet verboden. Enkel de geautomatiseerde omroepberichten worden standaard van Beste reiziger voorzien. http://nieuws.ns.nl/beste-reizigers/
Prima, volgende doel om voor the White Knighten gevonden.
Heeft weinig zin. Het is geen verplichting vanuit NS en Dames en Heren wordt niet verboden. Enkel de geautomatiseerde omroepberichten worden standaard van Beste reiziger voorzien. http://nieuws.ns.nl/beste-reizigers/
Het is maar weer eens duidelijk dat het individu boven het bedrijfsbelang staat.
Op vrijdag 28 juli 2017 15:51 schreef DeaDLocK2K het volgende: Dan had er wel een nerd gevraagd "Sinds wanneer en waarom zijn die omroepen anders?" en dan was het alsnog uitgekomen. Tja.
Het lijkt wel een soort hype oid. Maar idd, je lift nu als NS mee op het sentiment dat dit goed is en daar profiteren ze van. Als ze het stilaan hadden gedaan hadden ze nu niet de publiciteit gehad.
Softwareproblemen bij spoorbeveiliging is heel "gewoon". Het komt veel vaker voor dat bij dit soort systemen vertraging ontstaat dan bij klassieke techniek. Hoewel klassieke techniek op papier met afstand inferieur is zie je dat het in de praktijk betrouwbaarder plannen mogelijk maakt, beter voorspelbare kosten heeft, betrouwbaarheidsbeloften beter waarmaakt en eenvoudiger te wijzigen is. Zeg maar waar het aan ligt.
Op vrijdag 28 juli 2017 16:56 schreef GlennQuagmire het volgende: In arnhem kan je uit de automaat VRR en NRW tickets halen, weet iemand of je er ook een schones wochenendeticket uit kan halen?
Niet dat ik weet.
In Venlo kan dat in ieder geval niet, die verkoopt alleen verbund- en ländertickets. Dat zal in Arnhem ook wel zo zijn.
In Venlo kan dat in ieder geval niet, die verkoopt alleen verbund- en ländertickets. Dat zal in Arnhem ook wel zo zijn.
Waar ga je heen?
Ai jammer, dat wordt dan en ticket naar Emmerich kopen en daar het schones wochenendeticket kopen, of is hij ook online te koop als e-ticket? Dan koop ik m nu nml. Wel vreemd, hij zou wel geldig moeten zijn vanaf Arnhem voor zover ik las.
Ai jammer, dat wordt dan en ticket naar Emmerich kopen en daar het schones wochenendeticket kopen, of is hij ook online te koop als e-ticket? Dan koop ik m nu nml. Wel vreemd, hij zou wel geldig moeten zijn vanaf Arnhem voor zover ik las.
Ik ga naar Freiburg
SWT is online te koop, zie Dennis' link.
Helemaal naar Freiburg met een SWT wordt wel een flinke zit, waren er geen aanbiedingen in het Fernverkehr meer?